Na Tokyo Game Show nemohla chybět akce Devil May Cry 5. Ukázala se v novém traileru, kde se zaměřila na Danteho. Uvidíte spoustu střelby a zabíjení. V návaznosti představil Capcom Deluxe Edition s celou řadou bonusů. Kromě dalších zbraní a odlišných barev pro hrdiny obsahuje odlišný obal, což je ruku v ruce s cenou. Deluxe Edition se bude prodávat jen o 10 dolarů dráž než standardní verze.
Poslední novinkou je ikonická zbraň Mega Buster z Mega Mana. Ve hře s ní zažijete spoustu legrace, jak ukazuje druhé gameplay video pod textem.
Devil May Cry 5 dorazí 8. března 2019 na PC, PlayStation 4 a Xbox One.
bude hratelná i Trish a Lady? neví někdo?
Do téhle doby jsem si nebyl jistý jestli to bude dobrý díl. Ale po shlédnutí traileru musím uznat že je Dante zpátky a ve skvělé formě. Myslím že je to jasná koupě.
Opravdu skvele, az jsem mel husinu z toho
Aneb jak zahodit kvalitní reboot, kvůli tomu, že vaše publikum nedospělo natolik, aby ocenilo modernizaci značky. Sorry, ale ta hra působí v mnoha ohledech jako 10 let stará. Dialogy, design, hudba, gameplay,.. U něčeho to nemusí být na škodu, u většiny je.
I když je pravda, že bych Ninja Theory nepřál, aby udělali další díl, komunikace s Capcomem v tomhle musí být příšerná.
„kvalitni“ reboot. Jedina vec co byla dobra na DMC:DMC je combat. Pokud na tebe pusobi, ze DMC5 je 10 let stara hra, tak to je mozna tim, ze tohle je pokracovani pro fanousky serie a vyvojari se drzi predchozich her a neni to jak u napriklad Ubisoftu, kteri vydaji 4 shit AC dily a potom vydaji Origins, ktery nema v podstate nic spolecneho s predchozimi AC, ale je to spis smichanina Dark Soulsu a The Witcher 3.
DMC od Ninja Theory napravovalo velkou spoustu chyb původní série s tím, že některé věci zachovali, některé přestavěli. Combat zachovali, na lore postavili nový příběh kteýr potřeboval trochu jiné postavy. Fanouškům se to nelíbilo, protože DMC trpí typickou oldschool fandovskou základnou, která nemá ráda, když se na jejich modly moc šahá. Takže Capcom chce vydat další neoriginální ale finančně bezpečnou hru, což chápu, protože starý fanoušci si to koupí, chytne se pár nových a pro Capcom to není žádný zbytečný risk. Nevím, co myslíš tou analogií s Ubisoftem, to je úplně mimo.
https://www.youtube.com/watch?v=BuoUfyMUQTc
V tomhle videu jde celkem videt proc se fanouskum nelibil reboot DMC. Postava Dante je uplne jina a vetsina veci co rekne je cringe, uz jenom tento fakt odradi spoustu fanousku od rebootu DMC. Nektere aspekty rebootu se mi libily, ale v porovnani s napriklad DMC3 se to nechyta vubec. DMC:DMC je zamereny na teenagery, kteri si mysli, ze je strasne cool nadavat vsem kolem sebe, mit naprosto na parku cely svet a rikat „f*ck you“ kazdemu. Hudba v rebootu tak odpovida tomuto.
Znamena to, ze DMC:DMC je spatna hra? Ne. Reboot DMC mel skvely combat, lore vedlejsich i hlavnich postav, grafika neni vubec spatna, pribeh misty je super(i kdyz ne celkovy pribeh). DMC:DMC si podle me zaslouzi 6/10 mozna i 7/10, ale neni na urovni predeslych DMC, ktere me, tak jako miliony dalsich, bavilo hrat.
Jinak zminka o Ubisoftu je o tom, ze zkusili s AC neco noveho, ale nevyslo to. Az po nekolika hrach zjistili, ze musi okopirovat vsechny pozitivni aspekty a mechaniky vsech uspesnych her a voilà AC:Origins. Podobna vec by se stala kdyby mel na starosti dalsi DMC Ninja Theory. Zkouseli by upravovat dalsi dily dokud by se nevratili k tomu, co dela originalni DMC serii super. Postavy, hudba, lore, pribeh, zapletka, humor na urovni, lepsi devil trigger atd.
“ Takže Capcom chce vydat další neoriginální ale finančně bezpečnou hru, což chápu, protože starý fanoušci si to koupí, chytne se pár nových a pro Capcom to není žádný zbytečný risk.“ Hlavni vyvojar uz pri oznameni rekl, ze ho nebude zajimat prodejnost naprosto vubec, ale spise se zameri na to, aby fanousci serie i novi hraci si uzili DMC5. Uz ted se vi, ze novy trailer s odhalenim Dante´s theme obsahuje otresny doprovod zpevaka v dostatecne dobrem soundtracku.
Jinak zpatky k tomu risku. Takova je bohuzel momentalne doba. Kdy vyvojari radeji sazeji na zisk a jen okopiruji predesle dily a hodi to do noveho kabatku, nebo dokonce okopiruji ostatni uspesne hry. Potom existuje napriklad Battlefield V, kde misto toho, aby sazeli na jistotu, tak se snazi vytvorit neco noveho a originalniho, ale naprosto jim to zkazi prodejnost a vyvojari nevi co maji delat. Ale tam je problem uplne jiny nez u DMC:DMC.
To video ukazuje jen to, co jsem psal. Fanouškovská základna se nedokáže a nechce oprostit od nastolené charakterizace Danteho.
„Chyby“, které postavě vyčítá vychází ze špatné interpretace (tón dialogů a voiceoverů, které jsou designované aby působili over the top což předchozí DMC nikdy tak úplně nechytly, ale autor to považuje za jakousi přednost) a unrelatability ( nevím, jak se to překládá, ale v podstatě autor tvrdí, že postava je špatně designovaná jenom protože a. asi není součástí cílové skupiny, b. nerozumí character designu a to, co považuje za chybu je ve skutečnosti příběhový rámec kterým Dante prochází ). Zbytek je takový pláč okolo. To samé co bylo řečeno by se dalo s pár úpravama nasadit na nový God of War, Tomb Rider, Borderlands.
To, že hlava vývoje něco tvrdí moc neznamená. Znamená to jenom, že mu někdo z marketingu pověděl co říct. Žádný studio, který má víc jak 10 lidí nebude dělat hru s tím, že jim „nezáleží na prodejnosti“. Tady je ta prodejnost prostě jenom dostatečně jistá.
Capcom není vydavatel, která by nějak trval na kvalitě a originalitě, to je z portfolia téhle společnosti dost jasný.
Ninja Theory pravděpodobně ani nechtělo dělat další díl, věřím, že vzali cizí brand jenom kvůli vlastním finančním potížím a následně se přesunuli na svoje vlastní projekty. Nemluvě o tom, že teď jsou zaštíteni Microsoftem.
To s tím AC – jJo, studia Ubisoftu mají šablonku na hry, no. To se dělalo i před dvaceti lety. Zatím to zřejmě funguje.
btw hudba v DMC od Ninja Theory je bombová, co jsem si ji teď pustil na Youtube, tak jsem z ní fakt nadšený, ale to je věc vkusu. Každopádně tónu hry sedí skvěle, je to trochu alternativnější. Vedle toho teda mix Best od DMC 1-4 je plejáda generické herní hudby, která funguje dobře a fanoušci ji mají určitě rádi ae mě v dnešní době nějak neoslovuje.