Po dlouhých šesti měsících přichází nové informace o znovuzrození System Shocku. Remake oblíbené klasiky se na začátku letošního roku dostal do problémů. Nightdive Studios museli pozastavit vývoj a rozmyslet se, jak budou v práci pokračovat. Pomalu, ale jistě ztráceli směr, chtěli lepší a lepší hru. Ruku v ruce s tím rostl koncept, obsah i rozpočet. Vývoj se měl vymknout kontrole. Naštěstí si problému v Nightdive Studios všimli a začali ho řešit.
Snad už ho vyřešili, aby vývoj pokračoval podle plánu a remake mohl spatřit světlo světa. Stát by se tak mělo v roce 2020 pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. Dnes je nám ve videu prezentována vizuální podoba hry, na níž přispělo 21 625 hráčů celkovou částkou 1 350 700 dolarů. Konkrétně jde o interiéry přepracované statice Citadel, ovšem bez zbraní a nepřátel. Celou hru pohání technologie Unreal Engine 4, zatímco dostupné demo z alfa verze běželo na Unity.
No, je to tak nahoru dolů, některé pasáže jsou povedené a docela originální. Působí to ale trochu „hranatě“ a možná by to chtělo temnější chodby. Zajímavé, že původní video bylo taky poměrně retro, samozřejmě prostředí nebylo tak variabilní, ale působilo asi o chlup lépe..
https://www.youtube.com/watch?v=tJYSnrcc_t0
Este by som rad dodal, ze Nightdive studios si to ani tak nevsimli, ako skor im niekolko mesiacov komunita nadavala, ze su strateni az to na koniec uznali.
S tymto som daleko spokojnejsi ako s 30 minutovym videom o rozbijani zmrazenych nepriatelov.
Netvrdim ze som proti vylepseniam, skor len ze preferujem rozumne vylepsenu povodnu hru, nie bezduche eye-candy a tech demo.
Jen bych dodal ze tohle zdaleka neni finalni podoba hry. Jedna se o kostry levelu vymodelovany 1:1 podle puvodni hry. Dokonce zatim vyuzivajici puvodni textury. Vsechno se nasledne bude upravovat aby se hra vic podobala puvodnimu demu v unity. Finalni jsou prej zatim jen nejaky assety jako dvere, kamery atd.
Zrovna jsem chtěl napsat, že nemá cenu, aby to zkusili i hráči neznalí původní hry, když i remake vypadá jako hra z konce devadesátek. A teprve tys mi připomněl, že jsem vlastně hrál demo, které vypadalo o dost lépe.
jo a este nech to vydaju