V Rockstar Games odvádí velmi dobrou práci. Vyvolení novináři a YouTubeři jsou z prezentace Red Dead Redemption 2 nadšeni a nebojí se mluvit o hře roku. Vývojáři dbají na každý detail, kterým je i minimapa. Co se stane po jejím vypnutí? Jeden by čekal, že nic zásadního. Není tomu ale tak. Vypnutí minimapy ovlivní dialogy ostatních postav, které vám pomohou najít cestu k cíli, pošlou vás na konkrétní cestu nebo nasměrují k bodu na mapě. Je to jen detail, ale detail, který potěší.
Tato informace pochází z chorvatského magazínu GAMEPLAY. Ten zmiňuje i dřívější známé informace. Například, že bláto z vašeho obličeje a šatů jen tak nezmizí (budete se muset vykoupat/umýt), možnost upravit zbraň rytinami, přes 200 druhů zvířat k lovu nebo, že vaše činy ovlivní svět a to, jak na vás budou reagovat další lidé.
Red Dead Redemption 2 vychází 26. října na PlayStation 4 a Xbox One. Multiplayer pojmenovaný Red Dead Online bude spuštěn o měsíc později. Hru předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.
INFO: If you turn off the mini-map, NPC's dialogue will change – giving you directions involving routes and landmarks. pic.twitter.com/XKbTV7r6pW
— Red Dead News • RockstarINTEL.com (@RDonlineNews) October 8, 2018
Nevíte, jak se to dělá? Mam vyplou minumapu, ale ptát se pořád nemůžu :D. Teď mě napadlo, že mam zaplou tu companion app, tak to zkusim bez toho.
Aha, já to blbě pochopil, myslel sem, že se můžu ptát lidí, ale ono je to tak, že mi to říkají jenom během misí :).
Já se bojím, že tam toho bude tolik, až mě to bude srát, snad půjde většina věcí vypnout/zapnout.
Dobrej nápad, ty nejmenší věci někdy nejvíc potěší.
Takovýhle „malý“ detaily dělají hry právě boží a působí to dobře. Osobně si nemyslím, že RDR bude mít konkurenci pro tenhle rok.
Přesně tohle se mi líbilo na Morrowindu, žádný přiblblý ukazatel, ale prostě jen popis cesty z bodu A do bodu B. Doufám že se k tomuhle stylu Bethesda s novým TES vrátí.
Jo, mazec, uz mnohokrat jsem si chtel vychutnat hru bez priblblejch ukazatelu, napr. v AC, ale copak to jde? Takhle to bude mit konecne smysl, zni to skvele.
Ano jde, uz i v Odyssey si muzes vybrat mezi pevne danym cilem nebo hledání cile pomoci nápovědy zadavatelu ukolu…
Nehrál jsem.
Stále valna většina lidi tuhle moznost nevyuzije, protoze i kdyz je to česky, tak to stejne nečtou… a u RDR2, ktery ji mit nebude, tak to opet nevyužijí…
Pro nas ostatni je to bonus co prodlouží zazitek ze hry.
Ať si říká kdo chce, co chce, Rockstar prostě umí
Tady mi fakt bude schazet lokalizace. Moje AJ je na takovy urovni, ze i treba v HZD mam obcas vubec problem pochopit smysl nekterejch vet a tady to bude jeste horsi, diky ruznejm slengovejm vyrazum , nareci, atd. Hosi z rockstaeu se s tim moc neserou, to uz vim z gta 5, takze i kadence kecani bude nekdy stat za to
Měli rovnou oddělat minimapu úplně.
„Bojím“ se, že to bude až moc dobrý, a nějakou dobu mi pak nic nebude připadadat kvalitní nebo inovativní. Podobnej pocit jsem měl po dohrání prvního Bioshocku nebo druhýho Mass Effectu.
túto fajnovku si nenechám ujsť skvela hra čim viac otom čítam tým viac sa mi to páči preobjednane uz mam davno , uz len čakam na 26teho
Paráda, zrovna tuhle mechaniku bych uvítal ve všech openworld hrách. Podobná vychytávka je i v AC: Odyssey (režim Exploration), ale něco mi říká, že v Rockstaru tuhle mechaniku dotáhli ještě o pořádný kus dál.