Svět westernové akce Red Dead Redemption 2 od Rockstar Games se dynamicky a neustále mění. Možná jste si toho při hraní všimli, něco vám ale mohlo uniknout. Nadšený fanoušek některé ze změn zaznamenal na video. Podívejte se, jak se změní; postupně se staví dům, tábor se přesune, pokácí se stromy a vytěží se dřevo, postaví se železnice atd.
Red Dead Redemption 2 vyšlo na PlayStation 4 a Xbox One. Hru koupíte na Xzone.cz a GameExpres.sk.
Prostě majstrštyk
Jo včera jsem si zrovna všiml rozestavěného domu myslím že ve Valentine jak jsou tam ti soutěživí bratři.
Docela si s tím vyhráli. Zajímavé je, že něco podobného chtějí udělat v té indiánské westernovce, co se teprve chystá. Je to dost jiné než RDR2:
https://www.farflame.cz/clanek22.htm
Jsem na tuhle hru zvědavý. Připadá mi, že v dnešní době se aspoň někteří snaží posunout hranice znovuhratelnosti. Je to plus, že se to netýká jen těch filmových her (Heavy Rain, Until Dawn atd.), ale i her s otevřeným světem, kdy si rádi projdete znovu lokace, které v minulé hře vypadaly jinak a měly třeba i jiné aktivity.
Celkově ty detaily jsou neskutečné.
Příště snad věnují tolik detailů i gameplayi a hlavně plnění misí, ta linearnost tomu za mě občas fakt škodí.
Mise jsou celkem dobré a občas i vtipné. Ale spíš takové klasické… Rozhodně to není Zaklínač 3 ale to asi ani nikdo nečekal. Příběh je na tom ale hůř. Jsem v 50% a ještě jsem na žádný prakticky nenarazil.
jojo s příběhem jsem měl taky docela problém a vlastně se točil do kola a spíš budoval vztahy a charaktery. Za mě ke konci 4 kapitoli což je po 50% přišlo velké zlepšení. Ještě jsem hru ale také nedohrál ale příběh mě táhne víc než předtím. Každopádně taky jsem nečekal velkou revoluci v misích ale přece jen vetší svoboda mohla přijít a filmovost ustoupit aspon ve 50% misí což se neděje a občas mě z detailního světa vyhodí jak přesně musíš plnit mise a proč si s tím nedali trochu vetší hloubku do detailů.
Jak říkal algeron, po čtvrté kapitole se to pořádně rozjíždí. A i po dohrání hra pořád nabízí spoustu obsahu.
Legenda praví, že když si hru pustíte za 200 let, budou tam stát mrakodrapy.
Ta hra je neuvěřitelná a přitom bych si toho ani nejspíš nevšiml.
Všimnul jsem si, že se tam i dost realisticky rozkládají těla. Nejen ta zvířecí.
Upřímně lituju těch animátorů, co si museli projít snad stovkami reálných fotografií pro inspiraci
Proč fotografií? Je to Rockstar, normálně pocházeli po kancelářích pár zdechlin a sledovaly jak se rozkládají.
Teď asi nechápu
Asi naráží na to, jak se ve většině AAA herních firmách pracuje až nezdravě dlouho.