Hlavní problém, který chce Rockstar řešit mimo otravné chyby, je zajistit, aby veškeré aktivity byly náležitě odměněny. Jelikož hráči zjistili, že pečené fazole jsou cennější než zlaté prsteny.
„Současné oblasti našeho zaměření zahrnují ekonomiku ve hře, která bude vyžadovat nějaké dodatečné vyvážení, aby se zajistilo to, že všechny aktivity budou náležitě odměňující a zábavné, stejně jako některé přetrvávající chyby, které způsobují, že hráči budou vyhozeni ze hry,“ poodhalil Rockstar své plány na vylepšování/upravování Red Dead Online.
Jeden z dalších hlavních problémů, na který hráči upozornili, je skutečnost, že trvalo osm hodin k dosažení jedné zlaté cihličky. Zlaté cihličky jsou totiž významnější a slouží k získávání kosmetických předmětů, což hráče rozděluje na dvě strany. Někdo řekne, že je to příliš mnoho času k získání jedné zlaté cihly, pak tu je ten, kdo říká, že to mohlo být původně padesát hodin. Později budou ve hře k dispozici mikrotransakce pro nákup kosmetických předmětů.
Red Dead Redemption 2 objednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.
Nice
ta mě doufám, že R* poladí interaktivitu a přidá ještě nějaké ty NPCčka, pokud to servery dovolí, protože mi příjde Online trochu plochý.
Pokud se nepletu, tak ten kdo řekl, že to má být skoro 50hodin si to špatně vypočítal. Den potom přišel druhý týpek a opravil jej, že to je těch 8hodin. Což taky není zrovna málo.
No jsem zvědav jak moc to půjde dolů. Řekl bych, že z „neskutečného extrému“ to půjde do „extrému“ a lidi zase budou vychvalovat Rockstar jak jsou úžasní, že naslouchají a přitom to beztak měli takhle naplánované. Smutné.