Studio BioWare se v poslední době změnilo. Jedním z odchozích byl v roce 2017 i Mike Laidlaw, kreativní ředitel série Dragon Age. Pokud vás zajímalo, kam tenhle zkušený vývojář zamířil, máme odpověď.
Mike Laidlaw se nejprve usadil u malého španělského nezávislého studia Gato Salvaje, kde jako tvůrčí konzultant dohlížel na hru The Waylanders, jež spatří světlo světa v roce 2020 ve verzi pro PC. Nyní se vrací do světa velkých her a stal se kreativním ředitelem na neohlášeném projektu ve studiu Ubisoftu v kanadském Quebecu. Senior producent Jeff Skalski je z nové posily nadšen a prý se Laidlaw skvěle k této tajemné hře hodí.
„Vždycky jsem věděl, že se v určitém okamžiku vrátím do světa AAA her, jakmile najdu správný tým a projekt. Našel jsem to v Ubisoft Quebec a jsem zatraceně nadšený, že to mohu konečně říct,“ uvedl Mike Laidlaw v prohlášení. V minulosti se v BioWare podílel i na Jade Empire a Mass Effectu.
V současné době nevíme, jaký další titul v Quebecu připravují. Naposledy to byl Assassin’s Creed Odyssey. Předtím South Park: The Fractured but Whole, For Honor, AC: Syndicate, AC: Unity, AC: Rogue nebo AC: Black Flag. V mnohých případech šlo o spolupráci s dalšími týmy Ubisoftu po celém světě. Ostatně Ubisoft velmi rád využívá u velkých projektů více svých studií.
Bude se Mike Laidlaw podílet na dalším Assassin’s Creed? Je to možné. Poslední dva díly stáčejí tuto sérii více k RPG. V tomto žánru má Laidlaw velké zkušenosti.