Vývojáři nás často prostřednictvím videí zvou do zákulisí své práce, aby hráčům přiblížili vývoj jejich očekávané hry. Dnes nás tímto způsobem provede britská společnost Codemasters, která na 26. února 2019 pro PC, PlayStation 4 a Xbox One připravuje DiRT Rally 2.0.
Ve videu hovoří šéf designu Ross Gowin a rallye konzultant Jon Armstrong o změnách, které proběhly ve srovnání s předchozím dílem. Dozvídáme se o vylepšení enginu, lepší optimalizaci, propracovanější hratelnosti, detailnějším poškození a o dalších důležitých prvcích definující tuto sérii.
„Všechno, co máte rádi je zpět a lepší,“ říká Gowin a zmiňuje lepší ovládání vozu a realističtější fyziku. S jeho slovy souhlasí Armstrong, který mluví o změně přilnavosti při nízké rychlosti. Na tu si hardcore hráči původního DiRT Rally stěžovali. Součástí je i lepší aerodynamika, umožnit má reálnější skoky (a přistání). Tím hlavním pro Codemasters stále je zkušenost na trati. Vylepšením prošlo třeba i prostředí a modelování automobilů.
Mě to nepřijde nějaké jiné Raději počkám s objednávkou
Ooo tohle nikdo nestoji meli dal aktualizovat dirt rally tohle jen jen cisty zdimani penez. Alacod kde vydavaji kazdy rok stejnou hru a lidi kupuji ale nastesti jen ty nemocny
Uz aby to bylo. Protoze je ted docela sucho. Ano, vyslo V-Rally 4, ale to nejak neni ono, i kdyz se u toho celkem bavim, tak presto se nejvice tesim na Dirt Rally 2, to zase bude nahranych hodin.