Studio Massive Entertainment a další týmy v rámci Ubisoftu čekají náročné dny. První hráči si v sobotu od dvou hodin odpoledne vyzkouší taktickou akci The Division 2 v rámci technologického testu alfa verze. Na servery je pozvaná hrstka předem vybraných PC hráčů, kteří se přihlásili přes oficiální stránky. Test probíhá do 18. prosince.
Pokud jste byli vybráni, měli byste na e-mailu mít potřebné instrukce, včetně smlouvy o mlčenlivosti, s kterou je nutné souhlasit. Nečekejte tak, že hráči budou streamovat a sdílet své zážitky. Přece jen, tohle je technologický test, aby si vývojáři ověřili stabilitu serverů a celé hry. Aby plánovaná beta na PC, PlayStationu 4 a Xboxu One proběhla bez větších problémů.
Do bety se dostanete předobjednávkou hry (třeba na Xzone.cz a GameExpres.sk) nebo registrací na homepage. Datum jejího zveřejnění a další podrobnosti se dozvíme později. U digitální objednávky získáte přístup do bety automaticky, zatímco u fyzické vám obchod pošle kód na e-mail.
V nadcházejících dnech by mělo být o The Division 2 více informací. Vybraní novináři byli pozváni do kanceláří Ubisoftu, aby si vyzkoušeli nejnovější verzi této taktické akce, která přesouvá bitvy agentů Divize z post-apokalyptického New Yorku do Washingtonu D.C
Plná verze The Division 2 vyjde 15. března 2019 na PC, PlayStation 4 a Xbox One.
To zas bude pruser tak jsem vam naslibovali palac ale nakonec jsme postavili jen garsonku…. ubishit nebrat
On je Division takový průser? Ptám se vážně.
Já ho zkusil až tento rok o nějakém Free Weekendu a nějaké 4h mi to přišlo v poho. A říkám si, že hráči tehdy po představení na E3 (už nevím v kterém roce) měli jen nereálné očekávání. Pamatuju si, že tehdy to za ukázku na E3 vs. výsledný produkt schytalo i Watch Dogs… Prostě doba, kdy ještě hráči hltali každé lejno, které ve skutečnosti nebylo tak voňavé, jak ho vydavatelé nahypovali. Nebo se to do nějaké hratelně zábavné podoby dostalo až časem?
No ať je to jak je to, tak jsem z nějakého důvodu nasáklý naivitou a na D2 se těším. Tak snad se pleteš, klapne to a konečně vznikne nějaká pořádná pařba, která nás dá s kamoshama po roce vlastnictví stejné platformy dohromady a konečně spolu něco vymyslíme.
Ono, kdyz nekdo reaguje na CGI video 3 roky pred vydanim hry, kdy se hra muze zmenit nekolikrat, tak hej, je to pro nej pruser….
Potom co jsem tam vydrzel pres 2000 hodin to pruser neni, melo to sve spatne veci to ano, ty ale opravily nebo vylepsili a hra je momentalne v dobrem stavu (az na bordel co nekteri hraci delaji v PvP, ale to je klasika ve vsech hrach).
Je tam ted hafo obsahu i bez nutnosti Season passu, ale popravde ted uz bych si Divizi nekupoval a pockal bych spis na Divizi 2 pokud te zajima.
Tak jedničku už kupovat fakt nehodlám, to je jasné Jinak díky za kritiku.
Dodatek a prakticky úvod: Trochu jsem to roztahal, ale aspoň ti to udělá obrázek zase z jiného pohledu než ti to podal Chesse.
U Divize, po výdání (zdůrazňuji po vydání), byl problém endgame. Po příběhu už šlo jen chodit o stupeň těžší mise (pokud chcete lepší loot a jít pak zase to samé jen zase o něco těžší) a lootit a lootit a tak dále. Postupně sice něco přidávali, ale to byl už endgame pro ty otrlejší… bez party a s dobrou výbavou ty mise neměl člověk šanci dát. Ty dodatky seasonu to krásně okořenili a s tím se tam přidával obsah i mimo season pass… týdenní mise, lovy na určity pohlaváry atd atd. A postupně se to okořenilo, ale pro hráče singlu už endgame nebyl.
Druhej problém byl, že to není typická taktická kooperační TPS/třílečka, jak bylo u Clancyovek zvykem. Nevím jak to nejlépe přirovnat k nějakému žánru, ale asi by se tam hodilo přiřazení „statistic shooter“ (prostě staty vybavení a druh nepřátel udělali extrémní propast… od taktické střílečky až po „Horst doporučuje tuto houbu pod každou vestu a projektil budete vnímat jako zalechtání… nepřátelé budou padat unavou a na nedostatek nábojů – náborová reklama pro nepřátelé… speciálně pro elitky“). Když od toho člověk čekal typickou taktickou kooperační střílečku byl ukrutně překvapen a pokud si nezvykl nebo to netoleroval a neadaptoval se… tak v tom nejlepším případě hru aspoň dohrál. Znám lidi, co to speedrunem dohráli (když už teda) a s poslední misí to odinstalovali.
Já se k tomu sem tam vrátím, ale nebudu lhát ta nevyváženost a zakořeněná závyslost na statech mě s***a velmi dlouho.
Nejvíc mě to dostalo, když si to hrálo na kooperativní/MMO hru. Protože jsem měl malinko lepší výbavu než parťák a byl jsem 18lvl a on 16lvl (žádné extra lvl, takže equip taky žádná extra třída), tak jsme si velmi krásně zahráli na pacienta a doktora. On neustále umíral, v nejlepším hodil podpůrnou schopnost a já musel dělat vše a do toho ho na každém patře (obchoďák) několikrát zvedat. Zábava, opravdu.
Do cca 10lvl (a v prvních misích) rozdíl nebyl moc znát, ale pak už se to víc a víc lámalo.
Samozřejmě vychvalovaná MMO Dark zona trpěla tím stejným neduhem (jiný lvl = jiná DZ, kamarád nekamarád). Společné hraní vzalo za své. Ne vždy jsme se sešli stejně i když jsme nedělali příběh a jen jsme lozili po mapě, tak expi a lvl narůstali (collectables, nepřátelé na volné mapě…). Nikdy jsme pak nebyli totožný lvl a zahráli jsme si pořádně až na max 30lvl, kde vše určovala jen zvolená obtížnost, věci + počet lidí v partě. Jenže to už pak byl ten prokletý engame. Párkrát to samé byla zábava, ale odměna nebyla vždy motivující a zábavnost s každým opakováním opadala. A hlavně tu kooperativní hru jsme si koupili a chtěli hrát s kámošem v kooperaci a ne až po dohrání hry. Každej to mohl mít jinak, ale takhle to prostě v té době bylo. Nikdo z nás nečekal takovou závyslost na statistikách a až poměrně přehnaný neverending shooting gameplay (převážně s těma elitkama, i když i běžní nepřátelé byli někdy na nějaký ten zásobník a to už někdy trhalo logické závyty a uvěřitelnost světa).
Dvojka bude něco obdobného a nijak zvlášť mi to nevadí. Zvykl jsem si. Vím, co čekat a neberu to jako kooperativní hru. A trochu se modlím, že takzvené „bulletsponge enemáky“ trochu přidusí a přidají víc na té uvěřitelnosti, že používaná zbraň má smrtící účinek (a ne, že jedna strana konfliktu prostě padla únavou).
Jednička je pěkná, bavila (baví) mě… ale o to víc mě tyto dva prvky tak strašně štvali. Kazilo to ten celkový dojem.
Jinak k tomu komentování CGI a jiným ukázkám (vztaženo k Divizi). Tady zase musíš brát, že Chesse tu hru těžce žere a ty prvky, co jsme zmínil bere jako klad, součást hry. Takto to taky je… je to součást hry a mu nevadí. Ale právě tyto prvky lidi strašně štvali… video nevideo. Tohle lidi štvalo i dlouho po vydání. A samozřejmě nebudou ukazovat v ukázkách, jak parta chuligánů v mikinách s jejich šefikem sežerou celí muniční sklad. Nějaké efekty opravdu ve finální verzi nejsou, ale jako celek ta hra pořád vypadala a vypadá nádherně. A popravdě… kolik lidí by si v době vydání dovolilo ty efekty rozjet na plno?
CGI u W_D bylo opravdu značně odlišné, ale tam šlo o grafiku… ne hratelnost.
výborně napsaný. +1
Ja som Division dostal zadarmo k novemu PC a bol som prekvapeny ako ma hra chytila nemam sice 2000 hodin odohratych iba okolo 250 ale je to prva hra ku ktorej som si bez vahania kupil DLC a este ju vzdy zapnem po urcitej dobe na odreagovanie a hned ako som presiel hlavny pripech som chcel pokracovanie cize Division 2 som si bez vahania hned predobjednal ako to bolo mozne. Presiel som to solo a asi po 2 rokoch som to zas cele hral s kamaratmi co si to kupili a rovnako ma to bavilo ako ked som to hral prvykrat ale clovek si to urcite uzije viac ak to hra v skupine teda ak mas radsej rychli postup lebo niektore misie hrat sam su dost narocne
Uvidíme , po tomto alpha teste sa rozhodnem či The Division 2 preobjednám , alebo nie . Obavy mám len z toho , že singleplayer a celé to expenie bude na jedno brko ako 1 . Grind to isté …
To ti mohu rict, ze to tak bude, protoze o tom Divize vzdy byla, o grindu a staveni setů, pokud chces pribeh, tak divizi klidne vynech.
Mě pozvánka přišla dneska . Ale musel sem podškrábnout NDA takže nesmím nic o tom psát ani ukazovat Myslím si že bude tak jako tak beta aby si to mohli lidi vyzkoušet.
Stačí číst článek, kde je vše psáno, včetně NDA i betě.
Miky. Nevím jestli náhodou neproběhl edit a odpovídáš na něco, co už nemohu přečíst. Ale myslím, že tady jde spíš o tu podstatnou část komentu „Mě pozvánka přišla dneska“ Zbytek je takové okořenění té informace.
Škoda, že nemám přístup k alfě, ale kupovat si hru kvůli tomu ještě nebudu…