Pařížské studio Quantic Dream popřálo své komunitě hodně štěstí a zdraví do nového roku. Zároveň tweet obsahoval informaci, že brzy pro nás budou mít autoři oblíbených adventur skvělé zprávy. O co by mohlo jít?
Jako první se nabízí vývoj nového titulu. Sony s týmem Davida Cage spolupracuje již mnoho let a investice do vývoje her Detroit: Become Human, Beyond: Two Souls a Heavy Rain se zkrátka vyplatila. Vždyť Detroit: Become Human prodal dva miliony kusů a stal se nejrychleji prodávanou hrou od tohoto francouzského studia. Zájem o podobné tituly nejen na platformě PlayStation vzrůstá, což si Sony jistě nenechá ujít. K tomu ještě přidejme příslib Sony, že i v budoucnu přinese svým hráčům příběhové singleplayerové hry.
Oznámení nové hry ale moc nenahrává historii. Quantic Dream o své projekty náležitě pečují a trvá jim, než sáhnou k oznámení nového titulu. Vydání Heavy Rain a Beyond: Two Souls dělily tři roky, zatímco na Detroit jsme od Beyond čekali pět let. Že by tedy spíše nějaký příběhový přídavek?
Další možností je, že Sony koupila Quantic Dream, aby si zajistila spolupráci i do budoucna. Šokem by pak bylo, kdyby tyhle vývojáře koupil konkurenční Microsoft, který v poslední době prožívá nákupní horečku. To by byl pro fanoušky PlayStationu skutečně velký, velký šok.
Thank you all for a FABULOUS year 2018! We shall be back soon with some great news. Stay well and happy, share your passion and love! Stay tuned… pic.twitter.com/T7bxM3WsmG
— QUANTIC DREAM #DetroitBecomeHuman (@Quantic_Dream) December 31, 2018
Určitě je koupilo SONY. Dávalo by to rozhodně smysl když pro ně dělají tak dlouho exkluzivity.
Asi je koupil je MS Ale třeba je to nová hra. Teď hraju Detroit (no zapnul jsem to jednou ) a musím říct že je to od nich první hra u které mě alespoň trochu zajímají další scénáře i když je jasný že jejich vyvrcholení bude vždy víceméně stejné ale i tak bych jí možná zahrál i podruhé. Pokud se budou nadále takhle zlepšovat tak jen tak dál.
Stejné? To ani omylem. i jedno rozhodnutí změní úplně celé kapitoly, případně odemkne další. Mám to projeté na skoro všechny konce kapitol a když jsem to znovu, před pár dny, hrál, tak jsem narazil na konce, které objevilo 0% hráčů. Za mě hra roku.
Takže když kara nevystřelí nebudou jí honit a když se marcus nebrání tak neskončí na smeťáku? Nebo jde se nestát devianty nebo jak jim to říkají? Určitě jde nenajít toho na půdě což asi přeskočí výslech ale to nepočítám to asi není podstatná změna. Protože jestli to dopadne tak že budu ve stejné lokaci jen s jinou animačkou jak mají ve zvyku tak se jim na to vykašlu. Ani se nedivím že některé konce našlo jen relativně malé procento hráčů protože u takových her to nikomu nestojí za to dělat všechno dokola jen pro výměnu volby dialogu.
Věř mi, že až to dohraješ tak tě bude dělit jen pár hodin od chvíle, co to zapneš znovu. Pro mě to je herní překvapením roku. Jelikož stejně jako ty, jsem k tomu přistupoval spíše skepticky. Na každém rozhodnutí záleži. Ač se ti třeba zdá že, je to mála prkotina, tak v konečném důsledku to může mít neuvěřitelný dopad na příběh. A ten příběh je prostě pecka sám o sobě.
Přesně tak ?
No ale co z toho Chci vědět jestli to má cenu sjet podruhé. Teda až to dohraju
Po prvním dohrání jsem asi týden sledoval v kuse youtube a různé dějové zvraty a nespočet konců ve hře, děj ovlivňuje i relativně malé rozhodnutí. Za mě hra roku 2018, masterpiece.
Jestli to koupil Microsoft tak to zachvili zkrachujou. ?