Jsou to teprve tři týdny, co Ian Bell potvrdil vývoj třetího dílu Project Cars. Ten se bude od svých předchůdců malinko lišit. Horší prodeje dvojky zapříčinily, že Slightly Mad Studios už nechtějí uvést na trh příliš přísný simulátor. Místo toho cílí na zábavné závody. Sám Bell nově prozradil, že Project Cars 3 bude duchovním nástupce série Need for Speed: Shift.
Fanoušci Project Cars se nemusejí bát, alespoň ne zatím. Dle Bella bude třetí díl nabízet skvělou simulaci, ale zároveň má přitáhnout příznivce NFS: Shift a Shift 2: Unleashed. Tyto dvě hry vytvořili Slightly Mad Studios pro společnost Electronic Arts. Klasické arkádové závody s ilegálními závodníky a policajty transformovaly na přístupný „simulátor“. Přesně touhle cestou teď chtějí autoři jet, ale přesto prý nezapomenou na to, čím Project Cars ve skutečnosti je. Jinými slovy bych očekával něco mezi čistým simulátorem a mírnější arkádou.
Podle Iana Bella, což je šéf Slightly Mad Studios, učinili při návrhu Project Cars 2 několik chybných rozhodnutí. Soustředili se až moc na realistické pojetí závodů automobilů a při tom zapomněli na zábavu, která je u her velmi důležitá. Ponaučení tedy mají, tak nezbývá než si počkat, jak využijí obsah Project Cars tentokrát. Výchozí bod mají: dostatek automobilů (na seznamu předchozího dílu je téměř 200 vozů), rozsáhlý seznam tratí (k dnešnímu dni je to 60 lokalit a 140 různých variant) a hlavně hodně povedený LiveTrack 3.0, jenž se stal výjimečnou funkcí v Project Cars 2.
Další detaily se dozvíme později. Project Cars 3 čeká ještě dlouhá cesta.
Slightly Mad Studios kromě Project Cars 3 mají ve vývoji ještě jednu hru. Už dva roky kutí hru s hollywoodskou licencí. Pokud někoho napadla série Rychle a zběsile, tak je doma. Tvůrci simulátoru Project Cars nám naservírují závodní arkádu, pravděpodobně s příběhem a v otevřeném světě. O tomto titulu ale také nic nevíme. Možná se na něm podílí Paul Rustchynsky (tvůrce série Motorstorm, DriveClub a Onrush), který na konci srpna 2018 přestoupil z Codemasters právě do SMS. Možná i on má prsty v Project Cars 3.
Tahle parta tvrurcu co si rika slighty mad studios by se meli prejmenovat na Completly mad studios… hrozny lhari cele sms
slabši verze Gran Turisma
No byl bych opatrny GT Sport me hodne bavi, ale Project Cars 2 je v mnoha ohledech lepsi. Fyzika podvozku a trati, dynamicky pocasi, lepsi trate, lepsi auta.
Na PC 2 jde fakt videt ze si pohrali s fyzikou, pneu atd. A pak tady nejakej nouma pise ze ho to ve hre nezajima, pak nevim proc misto PC 2 nehraje the Crew 2.
Nevím co je na PC 2 přísného, jsou tam posuvníky a já si navolil obtížnost na arkádu at se nemusím stresovat A hru si užívám. Na čem by měli zapracovat je grafika a dát více venkovních tratí (ne okruhy) s horama a i se sněhem. Tohle mělo dobře udělané Drive Club
A prostě nikoho nenapadne udělat něco jako Forza Horizon ? Arkádu na trati si koupí max tak stejnej počet lidí jako PC2. Další díl je rozhodně nepodpořím.
Slabý ! Já bych z toho udělal tahové RPG z alternativního vesmíru to ted‘ chybí. Samozřejmě název nechat tedy PC3
Příliš přísný simulátor..Bell pobavil
Nikdo v těch autech nikdy nejel ale všichni ví že…. Další věc neřiditelné neznamená realistické jak se rádo v tomto směru razí. Třeba mody pro R factor jsou katastrofální neřiditelnej pasvil. Zlatá fyzika PC2
spiš to hodně klouzaci simulator
Jo dlc k jednicce s 2krat vetsim poctem aut, systemem live track, komplet novym pocasim, fyzikou podvozku atd. Hrals to vubec, nebo takovou blbost pises z nudy?
To DLC dělají že rozšiřují obsah a funkce. Počasí se měnilo už v prvním díle a že ho trochu tweaknou tak to se děje často i v jedné hře. Live track je oproti tomu co bylo v prvním díle docela posun ale kdo si toho všimne. To samé platí i o přepracované fyzice podvozku.
Pcars 2 je jen DLC pro jedničku takže tam bude ten problém s prodejema. Navíc jí oznámili a první díl pořád působil nedodělaně což byl druhý problém.
Tohle se dá napsat o všem.
Uhneš moc – „to už není ta série co byla“
Uhneš opatrně “ to je jen DLC“
Já jezdím dá se říct jen GT3 a cítím velmi příjemnou změnu oproti prvnímu dílu. Popisovat to ani nejde ale třeba chování aut při kontaktu s obrubníkem je uplně jiný. systém penalizací snad ještě přísnější a to chválím Já jsem s dvojkou spokojenej
Jo penalizací jsem si všiml. Jen jsem nevěděl jestli to upravili nebo jsem prostě jen levej po desítkách hodin v arkádovějším FH4. Ale dostal jsem se do toho asi po třech závodech takže to pro mě oproti prvnímu dílu nijak nepřitvrdili, natož abych si všímal co se mnou dělá bordel od gum a podobné prkotiny. A nějaká auta jsou nepřirozeně neklidná při brzdění i když k tomu nemají důvod – což první díl nedělal.
Ja to treba vitam. Shift 1,2 me bavili opravdu hodne. Prijemny jizdni model.
Mam PC 1,2 a te simulace uz bylo hodne. A kdo chce simulator at si pocka na novou Corsu.
Divny vyjadreni, jednicka je s asistentama uplna arkada, a dvojka s asistentama taky v pohode hratelna arkada.
Nevim no, spis to chce nejakou poradnou karieru, zamakat na AI, protoze treba v GT sport je o parnik napred, nejak zajimave vystavet multak a bude to v klidu. Do jizdniho modelu bych vubec nezasahoval
Eh… no jako já jsem tak opatrně pro. Zábava na prvním místě, ale pochopím když se to někomu zdát uplně nebude
Proč mi to zní jako multiplatformní Forza Motorsport?
Protoze ses opet (jako skoro vzdy) mimo
Hmmm, „jako skoro vždy“. Jak dlouho tu jsi… Buď jsi dostal ban a máš nový účet, takže mě nezajímáš, protože se neumíš chovat… Nebo jsi tu nový, doopravdy jsi napsal šest příspěvků za dva týdny a tím pádem jde o ubohý hejt. Už aby Ti skončily vánoční prázdniny, ta tvá mrzutost z nudy je strašná…
Hádky na ZINGU miluju