Před pěti dny jsme vám nabídli nejlépe hodnocené hry roku 2018 podle Metacritic, serveru shromažďujícím recenze z celého světa. V této kategorii s výsledkem 97 bodů z možných 100 vyhrála westernová akce Red Dead Redemption 2. Na druhém místě skončilo God of War, kterému kryje záda Switch exkluzivita Super Smash Bros. Ultimate (celý seznam zde). Teď je čas se podívat na druhou stranu, tedy na nejhorší hry roku 2018.
V seznamu nejhorších titulů figuruje deset her, včetně nepovedené filmové adventury The Quiet Man, pekelného dobrodružství Agony nebo bojovky Shaq Fu: A Legend Reborn.
- The Quiet Man (PS4) – 29 Metascore
- Gene Rain (XB1) – 32 Metascore
- Fantasy Hero ~unsigned legacy~ (Switch) – 34 Metascore
- Agony (XB1) – 34 Metascore
- Past Cure – 34 Metascore
- Super Seducer: How to Talk to Girls (PC) – 35 Metascore
- One Piece: Grand Cruise (PS4) – 35 Metascore
- Hollow (Switch) – 36 Metascore
- Underworld Ascendant (PC) – 36 Metascore
- Shaq Fu: A Legend Reborn (PS4) – 36 Metascore
Taky tady nevidím Battlefield V s hodnocením uživatelů 2,9…zajímavé.
To proto že jsou tu hry s hodnocením kritiků a ne lidí,co dávají 0-1/10 jen proto že RDR 2 není na PC
Lidi hodnoti vetsinou ty hry vice presneji nez tihle „kritici“. Ze par jedincu hodnoti hru 0/10 kvuli tomu, ze to neni na PC, neznamena, ze se hodnoceni lidi neda verit. A jak tak ctu ty recenze na metacritic od lidi, tak si velke mnozstvi lidi stezuje na nudu, a ze v podstate hrajou GTA, protoze Rockstar nemeni svoje schema.
Opravdu bych nerekl, ze RDR2 si zaslouzi 8-9-10/10.
Jo jasne hra sa podobá moc na GTA 5 vídím to tak na 2 Z 10… Tá hra je perfektná po každej stránke,len dopláca na to na co každá hra z otevřeným svetem a to že je strašne dlhá a dostaví sa stereotip,možno by jej pomohlo keby mala 30 nascriptovaných levlú na 25 hodin a nemusels by blúdiť po mape,toto chcú hráči asi a možno by to bylo lepší,nevím…
Lidi postrádají tu základní slušnost nehodnotit hry, které nejsou pro ně- kdybych já měl hodnotit jakoukoli MMO hru, jakoukoli tahovku, strategii či sportovní hru, asi bych jí dal 0, protože mě tyhle žánry absolutně nebaví. Mám ale tu slušnost a tyhle hry nehodnotím. Úplně stejné je to s RDR2 a lidmi, kteří si stěžují, že se ve hře moc jezdí na koni. Tak do řiti… když vím, že ta hra je na tom min. z 90% založená a mně to vadí, tak si jí přece nekupuju a nehodnotím jí. Lidem dneska vadí, že v moři je voda, že je písek suchej, sníh bílej, tma černá, a takové má někdo brát vážně? Že se ve hře dlouho cestuje? Že je svět prázdnej? Co chvíli potkám náhodného cizince, jehož „chance encounter“ je sem tam propracovanější, než v jiných hrách hlavní questy. A pak je pro mě radost jen tak jet krajinou, protože jsem uvěřitelnější svět ještě v žádné jiné hře neviděl (v tomhle ohledu se s ní může měřit akorát KC:D). Jestli čekali, že co minutu pokosí 100 nepřátel a collectible každých 5 yardů, tak je jen jejich chyba, že se neinformovali předem, o tomhle tahle série nikdy nebyla. Neříkám, že je bez chyb a hrál jsem i zábavnější hry, pořád ale platí, že je to pro mě nejlepší hra loňského roku a za mě je to krásných 9/10, a cokoli pod 7 je nesmyslné hodnocení.
Ja osobne mam rad vsechny hry. At uz to je RPG,FPS,TPS,strategie, sportovni hra, JRPG. Za cely svuj zivot jsem projel nespocet her, a to co se deje v hernim prumyslu uz nekolik let je otresne. 90% vydanych her za poslednich 9 let jsou same sracky. GTAIV je po herni i pribehove strance lepsi nez GTAV. GTAV ma uplne ten stejny herni design jako GTAIV, protoze v podstate prebrali co delalo GTAIV uspesnou hrou a aplikovali to do GTAV. Mise jsou uplne stejne v tom smyslu, ze mas jit tady, udelat tohle a odejit. Tomuto designu chybi jakakoliv otevrenost, je to design delany pro casual hrace, pro lidi, kteri nechcou experimentovat s nicim, co chcou jen sednout k monitoru/televizi a nepremyslet nad nicim. MGSV:TPP v tomhle je mnohokrat lepsi. Nabizi hraci otevreny svet a absolutni otevrenost, aby hrac mohl prozkoumavat vsechno a splnit misi jak sam bude chtit. RDR2 je uplne stejny jako GTAIV,GTAV a RDR1. Herni design v techto hrach se neposunul naprosto vubec. Pouzivaji jednu stejnou sablonu a jen udelaji jiny svet, postavy atd. Ale stejne se to vsem strasne libi, i kdyz si zaplatili litr uz vlastne nekolikrat, aby si zahrali tu „nejlepsi open world“ hru co existuje.
Jinak ke tvemu komentari: „Úplně stejné je to s RDR2 a lidmi, kteří si stěžují, že se ve hře moc jezdí na koni. Tak do řiti… když vím, že ta hra je na tom min. z 90% založená a mně to vadí, tak si jí přece nekupuju a nehodnotím jí. “
Lidi si stezujou na trosku jinou vec. Ze nespocet misi zacina tim, ze vemes misi, nasednes na kone a jedes do nejake lokace a po ceste ti NPC co jede s tebou rekne backstory. Lidi si nestezuji na to, ze se tam jezdi moc na koni.
Rikat „Lidi postrádají tu základní slušnost nehodnotit hry, které nejsou pro ně“ je celkem stupidni. Timhle rikas, ze jakakoliv kritika je naprosta blbost a tento kritik by nemel nic rikat o tve oblibene hre a radsi ji nehrat. Ale zase se nenech mylit, RDR2 je opravdu dobra hra, ale nezaslouzi si to hodnoceni co ma.
V blázninci máte zas vychádzkové dni?
To je tvoje odpoved na muj argument? Vidim, ze slovaci zase nezklamali.
Tvuj argument je absolútne stupidný budto máš 14 rokú alebo si totálne mimo,ale dík za pobavení! Určite lidem vadí backstory,to iste im sa proste nechce chodiť po mape,nech hrajú crasha radši…
Několik věcí jsi ode mě nepochopil nebo jsem se špatně vyjádřil, to už je jedno. Jen tak na začátek- myslím, že úplně všechny hry v historii lidstva spočívají v tom někam dojít a tam něco udělat, od šachů, přes tenis, až třeba po hru na schovku. Pardon, že to trochu zlehčuju, ale je to tak. I v MGS někam dojdeš a tam něco uděláš a pak jdeš zas o dům dál. Pochopil jsem, že se ti na MGS:V líbí fakt velká volnost, dost lidí se ale shodne na tom, že tím oproti ostatním dílům dost utrpěl příběh- pořád je dobrý, ale mohl být daleko lepší, kdyby byl více zhuštěný. Ale tak už to je- buď se jde zaměřit na jedno, nebo na druhé. Taky si všimni, že nejpodstatnější části příběhu jsou v MGS:V tehdy, když se nemůžeš hnout pomalu ani na krok, třeba hned úvodní hodina, kdy sotva můžeš chodit. A s RDR2 je to stejné, a dovolím si tvrdit, že to snad ani není openworld hra, protože v rámci svého otevřeného světa nabízí zcela uzavřené mise, za účelem co nejlepšího příběhu nalajnované krok za krokem. Což třeba já kvituji s povděkem, protože příběh u mě hraje prim, a jak jsem již psal, jsem přesvědčený, že nelze mít najednou absolutní svobodu a prvotřídní příběh; proto taky chápu, že pro někoho, kdo čekal typický openworld, může být hra zklamáním, ale znovu- ta hra se nikdy neprezentovala jako typické openworld RPG, nýbrž jako westernová akce, a proto by jí (a žádné hře) nikdo neměl vyčítat, že není tím, čím nikdy být neměla. Jinými slovy nekritizuj Blazka, že je na nácky zlý. Hru lze kritizovat za to, v čem se čekalo, že bude lepší (mechanika rychlého cestování, práce s mapou, menu inventáře, pokud se někomu nelíbí postavy, pokud někoho zklame příběh, to všechno je a byla by oprávněná kritika). Pokud, jde o to, co jsem psal o ježdění na koni- tak v některých názorech na Metacritic jsem skutečně četl, jak lidi vypočítávají kolik minut to kam trvá a že je to moc, že čekali víc střílení a že je to pak nuda, jen tak jezdit po kraji- všechno tohle si fakt ale mohli zjistit před vydáním, stejná byla jednička, a dvojka na její mechaniky pochopitelně navazuje. Jinak moje velmi oblíbená hra, kterou jsem dohrál přinejmenším pětkrát, je třeba první Assassin, přesto ale souhlasím, že by nikdy neměla dostat vyšší hodnocení než 75%, na to měla spoustu chyb a nevychytaných mechanik. Ve své době jsem taky strašně rád hrál Soldier of Fortune 3, takovou bezduchou střílečku, a přesto říkám, že si zaslouží sotva 5/10, takže o mě a mých oblíbených hrách to opravdu není. Nebavme se na chvilku o hrách, vezměme třeba filmy- tak třeba někdo naprosto nenávidí dejme tomu Mela Gibsona. A každý film, kde bude Gibson hrát hlavní roli, mu kvůli tomu bude připadat špatný. Dělá to ale s Mela špatného herce a ze Statečného srdce špatný film? Takový člověk by proto podle mě měl mít tu základní slušnost a takový film nehodnotit, když ví, že se přes svou zášť nepřenese. Nesnáším životopisné filmy, a taky netvrdím, že Bohemian Rhapsody je odpad- prostě se na ten film nepodívám a nebudu ho hodnotit, a věřím, že ten film je výborný, ale zkrátka není pro mě. No a s hrami je to stejné.
Super Seducer je masterpiece
Co čekat od Agony, když to dělají „veteráni“ ze City Interactive
Jsem na sebe patřičně hrdý, že jsem o většině těch her ani neslyšel. Holt hraju jen ty dobrý.
Agony jsem věřil ale ještě nehrál. Docela mě ale překvapuje kolik „kritiků“ tomu vyčítá samotnou pointu hry Jak pak dopadne třeba Scorn
a Přitom Quiet man vypadal slibně
Quiet Man dává smysl a odhalí celou pointu až v momentě, kdy jej hráč dohraje po druhé. To ale většina hráčů a ani recenzentů neudělala, takže jsou výsledná hodnocení taková, jaká jsou.
Minimálně jedna hra (důvodem je jen 1 recenze na Metacriticu) tam chybí – simulátor autíček na autodráze Scalextric, který se ovládá jedním tlačítkem
gameplay pro zájemce: https://www.youtube.com/watch?v=3s0G2LtbhDI
je to autodráha ta se ani jinak neovládá co jinýho od toho chceš
Chybí jim tam někde Just Cause 4, ale pokud se budem řídit jen seznamem tak byla docela agónie dohrát Agony
Just cause 4 je dobrá hra, která měla bohužel při vydání problémy. Nemyslím si, že by měla být jedna z těch špatných…