Nightdive Studios nám ukazují nové gameplay záběry z alfa verze remaku System Shocku. Jsem si jist, že fanoušci budou nadšeni, ale jedna věc je nejspíš zamrzí. Ve hře chybí retro-pixely, které byly v demoverzi postavené na enginu Unity. Pak se ale vývojáři rozhodli použít Unreal Engine 4 a zaměřit se na vizuální zpracování a atmosféru.
Jde o předělávku prvního System Shocku. Původně chtěli v Nightdive Studios vytvořit svou verzi legendární střílečky. Plány jim přerostly přes hlavu, nakonec půjde o čistokrevný remake, který se drží originálu.
retro pixely jsou furt pritomny. jen mozna nejsou tak zretelny ale kdyz se postava priblizi ke keypadu na 0:58 tak je videt ze textury jsou rozpixelovany. mne to takhle prijde tak akorat.
Co by fanatik do System Shocku si více než spokojeně mlaskám. Vypadá to SKVĚLE a bylo vyloženě ku prospěchu věci, že si Nightdive dali pauzu. Tvůrci vzali hlavy do dlaní a vrátili se ke konceptu poctivého RE. My, co jsme na System Shocku v 94 roku vyrůstali a žrali obrázky v Excaliburu, nechceme nějaké větší zásahy, úpravy a změny. Od toho může potom být trojka. Sice panovaly obavy a posměch, ale jsem si jistý, že jsem zabackoval na kickstarteru výhodně.
Myslim ze retro-pixely, ako to mali povodne na Unity nebude taky problem dorobit do grafickych nastaveni, ci uz cez zmenu textur, alebo cez filter.
Já bych se obešel i bez těch retro-pixelů. Vypadá to hodně dobře. Předchozí verzi jsem zkoušel a musím konstatovat, že by mě to bavilo hodně. A dokonce to zvládl i můj počítač s kdysi low-end grafikou.