Klasický Resident Evil 2, který vyšel v roce 1998, se včera dočkal oficiálního remaku. Capcom na něm pracoval několik let, ale pokud někteří víte, pracovalo se na něm už v roce 2015, ale ne pod vedením Capcomu. Jednalo se o fanouškovský remake, který chtěl přivést k životu tým jménem Invader Studios. Capcom se s nimi ale dohodl na ukončení poté, co oznámil vlastní, oficiální remake.
Vývojáři z Capcomu očividně respektují a váží si práce fanoušků, a tak jsou uvedeni v závěrečných titulcích Resident Evil 2 jako Invader Studios.
Pojďme si práci tohoto studia připomenout. Vývoj v roce 2015 byl poměrně daleko a jejich remake nazývali Resident Evil 2 Reborn. Před lety dokonce zveřejnili desetiminutové video. Jejich projekt postavený na technologie Unreal Engine 4 nevypadal vůbec zle, na to, že šlo o fanouškovou záležitost.
Aktuálně se Invader Studios soustředí na hru Daymare: 1998, která je inspirována právě sérií Resident Evil.
Resident Evil 2 vyšel 25. ledna pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. A na závěr live-action trailer od Capcomu. Možná si pamatujete na původní verzi. Hru koupíte na Xzone.cz a GameExpres.sk.
Me by zajimalo jestli je to udelany stejne jako u puvodni hry – ze prqakticky hru musite dohrat 4x aby to bylo kompletni – Za projeti hry s Leonem (A) se odblokovala hra za Claire (B) a za projeti hry Claire (A) se odblokovala hra Leon (B).
Ano, přesně tak to funguje i v remaku.