Jedním z nejvýraznějších prvků Control, nové akční hry od tvůrců Maxe Payna, Alana Waka a Quantum Break ze studia Remedy, je nepochybně prostředí. To se od předešlých počinů finských tvůrců dost liší, hlavně díky architektuře, na níž má značný vliv brutalistický styl, a přítomnosti celé řady nadpřirozených jevů. Hlavní hrdinku Jesse Faden tak čeká návštěva mnoha temných a bezútěšných míst, kde bude často víc otázek než odpovědí.
Na to, co interiéry mrakodrapu Oldest House, v němž má centrálu organizace Federal Bureau of Control, nabídnou, se můžeme podívat díky náloži nových obrázků ze hry. Ty byly vydány na sociálních sítích, potažmo pro účely tapet na plochu, ale zrovna tak mohou fungovat jako klasické screenshoty. Prostředí jako takové je rozhodně nejčastějším motivem, nechybí ale ani několik ukázek nepřátel či důsledků zvláštních jevů. Níže přitom najdete také starší obrázky, které spatřily světlo světa již dříve, ale na Zingu jsme se dosud nepoužili. Tak proč to nyní nenapravit.
Control dorazí v letošním roce na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hru předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk, kde je aktuálně k dispozici verze pro PS4 a Xbox One. Existence krabicovky na PC je zatím ve hvězdách, přičemž je docela dobře možné, že vyjde jen digitálně, a to na Steamu. Tedy pokud se i vydavatel 505 Games nenechá zlákat a uplatit k exkluzivitě pro Epic Store. Aktuálně si nemůžeme být jistí ničím.
Z Remedy se stává nový Kojima, netuším, co si o té hře myslet- a trailer i obrázky tajemnější než hrad v Karpatech. Design je opravdový mišmaš- vidím tam prvky z Quantum Break, Bioshocku/Prey, Wolfensteina, Death Stranding nebo třeba Inside či Asasína- současnosti.
Vypadá to skvěle. Design je tedy skutečně na podtrženou jedničku. Jsem hodně zvědavý v co se Control vyvrbí. V každém případě jen doufám, že Control nebude mít 8 hodin a šlus.