Sony Interactive Entertainment má nového prezidenta a generálního ředitele. Otěžích po Johnu Koderovi se ujme Jim Ryan, zatímco Kodera se stane místopředsedou inovativních uživatelských zážitků a rozšíří sítě.
Otázkou je, jak moc Ryan ovlivní budoucí směřování PlayStationu. V roce 2017 se nelichotivě vyjádřil ke zpětné kompatibilitě her a uvedl, že jde sice o žádanou funkci, ale prý není moc využívaná. „Byl jsem na Gran Turismo turnaji, kde měli hry z PS1, PS2, PS3 a PS4. Hry z PS1 a PS2 vypadaly staře. Kdo by je chtěl hrát?“
„Je velkou ctí být požádán, abych převzal roli prezidenta a generálního ředitele Sony Interactive Entertainment. Zaměření PlayStationu se neustále vyvíjí a výrazně mění. Doufám, že posílíme základy herní a síťové služby a budeme pokračovat v poskytování zábavy. Díky spolupráci s Johnem a týmem SIE po celém světě jsem odhodlán posílit vztahy s našimi obchodními partnery a pokračovat v poskytování nejlepších zážitků ve světě interaktivní zábavy, díky nimž se PlayStation stal nejlepším místem pro hraní,“ uvedl v prohlášení Jim Ryan.
Kenichiro Yoshida ke slovům dodal, že divize PlayStation patří mezi největší část společnosti Sony, a to jak z hlediska tržeb, tak i z provozních nákladů. Aby dokázali udržet vedoucí postavení na trhu v neustále se vyvíjejícím světě videoher, musí nepřetržitě vyvíjet a posouvat se. Ryan má být právě tím, kdo povede vývoj platformy PlayStation. Všichni mu v Sony věří.
No tak jen doufám že ta nová konzole je v takovém stádiu vývoje kdy už z ní nejde ta zpětná kompatibilita vzít .
Otázka je taky jestli ta kompatibilita bude řešená fyzicky (čipy jak u první Ps3) nebo emulací (což by ve výsledku mohlo „sežrat“ energie . víc než nejnovější 4k hry ) .
Takže on sám řekl, že jde o žádanou funkci a poté zase „Kdo by je chtěl hrát?“. Vím, že to zmínil u PS1 a PS2, ale tak širokou kompatibilitu od nich většina lidí snad ani nechce. Pokud bude mít každá nová generace kompatibilitu aspoň s tou předchozí, hodně lidí bude spokojených.
Žádaná (jako, že se o ní hodně mluví, dělá se kolem toho halo), ale potom ty hry stejně nikdo pořádně nehraje.
Je jasný, že hry co vyjdou na novou generaci budou vždycky nejhranější, ale člověk se chce čas od času vrátit ke starším kouskům a zavzpomínat. Remastery jsou taky řešení, ale ne na všechny hry se dostane. Pořád mám naději v ten jejich patent z nedávna.
To by snad pro ně měla být dobrá zpráva- lidi si koupí konzoli kvůli zpětné kompatibilitě a ve výsledku ji moc využívat nebudou a budou kupovat nové hry. Microsoftu tohle funguje naprosto výborně. Oni se spíš naopak bojí lidí jako já, kteří by klidně hráli staré hry od rána do večera, a nové by pak nepotřebovali. Neříkám, že zrovna z PS1, ale na PS2, tím spíš pak na PS3 vyšla spousta výborných pecek, do kterých bych se hned s chutí pustil.
Já osobně bych si klidně rád zahrál ty staré hry. Na PC si to můžu upravit emulovat a podboně. Ale u telky nehodlám mít 4 různé lapače prachu a někde schraňovat různé verze her. Já bych rád jednu krabici s tím, že schroustá všecko. Ale jestli vývoj konzolí půjde tak, jak jde, tak brzy bude jen jedna krabice a budou se tomu jen vyhazovat střeva a občas se změní obal za hezčí. Kde jsem to už jenom viděl?
Přesně tak ale kdo by je chtěl hrát, nač se pořád dívat zpět, od toho tu jsou Remastry … vývoj her má jít dopředu. Chápu třeba že vyjde nová generace a zůstane nám doma kupa rozehraných her na tu starou generaci
Hrát by je chtěla spousta lidí a napadá mě hned několik možných důvodů.
Jinak jakékoliv protiargumenty od nějakého kravaťáka z vedení, který v tom vidí jen menší zisky za potenciální remastery, které nejsou tak nákladné, ale plnou palbu si za ně rádi řeknou, jsou jen blbé kecy.