V polském studiu SimFabric někomu zřejmě došlo, že jejich Farm Expert na konkurenci hodně, ale hodně ztrácel a rozhodl se jít na to od lesa. Na jednu stranu jde stále o zemědělský simulátor, ale tentokrát je více zaměřen na trochu něco jiného. V chystaném Farm&Fix 2020 koupíme starou farmu za účelem ji opravit, zmodernizovat a prodat. Dalšími dvěma pilíři hry je oprava rozbitých zemědělských strojů a pečování o pole s cílem pěstovat a prodávat plodiny. Připraven bude otevřený svět s denní dobou a změnou počasí.
Farm&Fix 2020 se má pochlubit realistickou fyzikou vozidel, včetně simulace katastrof a nehod. Dále bude ve hře 10 různých druhů strojů a vozidel k opravě, 1000 dílů k opravě, využití nových i starých součástek, 10 různých druhů budov k rekonstrukci, 3 plodiny (žito, pšenice a konopí) a 3 druhy sadů (jablka, švestky a hrušky).
Z tiskové zprávy zní Farm&Fix 2020 zajímavě, ale po zhlédnutí doprovodného traileru lze vidět spoustu nedostatků a já osobně očekávám spíše o něco málo vylepšený Farm Expert. Osobně jsem byl zaražen, když ve videu postava montuje zadní kolo na traktor vlastní silou (taková pneumatika váží klidně 300 a více kilogramů) a poté u ukázky orby. Je jasně patrné, že pluh je nad zemí, přesto vykonává svou práci. Ale renovace farmy by mohla být zajímavá, včetně opravy strojů.
Vydání je naplánováno na letošní rok pro PC.
Minimální systémové požadavky
- Operační systém: Windows 7 (pouze 64bit)
- Procesor: i3
- Paměť: 8 GB RAM
- Grafická karta: NVidia
- DirectX: Verze 11
- Pevný disk: 5 GB volného místa
Doporučené systémové požadavky
- Operační systém: Windows 10 (pouze 64bit)
- Procesor: i7
- Paměť: 16 GB RAM
- Grafická karta: NVidia GeForce 960
- DirectX: Verze 11
- Pevný disk: 10 GB volného místa
Zmiňované studio není autorem Farm Experta, tím je Silden. SimFabric má na Steamu rozpracovány 3 hry a jejich vydání je v nedohlednu. Takové rychlokvašky s podporou vydavatele PlayWay.
Ve výpisu mají uvádět i Farm Expert, tak se na něm asi minimálně podíleli.
Jo možný to je jen jsem konstatoval, že poslední dobou jsou simulátory všeho na všechno a kvalita jde stranou. V případě PW je to vyloženě o kvantitě. Nemáme hotovou jednu hru, ale teď je aktuální tohle téma, tak honem uděláme další simulátor, ten předchozí doděláme jindy…
S tou kvantitou u PW souhlasím. Mají toho teď strašně moc. Kdyby udělali dvě/tři hry pořádně místo deseti, udělají lépe.