Invictus Voltion zveřejnilo několik krátkých gameplay videí z jejich first-person hry, která je poháněna technologií Unreal Engine 4, Russia 2055. Tento nový titul vypadá naprosto neuvěřitelně, s ohledem na to, že jej vytváří jediný člověk. Tento osamocený vývojář také potvrdil, že pre-alpha verze Russia 2055 bude k dispozici ke stáhnutí už 28. února.
K dispozici máme dvě videa. To starší nám ukazuje třes kamery, který má představovat určitý vliv setrvačnosti. Upřímně mám strach, jestli něco trefím pod takovým vlivem setrvačnosti, nic to však nemění na faktu, že to vypadá naprosto úžasně. Druhé video nám pak blíže představuje level, který člověk z Invictius Volition vytvořil.
Je až k neuvěření, že by to všechno dokázal jen jeden člověk. Není tedy divu, že se kolem hry točí různé spekulace a konspirace. I ty jsme vám přibližovali v jednom z dřívějších článků. Pokud jsou však všechny pochyby milné, doufejme, že si Invictius Volition najme i další zaměstnance, aby vývoj této skvostně vypadající hry dosáhl někdy svého konce.
Gameplay Update: working on this camera shaking or inertia effect. Kinda starting to look like those "found footage" movies. hope people like it, i dunno pic.twitter.com/3gdXdHtRqQ
— Invictus Volition (@InvictusVoliton) February 14, 2019
Gameplay Update: I'm becoming more excited to see people play this game. ?Its pretty cool to have received so much positive support around the project! pic.twitter.com/H8E5EYyrUl
— Invictus Volition (@InvictusVoliton) February 23, 2019
Na twitter dal odkaz ke stažení dema, když by měl někdo zájem https://twitter.com/InvictusVoliton/status/1106614949831294976
Ty jo, díky. Tak na tohle jsem opravdu zvědav, pak sem asi napíšu, co si o tom myslím. Představy o Kojimově hře trošku hroutí fakt, že před stažením stránka vyzve k zaslání dobrovolného příspěvku, nezdá se mi, že by se pustil až na tak tenký led, to už by asi hraničilo s podvodem.
Tak myslím, že lze definitivně potvrdit, že Kojima nemá se hrou nic společného a že na projektu dělá s největší pravděpodobností skutečně jeden člověk, nebo velmi malá skupinka lidí. „Demo“ (2.7GB) se nevyplatí stáhnout, jde jen o ohradu cca 30×30 metrů, ve které nemůžete nic dělat, jen chodit, nehledě na to, že po technické stránce jde určitě o dílo jednoho člověka, skoro nic nefunguje, jak má. A myslím, že dříve zveřejněná videa ukazují daleko více. Co je projekt vlastně zač pak prozrazuje jeho nově založená stránka na Kickstarteru.
Jirka má strach jestli něco trefí, ale je dobré si povšimnout, že při zobrazení žlutého obrysu okolo nepřítele je nepřítel locknutý a vypadá to, že hráč v tu chvíli nemusí mířit. Což, by vysvětlovalo i pozici zbraně při krytí za sloupem. V normálním případě by bez míření nemohl nic trefit.
To nás tahá za fusekli takovej Kojima nebo někdo takovej, nebylo by to zdaleka poprvý
Vypadá to fakt dobře. Jen mi to připomíná spíš blicí simulátor. To ustavičné houpání se mi asi nebude líbit dlouho
Podle studia půjde to kývání vypnout a mít statický pohled jako v klasické TPS nebo FPS akci
Kdo věří tomu, že tohle vytvořil jeden člověk, tak je u mě prvotřídní hňup, co o tvorbě her nemá ani páru. Tohle vypadá neuvěřitelně, i kdyby na tom pracovali stovky lidí- nebo jste někdo někdy viděl něco podobného? Já tedy ne. Řekl bych, že se nám tu v podání Kojimy rýsují nejrealističtější bitvy, jaké jsme tu kdy měli. A já snad ještě u žádné jiné hry neměl až takový pocit, že je něco fakt děsně v prdeli- z těchhle nepřátel člověka až mrazí, to nejsou stokrát provařený emzáci-mrzáci z Dooma, které kosíte po stovkách.
Asi jsem teda hňup ale já pořád nevěřím,že za tím je Kojima
Kojima je jen domněnka, a sporná, ale že by to dělal jeden jediný člověk, tomu snad nevěříš, ne? Dělat sólo mise je jedna věc, ale dělat sólo hry…
nevěřím,že za tím je jeden člověk,spíš více lidí,ale nevěřím taky,že je za tím Kojima nebo s ním něco spjatého
Tak to je v nejlepším pořádku. Mimochodem, já sice věřím, že má Kojima s projektem něco společného, ale nevěřím zase, že jde o Death Stranding, na to mi to přijde až moc rozdílné.
Všichni co viděli DS, tak říkali, že je to jiná hra než jakou hráči očekávají. ?
V roce 2018 když Invictus vydal první trailer, tak na Unreal fóru psal, že na hře dělá „už“ pár měsíců… Je to ale šikovný chlapík, když za pár měsíců dokázal vývoj posunout do pre-alphy. ?
Když jsem se znovu podíval na trailer na MGS4 a na konci viděl záběry z Killzone 2… Tak jsem si uvědomil, jak moc je to podobné s R55. Killzone vždy mělo trochu jiné animace a pocit ze střelby než ostatní střílečky. Tak moje nová teorie je, že Russia 2055 je kódové označení pro novou střílečku od Guerilla Games, kterou dělají ve spolupráci s KojiPro a která bude sloužit jako spin off, multi-player, prolog? k Death Stranding. Ono kdo jiný než experti na FPS by dokázali vytvořit tak revoluční prvky jako jsou v R55. Nedávno když Kojima byl v Guerilla Games a ukazoval jim DS, tak to mohlo být naopak a oni ukazovali Kojimovi jak pokročili ve vývoji R55.
Moc nechápu proč někdo nevidí podobnost DS s R55.
Obě hry mají vyjít tento rok. Ale nevíme kdy přesně.
Obě hry se odehrávají ve stejném černém prostředí.
Kojima upozornil na R55 po 3 dnech od vydání prvního traileru i přesto že se hrám vůbec nevěnuje. Nepamatuji si že by někdy upozornil na cizí hru nebo by nějakou doporučil protože by ji sám hrál.
A jak nás Kojima naučil: „We’re not your kind of people, you seem kinda PHONY, EVERYTHING is a LIE“. ?
Kdyby na hru Kojima neupozornil, tak bych I věřil že se jen po něm někdo opičí a využívá virální marketing. Ale když všechno odkazuje na Kojimův styl, tak bych byl velice překvapený kdyby v tom neměl prsty.
Bych se nedivil kdyby R55 Pre Alpha vyšla jen na PC a na konci by se jako v P.T. spustil trailer na DS a lákal by PC hráče ke koupi PS4.
Killzone jsem hrál všechny díly, a ne zas tak dávno, a nemůžu říct, že by tyhle videa ve mně evokovaly vzpomínku na ně. Mimoto fakt mi to nepřipadá jako engine Decima, spíš opravdu jako Unreal. Jediné, co spojuje Death Stranding a tenhle projekt, je jistá dávka ponurosti a děsuplní nepřátelé. Prostředí mi stejné nepřijde.
No vidíš… A já to prostředí téměř nerozeznám.
Noo… tohle je u města a z Death Stranding jsme viděli hlavně přírodu, to je celkem velký rozdíl. Řekl bych, že vám přijde stejné jenom proto, že je tam kamenitá pláž. Když se ale zaměřím na detail, připadá mi oboje kamení dost rozdílné.
No, ve druhém traileru jsme viděli rozbořené město.
Ve čtvrtém jsme viděli vnitřek budovy a v dálce mrakodrapy. https://www.reddit.com/r/DeathStranding/comments/au67jj/another_shot_of_what_looks_to_be_a_city_in_the/?utm_source=reddit-android
V posledním jsme viděli rozbořenou dálnici. https://youtu.be/518lRFO-9FQ
Když v DS můžou být vojáci, letadla a tanky z druhé světové, tak bych očekával i prvky z budoucnosti. V zásadě, tam může být cokoliv.
To v 2055 vypadá jako typické komunistické sídliště a budovy jsou celé, v Death Stranding zase jako ruiny starobylého města, třeba Drážďan. To v dálce v mlze jsou mrakodrapy jako v USA, jediné, co se zdá trochu podobné, je ta rozbořená dálnice, tu vůbec netuším, kam zasadit.
Hele a u Kojimy je možné fakt všechno, nakonec se dozvíme, že je pořád u Konami a že nikdy neodešel.
Vypadá to sakra dobře