Sony si na začátek března připravila své první letošní preview tour, které se tentokrát bude týkat očekávané exkluzivity Days Gone. Redaktoři Zing.cz na tuto akci byli přizváni, a tak vám budeme mít šanci přinést exkluzivní dojmy nejen z toho, jak se hra hraje a jak vypadá, ale také dostaneme možnost vyzpovídat jednoho z vývojářů. Na celé akci bude přítomen Emmanuel Roth, senior animátor Bend Studio, se kterým si na několik desítek minut promluvíme o hře.
Rádi bychom tuto možnost využili tak, že vývojářům přetlumočíme některé zajímavé otázky našich čtenářům. Proto vám dáváme možnost poslat nám své dotazy, které následně přítomnému vývojáři přineseme. Akce se koná tento pátek, proto vás poprosím, abyste vaše dotazy ve formě komentáře u tohoto článku napsali nejpozději ve středu večer, abychom také měli čas se na celou tu věc připravit. Na dojmy a odpovědi na vaše otázky se pak můžete těšit příští středu. Věříme, že máte v zásobě spoustu zajímavých otázek ohledně Days Gone, těšíme na to, co zajímá vás!
Days Gone vyjde 26. dubna 2019 exkluzivně na PlayStation 4, ve hře budou české titulky. Hru předobjednáte na Xzone.cz.
Jakožto velký fanoušek The Last of Us – ať už hratelnosti, tak příběhu – budu i fanoušek Days Gone?
ako veľmi je v hre implementovaná fyzika, či už deštrukcia a tak…
Jak to bude s hordami? Je to pevná součást základní hry (součásti příběhu) a tudíž nejde minout. Nebo je to doplňková činnost, resp. vedlejší aktivita, že jsou některé oblasti takto zamořeny a musejí se vyčistit.
Me zajima herni doba a rozloha mapy na ktere se muzeme pohybovat a kolik druhu zvirat asi ve hre je
Mě by zajímalo, jak je to s výběrem nebo nastavením obtížnosti? Protože ještě nedávno jsem četl, že snad ani neví, jak to nakonec udělají a na poslední chvíli chtěli vše předělat. Původně měla hra jen jednu obtížnost, ale to se nesetkalo s moc kladným ohlasem. Do konce do toho vstoupila Sony, ale už jsem nepátral po tom, jak to dopadlo.
Zajímalo by mě:
– jak se popasovali s příběhem hry v rámci otevřeného světa (spíš RDR- příběh hraje prim a hratelnost se mu podřizuje, nebo spíš AC- dělejte si, co chcete, příběh je bokem a hrát ho ani nemusíte); anebo ještě jinak- jsou příběhové mise lineární, či nikoliv?
– jestli se Freakeři, když už mají speciální název, liší něčím oproti zombíkům v jiných hrách a je-li ve hře nějak vysvětlen jejich původ
– do jaké míry hra půjde hrát stealthově
– hrubý popis, co půjde dělat ve vedlejších misích
– a samozřejmě nějaké perličky z práce animátora, o tom by se mohl pán pěkně rozpovídat
mam otazku na mistni – bude recenze v predstihu? O kolik dni pred vydanim?
Určitě bude dřív, ale jak dřív nedokážeme teď říci. Nemáme informace o embargu, natož, kdy nám hru na recenzi Sony dá. Ale řekl bych, že recenze bude online tak týden před vydáním hry. Jakmile budeme vědět, napíšeme o tom. Určitě uděláme Ptejte se nás na Days Gone, stejně jako u Metra Exodus nebo Far Cry New Dawn.
Bude možnost řídit i jiná vozidla než motorku ? Když dojde benzín v motorce, půjde někam odtlačit?
To by mě taky zajímalo .
Inspirovali se vývojáři u úspěšného Dying Light?
Plánuje se nějaká forma podpory po vydání? Nemyslím patche, ale spíš NG+, DLC atd.
Byl Jarda Jágr inspirací pro hlavní postavu?
Rád bych se tedy tímto zeptal, co byla pro vývojaře u této hry největší výzva.