Krásné dobré ráno, čtenáři magazínu Zing.cz. Přinášíme vám krátké zprávičky z herního světa, které si můžete přičíst při snídani, při cestě do školy/práce nebo během dne. Pokusíme se, aby Jednohubky k snídani vycházely každý všední den. Nebudeme ale tento formát zbytečně přetěžovat, pokud v daný den nebude o čem psát, raději jeden díl vynecháme.
• Nejnovější patch odstranil ze hry Mutant Year Zero: Road to Eden protipirátskou ochranu Denuvo. Zároveň aktualizace opravuje různé problémy, zejména pády hry, nemožnost házet granáty v určitých situacích nebo střílení nepřátel přes zeď. Plus na Steamu je dostupné demo.
• K představení singleplayerové akční adventury Star Wars Jedi: Fallen Order je Respawnu (Apex Legends, Titanfall) a Electronic Arts dojde přesně 13. dubna na Star Wars Celebration v Chicagu.
• Zahrajte si futuristické arkádové závody Xenon Racer s elektromobily vylepšenými xenonovým plynem, na Steamu začala veřejná beta před vydáním plné verze, která je v plánu na 26. března. Budete driftovat ulicemi měst jako je Tokio a Dubaj a můžete si přizpůsobit svůj vůz velkým množstvím dílů. Veřejná beta trvá do 6. března.
• Na Steamu jsou konečně systémové požadavky bojovky Dead or Alive 6, minimálně je Intel Core i5-4690, 8 GB RAM a NVIDIA GeForce GTX 770. U doporučených Intel Core i7 8700, 16 GB RAM a NVIDIA GeForce GTX 1060. Hra vychází již 1. března.
• THQ Nordic se omluvili za přešlap, minulý týden zorganizovali AMA (ptejte se, my odpovíme) na kontroverzním fóru 8chan. Na těchto stránkách uživatelé publikují dětskou pornografii a další nevhodný obsah. Google 8chan odstranilo z výsledků vyhledávání. AMA se zúčastnil Philipp Brock, šéf marketingu v THQ Nordic. Po dvou hodinách ale přestal na otázky reagovat, některé se točily jen kolem dětské pornografie. THQ Nordic prý nevěděli, co je 8chan za místo a využili šanci zviditelnit své hry.
(…) I am terribly sorry for the short-sightedness of my (!) decision, and promise to be far more vigorous in my assessment of these activities in the future. (…)
— THQNordic (@THQNordic) February 26, 2019
• Halo 4, které vyšlo v listopadu 2012, bylo původně v plánu jako startovní titul pro Xbox One. Kvůli změně vznikla na Xboxu One mezera, kterou o dva roky později vyplnila Halo: The Master Chief Collection s Halo: Combat Evolved Anniversary, Halo 2: Anniversary, Halo 3 a Halo 4 pro Xbox One. S informacemi ze zákulisí se pro IGN svěřila Bonnie Rossová, šéfa 343 Industries.
• Tohle je něco, obchod Gamemania připravil speciální edici konzole PlayStation 4 Pro pro fanoušky Sekiro: Shadows Die Twice. Edici nevyrábí přímo Sony, nejde tedy o oficiální nový model konzole, ale přesto stojí za to, dle videa. Gamemania dá konzoli jednomu ze šťastlivců z předobjednátek standardní nebo sběratelské edice hry.
• Studio Obsidian nelze považovat za malý tým: Většina vývojářů pracuje na novém sci-fi RPG titulu The Outer Worlds. Menší skupina se věnuje Pillars of Eternity a další dva týmy začínají něco nového, prozradil Feargus Urquhart pro Game Informer. Něco nového má určitě spojitost s Microsoftem, jenž studio soustředící se na RPG tituly loni koupil a hodlá ho využít pro vývoj her pro Xbox a Windows 10.
• Akce Left Alive obdržela startovní trailer, titul od Square Enix vychází 5. března na PlayStation 4 a Xbox One. Je na vás, jakým stylem budete za tři různé postavy hrát, každá vám ukáže válečnou situaci ve futuristickém městě z odlišného pohledu.
• Tetsuya Nomura potvrdil přípravu dodatečného obsahu pro Kingdom Hearts 3. Půjde o bezplatné aktualizace i placená DLC. V patchi bude třeba Critical Mode s novou obtížností, zatímco placená DLC budou větší a pravděpodobně rozšíří příběh, případně vyplní scénář nějaké postavy.
• PS4 hráči si mohou v Red Dead Online užívat exkluzivní obsah, který mají 30 dnů před Xbox One komunitou. Jde o speciální nůž, pušku, pistoli, tři nové emoty a další maličkosti.
Mám takový pocit, že singleplayerová akční adventura od Respawn nebude moc singleplayerová, ani adventura. Kdyby totiž byla, už by dost pravděpodobně nebyla. Možná ale bude akční.
K exkluzivnímu designu konzole- není nad to si domů přinést kousek Tokia, třeba okenici od zelinářství, či co značí ten nápis. Left Alive ve startovním traileru pak vypadá max. jako průměrná hra, spíš ještě hůř.
Jo a k anketě- musím se ti, Miky, omluvit- nečekal jsem, že se najde celých 30 lidí, kteří si budou přát Disqus, naopak jsem čekal mnohem jednoznačnější výsledek v jeho neprospěch.
Nic moc den co?
Proč? Já mám parádní den. A pozítří mám narozky.
Napsal jsem něco, s čím nesouhlasíš? (Ta omluva na konci není ironická, teď mě napadá, že by to tak někdo mohl pochopit.)
Já si nějaké ankety všiml až když si tu o ní napsal a musel se kouknout co to vůbec ten ten Disqus je. Spíš to chce vrátit systém komentů jak u staré verze Zingu. To co je ted je naprostej nesmysl hledat novej koment někde u prostřed místo toho aby se zařadil normál na horu jako poslední psanej s tím že bude označenej profil na koho reaguješ. Takhle se to větví a kolikrát ani člověk neví kdo na koho reaguje když se pod jedno vlákno zapojí víc lidí.
Jó, starý Zing bychom si tu přáli asi všichni, ale jestliže z technických důvodů není možné připsat ke kódu nového webu ani části kódu starého, tak to holt není možné, s tím nic neuděláme. Při přechodu na nový Zing jsem byl taky proti kaskádám, systém řazení podle času s odkazy na komentáře jimž je odpovídáno asi už nic nepřekoná. Taky od té změny skoro nikdy nečtu celou diskuzi, což jsem na starém Zingu dělával. Aspoň, že můžu používat tyhle starý smajlíky, byť trochu neprakticky přes odkazy.
jojo, starej dobrej zing, stary dobro foro, kde obcas nekdo i neco napsal… tahle zmena designu odehnala nejmin polovinu lidi a foro zabila uplne, ale tak hlavne ze se musi inovovat… znam weby, kde jedou na redakcnich systemech z roku 2002 a vse funguje naprosto dokonale, dokonce maji i takovy ty futuristicky funkce, jako treba notifikace na reakce v komentarich
Přesně tak, absence notifikace na komenty je hodně špatná věc,starej dobrej zing,tohle je spíš krok vzad..