Apex Legends, pokus studia Respawn Entertainment vstoupit do zdánlivě přeplněných vod subžánru battle royale, se zatraceně vyplatil. Novinka od tvůrců Titanfallu díky svému kvalitnímu zpracování, minimu nedodělků, nejednomu oživení stokrát okopírovaného konceptu a férovému free-to-play modelu zaznamenala značný úspěch, který je nyní vyjádřen úctyhodným faktem – Apex Legends si zkusilo již 50 milionů hráčů.
K vydání hry ve verzi pro PC, PS4 a Xbox One přitom došlo teprve před měsícem, konkrétně 4. února. Pro srovnání, konkurenčnímu Fortnite od Epic Games trvalo dosažení mety 50 milionů hráčů zhruba 4 měsíce. Nyní už tedy není pochyb o tom, že se z Apex Legends stal naprostý fenomén, o němž se bude ještě dlouho mluvit.
Studio Respawn Entertainment a vydavatel EA, který musí chrochtat blahem nad tolik novými uživateli Originu, mají rozhodně proč oslavovat. Součástí oslav je i čerstvé video, které využívá více či méně zajímavé a hlasité záběry z hraní některých hráčů (včetně těch nejstarších), nabízí letmý pohled na výtvory komunity a snaží se zaujmout řadou zajímavých statistik. Je přitom zjevné, že si tvůrci jsou schopní ze sebe dělat trochu legraci, jak dokazuje statistika spojená s nenáviděným a prakticky nepoužitelným kusem šrotu, jehož název je lepší nevyslovovat. Ale my musíme. Samozřejmě jde o „zbraň“ Mozambique.
Respawn má tak nyní více než 50 milionů důvodů pokračovat v podpoře Apex Legends. Nedávno došlo na přidání zbraně Havoc a už v průběhu března má startovat první sezóna, jež slibuje příchod Battle Passu, novou výbavu, zbraně a minimálně jednu hratelnou legendu. Spekuluje se o šampionovi jménem Octane, který je schopen se posilovat a léčit s pomocí injekčního systému v jeho těle.