Polské studio The Farm 51 zveřejnilo minimální a doporučené hardwarové nároky pro svůj survival horor Chernobylite, který nám byl detailně představen před necelým měsícem. Hra využívá technologii Unreal Engine 4 a bude vyžadovat alespoň Intel Core i5-2500K, 8 GB RAM, GeForce GTX 770 nebo AMD Radeon HD 7870 a 45 GB volného místa na disku.
Chernobylite se má zaměřit na silný příběh založený na konspiracích, hororu, přežívání, lásce a posedlosti 30 let po katastrofě v Černobylu. Stupeň radiace se neustále zvyšuje a v lokalitě se vyskytují záhadné jevy, jež souvisí se silným zářením. Více jsme psali zde.
Chernobylite vyjde během letošního podzimu na PC a dosud nespecifikované konzole – pravděpodobně PlayStation 4 a Xbox One.
Minimální systémové požadavky
- Operační systém: Windows 7 SP1 (x64)
- Procesor: Intel Core i5-2500K CPU
- Paměť: 8 GB RAM
- Grafická karta: Geforce GTX 770 nebo AMD Radeon HD 7870
- DirectX: Verze 11
- Připojení: Širokopásmové připojení k internetu
- Pevný disk: 45 GB volného místa
Doporučené systémové požadavky
- Operační systém: Windows 7 SP1 (x64), Windows 8 (x64), Windows 10 (x64)
- Procesor: Intel Core i7 4790k CPU
- Paměť: 16 GB RAM
- Grafická karta: Geforce GTX 970 nebo AMD Radeon R9 290
- DirectX: Verze 12
- Připojení: Širokopásmové připojení k internetu
- Pevný disk: 45 GB volného místa
Zdroj: Tisková zpráva
Po tom, jak mě zklamaly jejich předchozí (též hororově laděné) projekty, od hry absolutně nic nečekám. Get Even za mě byly vyhozené peníze, a to jsem hru koupil až ve slevě. Kdyby radši udělali další Deadfall Adventures, to byla výborná, neokoukaná jednohubka a taková náhražka za Uncharted pro PC hráče.
P. S. Tady chcípnul pes- pod novinkama, ke kterým nic nenapíšu, je přesně 0 komentářů.
Se nediv, když nový web nejede aspoň tak dobře, jako stará verze a spousta věcí tu z něj chybí nebo bylo odstraněno. A některé věci prý nejdou udělat. Tak proč sem psát, když víc si pokecáš jinde.
To jak Zing měl dobře provedené profilování a komenty, to zmizelo. Teď je to čistě jen o novinkách a takových webů najdeš na netu mnoho. Přečteš a jdeš pryč.
Já se vůbec nedivím, jen to čas od času podotknu.
Já už taky komentuju minimálně a kdo má čas to pak hledat či si dostal odpověď nebo ne? Navíc napíšeš komentář a zabírá to půlku stránky. Podle mě ty komentáře to nějak tu komunitu tady drželo pohromadě. Teď sem někdo prskne komentář a už si to nepřečte …
Přesně rozumím tomu, co píšete, jak ty, tak Virus, tak i jiní lidi pod spoustou jiných článků. Ze stejného důvodu jsem přešel z Hrej.cz na starý Zing, ze stejného důvodu jsem se na tomhle novém Zingu asi půl roku neukázal. Problém je, že žádný herní web jako starý Zing už asi neexistuje, takže si Miky může dovolit být ke všemu apatický, a před čtenáři, kteří si stýskají po tom, co bývalo a co není, zavírat oči. Akorát nemyslím, že je na škodu to tu občas napsat, vy ano?
Budu se opakovat, já jsem pouze šéfredaktor, mám na starost obsah webu, ne jeho funkčnost a programování. Zing mi nikdy nepatřil, nerozhoduji o všem pouze já! To je nutné si uvědomit.
Notifikace: WP nic takového neumí, muselo by se vše naprogramovat, což by stalo desítky a desítky tisíc korun. Na to Zing peníze bohužel nemá. Notifikace umí Disqus, ale ten zase nechcete.
Profily: profily mě taky serou v jakem jsou stavu.
Mohu říct akorát to, ze Programator děla na určitých věcech a snaží se Zing vylepšit po všech stránkách. Teď nás čeká přechod na SSD server.
Však o nic nejde, Miky, já si občas postesknu, pár lidí se připojí, nikdo nic nečeká, že by se začalo dít, tak buď naprosto v pohodě.
Já jsem akorát pamětliv toho úsloví, že přání je otcem myšlenky.