Glen Schofield a jeho Sledgehammer Games můžete pravděpodobně znát pro jejich práci na Call of Duty franšíze. Během rozhovoru s magazínem Game Informer se tento spoluzakladatel zmínil, že dříve představili vlastní novou IP Activisionu, tomu se však celý projekt nelíbil a tak Sledgehammer Games nedostali v jejich práci zelenou.
Z celého rozhovoru jsme se však o samotné hře a o čem vlastně měla být, více nedozvěděli. Na začátku roku 2018 totiž byla pouze prototypem a ve stejnou dobu Schofield Activision opouštěl. Spoluzakladatel Sledgehammer Games také věří tomu, že Activision mělo nechat hru projít do plné produkce, ti ale prostě nechtěli.
Nebylo to poprvé, kdy vydavatel oblíbených first-person stříleček pohřbil Schofieldův projekt. Dříve než Sledgehammeři začali pracovat na multiplayeru pro Call of Duty: Modern Warfare 3, společnost dělala na akční adventuře z pohledu třetí osoby. Tato hra se měla odehrávat ve Vietnamu a měla si brát inspiraci právě z Call of Duty série. Ta však byla zrušena jen několik týdnů po začátku vývoje, jelikož Infiniti Ward se pomalu začalo rozpadat, a tak Activision přesunul celý Schofieldův tým na tvorbu Call of Duty. Na nadějný projekt už nikdy nedošlo.
Haló séria na STEAME
Ideální scénář je, aby všechna tři studia dostala volnost, finanace a věřím, že udělají dobré hry. Call of Duty je rok od roku horší i z důvodu absence singleplayeru.
EA studia nepouští, EA studia rozpouští…
Tohle je ale Activision
To máš pravdu, jak jsem tak přemýšlel nad tím, že Sledgehammer jsou bývalí vývojáři z Visceralu, a Visceral že zrušili v EA, a Sledgehammer že pomáhali s COD Infinity Ward, odkud odešli lidi do Respawnu pod EA, a že před Activisionem už vlastně pod EA byli, myslím v týmu nazvaném prostě 2015, no zkrátka jsem to nějak překombinoval.