Mike Voelle a Jason Mojica započali svoji Kickstarterovou kampaň pro jejich old-school FPS, který má využívat moderní renderovací techniky, Prodeus. Toto duo tvůrců si stanovilo za cíl vybrat 52 tisíc dolarů, což je něco málo přes milion českých korun, během 31 dnů. Důvodem proč se o této hře začalo mluvit, je fakt, že hra dokázala sesbírat polovinu stanoveného cíle už za 4 dny. Pojďme se teda podívat, čím je tak přitažlivá.
Prodeus je FPS jako ze staré školy, která se pomocí moderní renderovací techniky snaží dosáhnout takové kvality, kterou byste očekávali od větších AAA titulů, zároveň se však pokouší držet estetiku hry na takové úrovni, jakou si ji pamatujete ze starších hardwarů. Hra bude obsahovat vysoce kvalitní 3D estetiku a zaměří se na perfektní vizuální efekty, nekonečné litry krve, pekelnou destrukci, dynamický soundtrack a další věci.
Společně s Kickstarteroou kampaní bylo vydáno i video uvádějící do hry, na které se můžete podívat níže.
Vývojáři mají v plánu letos na podzim vydat early access verzi pro PC a v roce 2020 hotovou verzi, která se dostane i na PS4, Xbox One a Switch.
Tak schválně, jak se bude Prodeus prodávat. Ale nikdy nepochopím, proč se vracet ke grafice složené z velkých kostiček. Myslím, že oldschool hratelnost neleží v hnusné grafice, a jestli něco reprezentuje herní devadesátky, tak je to honba za stále dokonalejší grafikou.
Mě ty moderní prvky ve starým kabátku dost vadí . Respektivě je mi z toho nablití . Nechápu proč neudělaj nějakou takvoudle odlschoolovku s extremni grafikoou vždyť celkově by tam šla vyždímat až do neznáma . melo by to vypadat o dost lip nez aa hry typu CoD BF … Kdyz to je jen tunel ale to nikhoo nenapadne radši budou dál tvořit tydle rychlosračky