Středověké RPG získalo jiné ceny na udílení cen Česká hra roku.
Včera večer v divadle Image proběhl 9. ročník udílení cen Česká hra roku. Hlavní cenu za rok 2018 nezískalo Kingdom Come: Deliverance od Warhorse Studios a Dana Vávry, ale rytmická videohra pro virtuální realitu s názvem Beat Saber, která vyšla pro HTC Vive, Oculus Rift a PlayStation VR. Realistické středověké RPG, které prodalo přes dva miliony kusů si odneslo ceny za herní design, technologické řešení a cenu herních youtuberů, zatímco Beat Saber si získalo herní redaktory.
Poslední zbývající cenu - audiovizuální zpracování - má Amanita Design za titul Chuchel.
Výsledky udílení cen Česká hra roku v kategoriích:
Audiovizuální zpracování
- Amanita Design – Chuchel
- Beat Games – Beat Saber
- Oxymoron Games – Project Hospital
- Warhorse Studios – Kingdom Come: Deliverance
Herní design
- Warhorse Studios – Kingdom Come: Deliverance
- Bohemia Interactive – DayZ
- Beat Games – Beat Saber
- Shattered Mirror – The Apartment
Technologické řešení
- Warhorse Studios – Kingdom Come: Deliverance
- Razar – Frontier Pilot Simulator
- Beat Games – Beat Saber
- Grip Digital – MothergunShip
Cena herních redaktorů
- Beat Games – Beat Saber
- Warhorse Studios – Kingdom Come: Deliverance
- Highland Studio – Heroes of Flatlandia
- Kubat Software – Aggressors: Ancient Rome
Cena herních youtuberů
- Warhorse Studios – Kingdom Come: Deliverance
- Alda Games – Band of Defenders
- Bohemia Interactive – DayZ
- Beat Games – Beat Saber
Česká hra roku 2018 – hlavní cena
- Beat Games – Beat Saber
- Bohemia Interactive – DayZ
- Warhorse Studios – Kingdom Come: Deliverance
- Amanita Design – Chuchel
Síň slávy
Za trvalý přínos české herní kultuře byli do síně slávy přijati Tomáš Smutný a Eduard Smutný (in
memoriam). Bratři se podíleli na tvorbě jednoho z prvních osobních počítačů ve východním bloku.
Kompletní nominace a další informace o Česká hra roku najdete na oficiálních stránkách.
https://www.zing.cz/specialy/96056685/rozhovor-s-jaroslavem-wagnerem-o-udileni-cen-ceska-hra-roku/