Dlouhých pět let čekají fanoušci Sama Fishera na návrat série Splinter Cell. Poslední díl taktické stealth akce s podtitulem Blacklist vyšel 20. srpna 2013 na PC, PlayStation 3 a Xbox 360. Od té doby je ticho, i když pár náznaků tady bylo. Proč francouzské vydavatelské společnosti trvá tak dlouho přijít na trh s novým dílem? Generální ředitel Yves Guillemot prozradil hned několik důvodů.
Podle Guillemota existuje celá řada důvodů. „Když vytváříme hru, musíme se ujistit, že nabídne něco, co bude odlišné od toho, co jsme udělali předtím. Když jsme naposledy vytvářeli Splinter Cella, byli jsme pod velkým tlakem ze strany všech fanoušků, kteří říkali: ‚Neměňte to, nedělejte to, nedělejte tamto‘,“ vysvětlil pro IGN a přiznal, že některé týmy se bály pracovat na značce z důvodu tohoto tlaku.
V budoucnu se ale s novým dílem máme setkat. Ubisoft jen potřebuje čas, aby si rozmyslel, kam chce Splinter Cella posunout a co chce hráčům přesně nabídnout. Kdyby nebylo oblíbenějších her v portfoliu Ubisoftu, možná by Splinter Cell dorazil dřív. Guillemot totiž v rozhovoru přiznal, že z důvodu Assassin’s Creed a dalších značek přesunuli lidi na tyhle projekty. I přesto společnost na Sama Fishera nezapomněla, stačí si vzpomenout na easter egg v Ghost Recon: Wildlands. Dalším podnětem je návrat Clinta Hockinga, který pracoval jako designér na původním Splinter Cellu a momentálně se podílí na neohlášených projektech.
Připomeňme ještě jednu věc. Ubisoft chce do konce března 2020 vydat tři až čtyři velké tituly. Mezi nimi pravděpodobně Splinter Cell nebude, ale třeba se objeví s novou generací konzolí. Na to už generální ředitel odpovědět nechtěl.
Dnes ještě unikl plán Microsoftu, jenž má mj. představit nového Splinter Cella. Více vám přineseme v samotné novince.
To je komik, oni vydaji kazde rok minimalne 4 reskiny a von nam bude tvrdit ze pokazdy musi prijit s necim novym
To sou zase kecy . Hlavně pořád nevědí, jak to navlíknout, aby z toho udělali čistej multiplayer jako z R6 a mohli hrabat prachy.
Než aby udělali ze Splinter Cell nějakou open-world srajdu, tak to ať raději pracují na dalším Ghost Recon (třeba v jihovýchodní Asii). Chybí mi SC, ale fakt nevím, jestli chci vidět zmršený díl.
Tak to se bojim, Assassin’s Creed Origins a Odyssey byli taky „odlišné díly“ a dopadlo to zle.
zrobia assasin creed podtitul spliner cell a mna trafi blesk oni su schopny sak nic ine nemaju len tu vesnicku v ktorej robis dokola to iste cudujem sa ze neskrachovaly ja som presel oddisey ale ked si nato teraz spomenem tak sa my chce zvracat uz neco vaznejsieho emoce a filmovy zazitok ako last of us alebo podobne veci assasin je dead
Jinými slovy čekáme tak dlouho, protože se Ubisoftu nedaří na Sama Fishera naroubovat typické Assassin’s Cry prvky.
Já doufám, že tohle je snad ani nenapadlo. Resp. ono je to určitě napadlo, ale snad to neprošlo. Protože jestli jo, tak to potěš…
Hlavně prosím žádný open world ani žádné zbytečné online ptákoviny. Moc bych si přál něco v duchu starších dílů. Chaos Theory, Double Agent…zlatý časy.
Jen doufat, že to nebude odlišný jak původní podoba Conviction, která od komunity dostala takovou facku, že to museli kompletně překopat
„Když vytváříme hru, musíme se ujistit, že nabídne něco, co bude odlišné od toho, co jsme udělali předtím.“
Čekal jsem, že nad tímto tvrzením se zasměje/zapláče hned první příspěvek.
Hlavně ať do toho nervou Open World
SI pište, že ho tam narvou
Já si myslím že tak na 80% tam bude
Ještě aby ti nezměnili barvu, aby to bylo multi a nebo aby ti neufikli pytel. Víš jak to teď je.
Tvl nestraš
To já ne, to celý svět. On taky celí svět míří do jedné temné dírky. Tam ani 3 zelená kukadla nepomohou.
Ubi snad ví že potřebují kvalitní hru a zazdít si tak velkou a uznávanou IP by byl nesmysl. BTW s třemi zelenými kukadli si Tibore zabil!
Otevře se ti svět a přivítá tě spoustou collectiblů, rozhleden, rpg prvků, mikrotransakcí za převlečky, na hlavu dostaneš tři růžová světýlka (zelená jsou rasistická, uráží Marťany)… hergot Same, takhle jsi naposledy brečel, když’s myslel, že zabili Sáru.