Activision prozradil prodejní výsledky novinky od FromSoftware. Tvůrcům série Dark Souls a PS4 exkluzivity Bloodborne se Sekiro: Shadows Die Twice hodně povedlo a dokázali v něm nabídnout tuhé boje po vzoru svých předchozích titulů, ale s tím rozdílem, že jsou souboje dost odlišné. I díky tomu se hra může za prvních 10 dnů pochlubit prodeji před dva miliony kusů. Tohle číslo zahrnuje i digitální verze. Zároveň mělo Sekiro během prvního týdne na Twitchi celkem 1,1 miliardy minut ve sledování.
Michelle Fonseca, viceprezidenta marketingu u Activisionu, v tiskové zprávě uvedla, že Sekiro: Shadows Die Twice obohatilo portfolio společnosti Activision o něco mimořádného a jedinečného. „Je to čest pracovat s FromSoftware, abychom hráčům po celém světě přinesli úplně novou franšízu,“ dodala. Jak vidno, o hardcore RPG je stále velký zájem.
Sekiro: Shadows Die Twice vyšlo na PC, PlayStation 4 a Xbox One v březnu letošního roku. Na odbyt šla i PC verze, jež byla pravidelně na čtvrté příčce nejoblíbenějších her na Steamu, probojovala se před Resident Evil 2 nebo Devil May Cry 5. Přečtěte si naši recenzi. Hru koupíte na Xzone.cz a GameExpres.sk.
Ta hra mě prostě dostala. Hrozně mě to stylizací a atmosférou připomínalo Tenchu: Wrath of Haven. Kvalita mechanik a celkově gameplaye byla taky super. Jen ta obtížnost.
Uz nepotrebujeme cekat na asijske assassins creed. 2 miliony kopii to jasne podzvrtuje slova Ubisoftu, ze Japonsko neni zajive prostredi
„přes“?