Společnost Milestone představila nový režim Historical Challenges pro hru MotoGP 19, ve kterém si hráči mohou připomenout několik nejnapínavějších výzev z dějin MotoGP.
Režim Historical Challenges vás skutečně přenese do historie MotoGP, neboť obsahuje přes 50 legendárních závodníků a 35 oficiálních motorek z kategorií 500cc a MotoGP, to vše prý dokonale vymodelované s důrazem na každičký detail. Spolu s 19 oficiálními tratěmi z aktuální sezóny zde budou 3 historické tratě: Laguna Seca 2013, Donington 2009 a Catalunya 2015, které se hluboce zapsaly do srdcí všech fanoušků MotoGP.
Zde je stručný přehled několika legendárních okamžiků, které si hráči díky MotoGP 19 budou moct připomenout:
Valentinův devátý drahokam
Poslední závod sezóny MotoGP 2004 slibuje drsný boj: nejlepších 13 závodníků v kvalifikaci od sebe dělí necelá sekunda. 122 000 diváků na tribunách si užívá skvělou podívanou, protože Makoto Tamada je chce okamžitě trhnout: po 2 kolech už má náskok 1 sekundy. Přestože je Valentino technicky vzato 3., začíná špatně, neboť na konci prvního kola je 6. Ale pak, díky své charakteristické mrštnosti, své soupeře předjíždí, a to včetně Biaggiho, a ujímá se vedení. Přestože do konce zbývá ještě 15 kol, už jim ujel: v rámci svého debutu s Yamahou vyhrál neuvěřitelných 9 cen GP.
Gibernau, Král Francie
Valentino Rossi musel po většinu své kariéry jezdce MotoGP soutěžit se španělskými závodníky. Prvním z řady byl Sete Gibernau, který předváděl svůj nejlepší výkon ve dvouletém období mezi roky 2003-2004 se svou Hondou. Jeho specialitou byl bleskový začátek sezóny a nejlépe si vedl na trati Le Mans. V rámci France GP 2003 France bylo o duelu s Rossim rozhodnuto po červené vlajce kvůli dešti: posledních 7 kol se Sete a Valentino neustále předjížděli, v dramatickém posledním kole se oba předjeli hned dvakrát. Poslední krok však učinil Gibernau, který zvítězil o pouhé 0,165 sekundy.
MotoGP 19 vyjde 6. června na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Switch verze bude následovat 27. června.
Kdyby tak MotoGP melo fyziku z TT tak vubec nad nicim neuvazuji a kupuji hned, i kdyz nejsem uplne fanda motorek, radeji dvoustopa vozidla.
Obsah bude urcite nabuseny, jen ty jizdni vlastnosti a chovani moto se zatim neda z niceho vycist.
Chtelo by to demo a vyzkouset.
Moto gp 17 malo jednu z najrealistickejších fyzik jakú sem u motorek zažil takže nemám obavy možeš tam nastavit uplne všecko až po rozmedzí jednotlivých prevodových stupňú a motorka sa chová fakt realisticky samozrejme musíš jezdiť onboard pohlad abys to zistil…