100 tisíc dolarů mají vývojáři z polského studia The Farm 51 v kapse, a ještě jim zbývá 17 dnů do konce crowdfundingu, což se snaží využít a vnadí další zájemce na hru z Černobylu prostřednictvím gameplay záběrů z pre-alfa verze. Ta zároveň slouží jako upoutávka na demo, k němuž budou mít podporovatelé přístup od května letošního roku. Na 60 až 90 minut si vyzkouší, na co se mohou těšit v plné verzi – druhá polovina roku 2020, na základě zpětné vazby. Poté konzolové verze PlayStation 4 a Xbox One. Ještě předtím bude v říjnu 2019 spuštěn uzavřený test a v listopadu 2019 bude Chernobylite na Steamu v Early Access verzi.
Pokud se bude hře na Kickstarteru dařit, jsou připravené další cíle. Již dosažených 100 tisíc dolarů umožní vývojářům rozšířit herní mapu a přinést detailnější výpravu do jaderné elektrárny v Černobylu. Dalších 30 tisíc dolarů se postará o výrobní systém pro úpravu/vylepšování zbraní s možností vyrábět speciální minuci. Celkových 150 tisíc dolarů má pak zajistit autentické zvuky z uzavřené zóny Černobylské jaderné elektrárny.
Zpátky k videu. V něm uvidíte mimo jiné boj, plížení, sbírání zdrojů, náhodné události nebo nutnost se v určitých případech rozhodnout, což sebou ponese následky.
Chernobylite je survival horor, u něhož tvůrci dbají na zpracování silného příběhu založeného na konspiracích, hororu, přežívání, lásce a posedlosti. Nelineární příběh se odehrává 30 let po katastrofě v Černobylu. Stupeň radiace se neustále zvyšuje a v lokalitě se vyskytují záhadné jevy, jež souvisí se silným zářením. Hru pohání Unreal Engine 4.
„23. dubna 1986, 1:23 ukrajinského času. Čas, kdy došlo k jaderné katastrofě v Černobylu a život 350 tisíc lidí se navždy změnil. Byl jsem v té době mladý, vášnivý a stále velmi naivní fyzik pracující v elektrárně. Bohužel, v důsledku výbuchu jste ztratili to, co pro vás bylo nejcennější – vaše milované. 30 let po katastrofě se stále potýkáte s démony minulosti. Chcete se s nimi konečně vypořádat? Pak se musíte vrátit na místo, které se nazývá uzavřenou černobylskou zónou,“ popisuje hru studio The Farm 51.
Více o hře zde.
Upravený Stalker, já si nemůžu pomoct ale jinak to nevidím. To sice neznamená, že je to špatně, ale není to moc originální.
No tak jestli sem byl z teaserů nadšenej, tak z tohohle gameplaye sem úplně pryč. Ta hra má úplně všechny prvky, který mam ve hrách rád. Jako upřímně by mi klidně stačilo i to co je v týhle pre-alphě. No těšim se hodně, snad se vše vydaří
No jsem na to zvědavý, přemýšlel jsem, že přispěji, ale ta nejistota, že to pak třeba vyjde na Epicu mě od toho odrazuje… Je tedy jen dobře, že peníze nakonec vybrali a nezbývá než jen doufat.
Cetl si clanek ? V listopadu je to v predbeznym pristupu na steamu
To sice jo, ale kdo to zaručí? Potom co se jiní vývojáři nechali uplatit, teď podle mě není nic jisté…
To sice jo ale tady bych se toho asi nebál. Oni to potřebují vydat v předběžným přístupu aby pak měli víc peněz na dokončení a Epic tuším nepodporuje hry v předběžným přístupu.
Je to urcite nadejny projekt a fandim jim. Uvidime pristi rok co z toho vyleze.