V posledních letech jsou hry často porovnávány s prezentací při představení a finální verzí. To samé teď bylo učiněno u Days Gone. PlayStation 4 exkluzivita je porovnávána z ukázky na E3 2016 a finální verzí, která vyšla minulý týden.
Z osmnáctiminutového videa můžeme vidět několik míst, kde se vývojáři ze studia Sony Bend rozhodli snížit detaily grafiky, pravděpodobně z důvodu limitů konzole PS4, která již viditelně limituje práci tvůrců. Přesný obrázek je ale těžké si udělat, některé ukázky jsou zaznamenány v odlišnou denní dobu.
Days Gone vyšlo v pátek na PlayStation 4 s českými titulky. Recenze jsou celkově dost odlišné, někomu se hra hodně líbí, zatímco druhým moc ne. Nám se Days Gone líbilo a udělili jsme hře 9/10. Recenzi si můžete přečíst zde.
„Days Gone je sice hrou, ve které se dají nalézt chyby, je však také hrou, která vás svým přístupem, zábavností, vyprávěním a příběhem donutí spoustu chyb odpustit a zamilovat se do ní. Čekají vás nejen desítky hodin zábavy, ale i pohlcující a uvěřitelný svět, do kterého se budete vždy nadšeně vracet,“ verdikt recenze.
Days Gone koupíte na Xzone.cz a GameExpres.sk.
Ps čo čakáte. To sa dalo čakať
Tohle je bezny. Prvni benchmark ma byt co nejpritazlivejsi a zdimat vykon na samou hranici (mene contentu, vetsi textury, mene slozitejsi kod). Pozdeji se pridava dalsi obsah, ladi gameplay a jelikoz je tam toho vic, tak se to musi zoptimalizovat. Je to naprosto normalni vyvoj. Jen to studio, ktere delalo Days Gone je desetinasobne mensi, nez to co delalo Red Dead 2, nebo nekolikanasobne mensi nez team Uncharted 4 (a to byl koridor).
Staci si naji napr. „Gta 5 manpower“ (vic nez tisic) nebo Bend studio na wiki (130 zamestnancu).
Napr. I core team pro Fallout 4 nebo Skyrim ma take neco kolem stovky – proto nikdy ani te kvality vetsich studii nemohou dosahnout.
Jedine co si preji, at Bend studio ma uspech a udela poradnou dvojku (a narvou do toho megaobri budget).
Tak toto je prúser bráško ruky preč bejbe!
Průser jsi akorát ty
coz je docela skoda i tak ta hra vypada brutalne co se krajiny-pocasi a efektu týče btw co me ale zarazilo je tak nerozumim proč tak graficky nerfli RedDead2?? dáva to někomu smysl? jako proč takhle mrdat hru zkrs pojebanej multiplayer…jde ten nerf nejak ojebat? nebo to proste kazdej dostal patchema neda se stím nic dělat? i když nevlastním +ko ?