Po prodejní stránce katastrofa, která se zapříčinila za finanční problémy Cryteku. Katastrofou bylo Ryse: Son of Rome ale i po stránce vývoje, u něhož byly několikrát změněny plány. Hra vyšla před pěti lety exkluzivně na Xbox One, ale původně tenhle středověký svět měl vypadat úplně jinak. Prvotní vizí Cryteku bylo vytvořit vedle MMORPG titulu, jenž také nevznikl, samostatnou fantasy středověkou akci s monumentálními bitvami, včetně těch námořních. Hra pod kódovým označením Kingdoms měla být určena pro Xbox 360 a plně využívat Kinect. Pak se ale plány náhle změnily, fantasy prvky se ze hry vytratily, přibyl antický Řím, kamera místo z první osoby byla z pohledu z osoby třetí a zrodil se Ryse: Son of Rome, který přinesl sice slibované bitvy v tváří tvář nepříteli, ale spousta věcí chyběla, což bylo při hraní hodně znát.
Na začátek vývoje Ryse: Son of Rome, respektive Kingdoms pro Kinect, se můžete podívat díky uniklému prototypu z Xboxu 360. Našel se v jedné debug verzi konzole.
„Pod blyštivou slupkou se skrývá jen hrubě načrtnutý koncept něčeho, z čeho by jednou mohla být opravdu dobrá hra. Jenže Ryse má štěstí v tom, že vypadá opravdu úchvatně a proto jí mnoho hráčů odpustí jinak prázdnou herní náplň, což platí především o těch z vás, kteří v sobě mají ukryté masochistické choutky, a nějaká useknutá ruka jim vůbec nevadí,“ verdikt naši recenze Xbox One verze Ryse: Son of Rome.
„…ale původně tenhle středověký svět…“ vážně středověký? Ale no tak
Tak už to často bývá, že v prototypu bývají lepší nápady než ve vydané hře, protože tvůrci během vývoje zjistí, že co funguje v prototypu, by v celé hře nefungovalo a/nebo by to nezvládli udělat. Zrovna nedávno jsem viděl video z prototypu AC3 a je škoda, že spousta výborných nápadů se nakonec do hry nedostala.
No ono to vypadá líp než dnešní hry nazvané next genem Docela pěkný na to že to je jen x360 . Crytek by se ale na todle měl vysrat a dělat hry primárně pro PC jako kdysi v tom tkvěl jeho uspěch a ne ty debilní krabice co níčí náš PC svět (naše PC hry páč taky mám konzoly a takovej Crash Bndicoot či Spyro Xena nebo arkádovky yt tam patří ) . FEAR 1 nice dvojka slabší kvůli konzolím a trojka odpad , Crysis boží , dvojka horší kvůli konzolím třetí díl vyšperkovanej odpad . Ale tak to vidí asi málo procent z nás rozených PC hráčů . Pořád si radši zahraju radši feara jedničku než trojku kde už nejde o prostředí destrukci pohyb a gameplay ale jen o nablejskaný postavy a achivmenty (miluju je ) … Pohyb trolskej kvůli gamepadu … no hoši kdo miluje HC PC tak nemůže říct ani n . Jak vypadaly dřív hry vyšperkovaný na 6800GT na 8800gt dnešní PC hry by měli trhat asfalt ale neděje se tak , . Výkon je obrsovskej ale není nikde vidět . Jen čísla a marketink
Se sériemi F.E.A.R. i Crysis to mám úplně stejně.
Vypadá to líp než release verze.