Jak bude vypadat grafika na nové generaci konzolí PlayStation a Xbox? Možná jako ukázka od Electronic Arts, která prezentuje realistické zpracování vlasů ve Frostbite enginu. Vlasy reagují na pohyb, vítr a v jiných situacích si zachovávají objem. Ano, něco podobného jsme už viděli v sérii Tomb Raider, ale technici Frostbite enginu měli vlasy dovést na novou úrovně.
Ukázky vypadají skvěle, ale dle mého by se spíše v EA měli zaměřit na hry samotné, jejich obsah a jejich zpracování, aby budoucí tituly nedopadly jako Anthem od BioWare. Této kooperativní loot shooter hře totiž ani realistické vlasy nepomohou…
Frostbite vytvořili tvůrci Battlefieldu ve studiu DICE. Od té doby byla technologie využita u spousty her, včetně série FIFA od roku 2016, Dragon Age: Inquisition, Mass Effect: Andromeda, nových dílech Star Wars: Battlefront nebo v Anthem. EA tvrdí, že Frostbite je jejich nejlepší engine a hodlají ho využívat u většiny svých her. Neoficiální informace zase hovoří o tom, že jinak tomu být nemůže z důvodu velké investice do technologie. Vývojáři s Frostbitem často bojují a nerozumí různým věcem. Kvůli tomu Anthem měl dopadnout tak jak dopadl.
Frostbite engine je sračka vyvíjet jnou hru než battlefield to je magořina kdyby udělali jinej engine který bude použitelný.
Dejavu
Skoda, ze Cryengine se uz skoro nepouziva, pritom s trochou snahy strci do kapsy ledaco
Jo Cryengine 3 bylo dělo ?jenže na to aby jsi rozjel Crysis 3 třeba,jsi musel mít komp s vodním chlazením a 2 kartama ve SLi,aby jsi si užil grafiku v nádherných detailech
Všichni se ohánějí grafikou, ale obsah který na tom běží je mizernej.
Jenže obsah hry není vinou enginu,ale vývojářů her Engine jako takový je parádní Má své mouchy,ale pořád se řadí mezi špičku vedle Unreal 4 nebo Cryengine 3
Co maj’ všichni s těma vlasama? Fetišisti! Vlasy jsou v každé hře asi tak to poslední, na co koukám. Ano, i na Laře. Obzvlášť na Laře.
Po Anthem bych očekával že ho celej vezmou a jebnou do koša. Posranej primitivní hotfix jim trval 2 týdny zatím co jiná studia ho mají za den hotovej. S tím umí pracovat akorát Dice částačně
Jo Fostbite je dobrý engine co se týče audivizuálu,ale tím,že ho EA cpe všude,hrám neprospívá..přece jen je to engine stvořený pro Battlefield..pak se diví,že s tím ostatní vývojáři mají problém a musí si zvát borce z DICE,aby jim pomohli s enginem
Frostbite je skvělej, teda aspoň v Battlefieldu, je až neuvěřitelný jak hezky to vypadá a zároveň to jede mega plynule. Kdyby udělali RAGE 2 na Frostbitu tak by ta grafika aspoň nevypadala jak na PS3 a pořád by to bylo plynulý. Moc se těšim jak bude vypadat Frostbite na next-genu, to budou orgie. Jsem viděl video jak nějací lidi vylepšili už tak krásnou grafiku Battlefrontu až skoro do fotorealismu, takže tenhle engine potenciál má.
Právě…ten engine dělá z Battlefieldů,hru,která tě audiovizuálně opravdu vtáhne do bojů,ale jak jsem říkal,ten engine měl zůstat jen v rukou DICE a ne EA… v rukou neschopných vývojářů je to jen engine,na který se pak vývojáři vymlouvají,že ho nechápou a jak je těžký na zvládnutí
Ty figurky bez tváře dohromady s tou hudbou působí spíš jako horor .
Bla Bla, takových technologických dem už bylo milion, vzpomínám na tech dema, které by vypadaly i dneska jako next-gen a to vyšly před třeba 5 lety, ve hře se to ale nikdy neobjevilo, ukažte mi hru ve které to bude, tohle je mi nanic
Jojo souhlas, pamatuju si technický dema super-realistické vody, nebo fyziky, kdy se vysypalo stovky kuliček na 3D objekty a každá se chovala jak v reálu. To bylo snad ještě za éry PS3, tak třeba se dočkáme na PS5 která má mít 13 TFlops. Problém je v tom že dosud nebyl dostatečně výkonnej hardware na to aby se tyhle pokročilý technologie mohli zakomponovat do her. To technický demo jim beztak dost zatěžovalo jejich hooodně výkonnej PC. Co po tom kdyby to byla celá hra s dalším milionem věcí zatěžujících hardware.
Všechno dobré tedy! Zanedlouho budeme mít nadprůměrné vlasy v podprůměrných hrách
Ok, tak to je Epic. Už vidím ty FPS dropy.
Teda to není Epic, ale EA… ale, no… to je jedno. Už tam automaticky dávám velké písmeno.