V únoru z čista jasna vyšla nová battle royale hra. Tvůrci série Titanfall ze studia Respawn využili popularity a vydali pro PC, PlayStation 4 a Xbox One bezplatnou akci Apex Legends, která jen za únor vygenerovala tržby ve výši 92 milionů dolarů a opanovala žebříčky ve sledování videí na Twitch.tv. V dubnu už to ale bylo jen 24 milionů dolarů (podle odhadů analytické firmy Superdata), což je o 74 procent méně. Ano, pokles se očekával, ale vypadá to, že hráči se vrátili k Fortnite a PUBG, případně jiným podobným hrám.
Samozřejmě, 24 milionů dolarů v příjmech není vůbec špatné a stále jde o úspěch. Otázkou ale je, zda se Respawnu podaří zastavit nebo alespoň zmírnit pokles, aby mohl Apex Legends nadále pokračovat. Za takový strmý pokles může podle všeho relativně pomalé tempo ve vývoji. Konkurenční Fortnite chrlí jeden obsah za druhým a Epic Games se daří držet hráče u své hry.
Apex Legends bude mít šanci za pár týdnů v Los Angeles, kde společnost Electronic Arts před E3 pořádá svou show pro fanoušky a všem z celého světa nabídne žhavé novinky o svých hrách prostřednictvím živým přenosům. Mezi nimi bude jistě i Apex Legends.
Vždyť to bylo jasné. I jako nehráč battleroyale her jsem si říkal, jak dlouho to vzrušení (ano, kupodivu je tohle asi nejvhodnější české slovo k „hype“) vydrží. Neříkám, že se hra stane prodělečnou, ale vlajkovou loď z toho EA mít nebude.
Apex je moc dospělý a dospělé hráče nebaví se pořád dokolečka opakovat u nudného battle royale. Buď to mohou hru udělat infantilní jako Fortnite a nebo přidat deathmatche protože u BR odehrajete pět her a dojde vám že už jste viděli všechno a máte lepší věci na práci.
jj Firestorm u BF se mi zdá,že také pomalu umírá,ale díky bohu,tam máme další módy
Dalo se to čekat. Respawn se ukázali jako naprostí tragédi , kteří sice přišli s něčím úžasným a originálním, ale nedokázali to utáhnout … Hned vtipný problém je, že žebráci s Epic games jim ihned ukradli jejich nejlepší nápady a přidali je do Fortnite …
Co je ale samozřejmě největší průser, že kašlou na jakýkoliv obsah , já to hrál po vydání, denně teď už sem to měsíc nezapnul … Mapa je tam pořád jen jedna a už je nudná, zbraní je naprosté minimum v každé třídě a už je to nuda, legend je taky málo a stále nejsou vybalancované a přidaný battle pass je spíš k smíchu než užitku …
Nehledě na to, že narozdíl od Fortnite je hra dost těžká a tak začátečník bude prostě umírat, umírat a umírat a než si dá vůbec první kill, tak to radši vzdá … Protože nějaký matchmaking podle skillu tam opravdu nefunguje.
Tak toto je ta desítková hra, nejlepší Battle Royale, překvapení roku. Hype opadl a najednou už to tak netáhne. Kdo by to byl řekl..
Jestli desitkova hra, to nevim, o tom jsem necet…Jestli nej. BR taky nevim, tady asi zalezi na preferencich kazdeho hrace, tedy nelze rict jednoznacne ANO/NE, nemyslis? Prekvapenim roku bych se to nazvat nebal, byt jsme teprve v polovine roku. A k posledni casti… Ano, lidi casem jisty druh cinnosti prestane bavit, pokud neni obmenovana, nema podporu, kdo by to byl rekl, ze? Takze co nam chtel basnik vlastne takovym plnohodnotnym vykrikem sdelit?
Tak ty nesmysli, co tam jsou k nakupu, za ty uz blbci zaplatili, tak je takovy pokles naprosto logicky.
Me osobne prestala bavit mapa a otravovat se s taktickyma lamama, kterym napriklad prijde normalni se v tymove hre oddelit od skupiny nedej boze hned pri seskoku… a taky se zrovna nevyzivam v tom,kdyz kur**m hru ostatnim mou superschopnosti „NETREFIT ANI VRATA OD STODOLY“. Takze uz by to chtelo novou mapu (za tu bych i nejakou korunu dal) a ten solo mod.
To se dalo cěkat.
Základní systém odměn je nudnej.
Jediný, co ve hře hráče nějakým způsobem táhne kupředu je battle pass, kterej je na jedno brdo.
V obchodě jim nikdo nenakupuje, protože buď není co nakupovat, nebo jsou skiny odlfláknutý a předražený.
To jediný, co jim má generovat peníze je prostě odfláknutý a budou muset druhou sezónu výrazně překopat.
Zbytek je pořád fajn, hratelnost a tak.
Jop, naprostý souhlas.
Tá hra sa mi proste obohrala, pretože neprináša žiadny nový výrazný obsah. Progres je tiež veľmi pomalý a osobne mi tam chýba solo PvP, kde by som mohol využiť viac taktické možnosti.
Respawn studio mělo vždy problémy s podporou her po vydání, kdo hrál TTF ví i čem mluvím. Ale samotná EA ve své finanční správě několikrát zdůraznilo že Apex je jejich nejdůležitější IP a že mají do budoucna se hrou velké plány. Respawn ve velkém nabírá nové zaměstnance a celá ta mašinérie okolo hry se teprve rozjede. Ničeho bych se nebál.
Btw. Nejde pouze o obsah, ve hře je hromada zásadních bugu už od launche a celkově jakákoliv banální změna trvá vývojářům neuvěřitelně dlouho.
Ja to hral jen tak na odreagovani a pro zabavu a po par mesicich mam sotva 10 killu, a hrat proti pindourum co to hrajou 24 hodin denne je nemozny, kdyz maji nekolik tisic killu. Neni se cemu divit ze fanosci odchazeji.
Apex je jedna z nejednodušších fps na naučení co znám. Pokud máš po pár měsícich 10 killu problém bude spíše mezi počítačem a židlí. Každej kdo hrál aspoň MW musí být v apexu jako doma
Achjo… Já hraju jen tak na odreagovaní a pro zábavu jednou za čas a každou hru dám alespoň 6 killů (1300 dmg), když neumřu při dropu.. V tomhle případě určitě není chyba na straně hry a je smutné, že tohle někdo použije jako argument zrovna u Apexu.