Hideo Kojima nepřestává se zveřejňováním informací o jeho chystaném titulu Death Stranding. Je opravdu vidět, že po uvedení nejnovějšího dlouhého traileru se naplno rozjela propagace hry a sám Kojima s informacemi nešetří.
Nyní se na svém twiterrovém účtu věnoval vývoji hry a představil časovou osu s některými důležitými milníky. Zcela bezesporu je nejzajímavější informace, že ještě začátkem roku 2016 existoval celý koncept pouze v hlavě tohoto dnes již legendárního herního vývojáře. K prvnímu odhalení Death Stranding došlo na E3 2016 a mělo se za to, že se jistě na titulu už pracuje poměrně dlouho. Opak byl však pravdou, jelikož teprve pár měsíců poté se hra skutečně začala vytvářet.
Ve stejném Tweetu Kojima ještě vyzdvihuje a děkuje studiu Guerilla Games, díky kterému má pro svou hru engine a nikdy prý na tuto obrovskou laskavost nezapomene.
In Jan 2016, DEATH STRANDING only existed in my brain, now it became to real and was able to announce the release day, thanks to everyone at Guerilla Games. They kindly offer their engine that worth as their life. I never forget that strand. pic.twitter.com/RkV29vqesn
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) June 2, 2019
V dalším příspěvku je zveřejněna časová osa s důležitými milníky, včetně (znovu)založení studia Kojima Productions, ke kterému došlo koncem roku 2015, poté co byla ukončena jeho spolupráce s Konami. Zde stojí za zmínku informace o tom, že k výběru správného enginu došlo až na podzim roku 2016, tedy až po vydání úvodních dvou trailerů a právě až zde vývoj Death Stranding skutečně začal. Součástí tweetů jsou i fotografie například Reeduse, Mikkelsena či Guilermo del Tora.
Death Stranding předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk. Hra vyjde 8. listopadu s českými titulky na PlayStation 4.
2015/12/16 established KJP & started recruiting
2016/1 searching for engine
2016/4 making LUDENS CG
2016/5 moved to office
2016/6 announced 1st trailer
2016/7 announced KJP trailer
2016/fall engine decided
2016/12 announced PV by DECIMA had to stop shooting due to SAG strike— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) June 2, 2019
2016/2 met Norman in LA and asked to be the main role
2016/3 did Norman’s scan & P cap in San Diego for the trailer
2016/6 did presentation to Mads on Skype
2016/7 asked Mads to be a part of this project in San Diego
2016/8 did Mads’ scan & P cap for the trailer in UK pic.twitter.com/PEwC27wb1W— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) June 2, 2019
Ta hra mi přijde zatím dost přehypovaná, neříkám, že nemůže být dobrá, ale momentálně na tom nevidím nic zajímavého a bez Kojimi by po ní neštěkl ani pes.
Určitě. Copak tam máš dál?