Zcela poprvé v historii značky MXGP od italského studia Milestone budou hráči díky editoru tratí moci vytvářet své oblíbené tratě s konkrétními motokrosovými moduly. Zároveň si mohou vybrat různá prostředí, do kterých trať umístí, a to s odlišnými prvky, jako jsou lesy, poušť, riviéra a další, které vyjdou krátce po premiéře. Tratě vytvořené hráči je možné sdílet s komunitou a soutěžit na nich.
Zároveň Milestone nabídli náhled na nový režim jménem The Waypoint. Ten bude zasazený na Playground, kde mají hráči volnost pohybu, a umožní jim navrhovat vlastní off-roadové cesty, rozmísťovat na zem kontrolní body, závodit podle nich a zajet nejlepší kolo. Hráči pak budou moci své výtvory sdílet a vyzvat komunitu! Čekají vás nekonečné uživatelské výzvy, díky kterým zjistíte, kdo je skutečným králem Playground.
Hra MXGP 2019 vyjde po celém světě 27. srpna na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hru předobjednáte na Xzone.cz.
By mě zajímalo jestli bude možné navyšovat terén nebo se bude trať tvořit pouze na rovné ploše.
Editorial trati mile rad uvitam, bude to dobre spestreni do budoucnosti znovuhratelnosti.
Akorat se mi zda, ze opet neni moc vychytana deformace terenu, nedela se skoro zadna brazda atd.
Na tom by meli jeste hodne zapracovat.