Pomalu ale jistě se začíná odhalovat, jak vlastně bude fungovat a vypadat multiplayer v novém Call of Duty. Sice už jsme měli možnost hru v akci vidět (a to v rámci 2v2 módu Gunfight), ale k tomu oficiálnímu, velkému odhalení, které proběhne 1. srpna, jsme se ještě nedostali.
Nicméně už nějaké detaily známe, a to i například návrat úpravy zbraní. Oficiální twitterový účet série Call of Duty ovšem vydal další krátký teaser. Ten tentokrát ukazuje, jak vypadá začátek multiplayerového zápasu. Vypadá to totiž, že už se konečně jenom neobjevíte někde na mapě, ale pěkně do ní přilítnete se zbytkem týmu.
Je to spíše věc kosmetického rázu, která nemá dopad na hratelnost, ale proč ne. Vypadá to pěkně a efektně.
Proceed to the LZ.
The #ModernWarfare Multiplayer Premiere arrives next week on August 1st. pic.twitter.com/mkKVdrY6Q7
— Call of Duty (@CallofDuty) July 25, 2019
cross-play, 20v20 hráčů, tenhle díl rozhodně vzbuzuje zvědavost.
Mě se líbí každá válečná hra, kde se můžou střílet padouši z Východu.
hm, v cs go je to vymyšleno pěkně, pomocí padáku každý může doskočit kam chce. jestli je ten vrtulník bude vysazovat na jendom místě tak to bude spíš otrava.
Tohle je jen pro začátek mathce tak jako v Titanfallu
Důležitá je mechanika a návrat ke kořenům a o ničem jiném se ani pomalu v tuto chvíli nemluví (dále realistické zbraně apod.). Původní start zápasů byl dokonce ještě horší. Hráči se jenom spawnuli a čekali pár sekund na start a hned se rozeběhli. Tahle verze je oproti původním dílům mnohem dynamičtější. Jinak, ať si CS:GO dělá co chce… se vůbec divím, že na tom má někdo v dnešní době přes 500-1000 hodin. (PS: chtěl jsem odpovědět elcigovi)
Todle je battleroyal že tu píšeš takový ptákoviny ? od kdy je spawn na začátku pokaždý jinde ? řekni mi v jaký hře v TDM FFA SaD apod je spawn na žačátku pokaždý jinde . Ty sis přišel jenom zarejpat a poslat dál svojí blbou náladu a energii co v sobě nosíš . Lituju tě chlapče .
zase malé lokace,takže čekám MP 5v5 🤔😒
Většinou to bylo 6v6 a více, což mi připadá ok. Navíc předešlé MW, Ghost, BO (1-3) měly taky malé lokace a některé z nich šlo hrát i ve vícero hráčích (tedy 7v7 apod.) Malá ale suprová byla například mapa Highrise.
nevím,pořád od toho očekávám trošku větší bojiště a aspoň 32 hráčů,jako za dob CoD2
Tak s tím nepočítej. CoD se hraje v 6v6 už víc jak 10 let takže změnu v tomhle ohledu bych nečekal.
Špatný by to nebylo, ale důležitá bude mechanika. Pokud se jim to povede a neposerou to, tak na malé mapě lidem už moc záležet nebude a budou rádi, že dostali dobré Codko. Tedy aspoň mne ne.
Call of Duty nikdy nebylo o velkém počtu hráčů na jednom serveru. Mapy i jednotlivé herní módy jsou strukturovány tak, aby připomínali spíše zápasy v aréně. Série v podstatě vždycky mířila na malé a střední mapy. Veliká bojiště většinou u hráčů propadla, např. Gustav Cannon ve WWII či nejnovější multiplayer mapy v BO4, které jsou kritizovány za zbytečné prostory. Den po vydání prvního traileru se na CharlieIntel objevila informace, že by multiplayer mohl podporovat 10vs10, takže tady je naděje na „větší“ bitvy.