Společnost Sony se svými PlayStation 4 exkluzivitami ukázala, že o singleplayerové hry s příběhem je velký zájem. Tyto hry dokážou prodat dostatečné množství, aby se zaplatil jejich vývoj a zároveň prodat samotnou konzoli. Konkurenční Microsoft má pro budoucnost stejný cíl, tedy přinést hráčům více singleplayerových her.
Microsoft v posledním roce do své Xbox divize investoval stovky milionů korun a expandoval. Xbox Game Studios v současné době tvoří 15 samostatných týmů a především poslední nákupy jsou hodně slibné. Microsoft vlastní vývojáře, kteří mají s tituly pro jednoho hráče zkušenosti. Jmenovat můžeme například Ninja Theory (Hellblade: Senua’s Sacrifice a DMC: Devil May Cry), Compulsion Games (Contrast a We Happy Few), inXile Entertainment (Wasteland 2, The Bard’s Tale IV a Torment: Tides of Numenera), Obsidian Entertainment (Fallout: New Vegas, Star Wars: Knights of the Old Republic II – The Sith Lords a Pillars of Eternity) nebo Double Fine Productions s jejich Broken Age a Psychonauts.
Pokud vše půjde podle plánu, máme se u nové generace Xboxu nač těšit. Dobrou zprávou je, že všechny budoucí hry budou dostupné i na počítačích pro operační systém Windows 10.
Yes, I can confirm. With the additions to XGS we have a lot of teams that have built strong SP focused games and we want that to continue.
— Phil Spencer (@XboxP3) August 7, 2019
Jooooo Joooo a je to tady trantada da rí xbox valcuje všecko,už sa nemožem dočkat teho nového!!!! Shut up and tak my money!!!!!!!
Keď spoločnosť, veľmi padne na hubu, dosť jej to pomôže. V prípade Xbox 360 mali problémy s chladením. Xbox One? Ani zmienka, elegantné a tiché (Sony s YLOD mala relatívne malé problémy, tak stále to neriešia a PS4 hučia ako vysávače). Teraz dostali od Sony nakladačku v podobe hier. A vedia čo majú spraviť. Takže ďalší Xbox si myslím, že bude veľmi dobrá konzola. Nebudú chcieť zopakovať fiasko s nízkym výkonom, kedy kopec hier na Xboxe bežal v 900p a takisto ten herný lineup sa nedokáže kvalitatívne vyrovnať PS.
Ja hovorím, v tejto generácii by bol najlepší hybrid – hardvér a služby z Xbox One X a knižnica z PS4.
Jelikož mám při hraní sluchátka, nebo nahlas puštěnou televizi, tak moc neřeším hlučnost konzole. Co mi vadí je ovšem hluk Xbox One (všech verzí včetně X) po vypnutí konzole. PS4 se vypne a prostě je vyplá a tudíž zcela tichá. Ale v Xboxu pořád něco hučí, píská, cvaká, atd. Konzole i po „vypnutí“ klidně ještě čtvrt hodiny něco dělá s diskem, ač není v tu chvíli připojená na internet a tudíž nemůže stahovat aktualizace na pozadí.
Služby XBox raději ne. Xbox Store je pomalý a nepřehledný, GUI na Xboxu je taký katastrofa, kterou pořád mění. Naopak XMB máme u Playstation od dob PSX, což byla PS2 kombinovaná s videorekordérem a v lehce pozměněných podobách je s námi dodnes.
Má doma obě konzole a daleko více času aktuálně trávím na XBoxu kvůli Forza Horizon 4. Ale kdyby to šlo, zahrál bych si ji raději na PS4 Pro se vším, co k ní patří, a na Xbox One už nesáhl.
Přesně tak .. PS4 mi tady hučí jako kdyby tu startovala stíhačka
Tj mám PS4 Pro a někdy je to extrém. Nejvíc ale nasíralo že to největší hučení probíhalo když jsem se díval třeba v GoW na mapu kde by právě teplota měla klesat protože se nic neděje ale byl to pravej opak.
EDIT: Když je to ale článek o Xku tak bych mohl říct aji k němu něco Vlastnil jsem aji první model Xbox One a tam jsem naopak musel poslouchat jestli se mi ty větráky vůbec točí jak byl potichu.
Ne asi … to samé u Detroitu ve hře jaktakž větráky jely,ale jakmile vždycky naskočila obrazovka se stromem rozhodnutí za kapitolu,tak se větráky najednou rozjely a já čekal,zda mi PS nevyletí ven Nepochopil jsem scéna,která je bílá a na pozadí jen strom rozhodnutí a jelo to jako by tam probíhala scéna s výbuchy a všelijakými náročnými efekty 😂😂😂
U toho Detroitu to vypadá na to, že se načítá další level. Aby se hra „dynamicky“ načetla.
Ale pamutuju si časy, kdy Bloodborne nebo menu v Rocket League dokázalo PSko roztočit na plný pecky. Pokud si to dobře vybavuju, tak problém s Rocket Leaguem byl, že vývojáři nedali framelimit do menu, takže PSko se snažilo vytvářet, co nejvíc FPS, co mohlo.
Je to možné 🤔
Anciabl – taky jsem to u toho GoW nechápal. Vyřešil jsem to tak, že jsem konzoli otevřel (mám původní fat verzi od 2015) protože jsem si říkal, že tam může být za tu dobu už dost prachu. Tak jsem vyfoukal prach, stejně tak jsem vzal alkohol, namočil do toho špelky a pročistil větrák. Navrch jsem vyměnil pastu na CPU a nastříhal na jednotlivý paměťový čipy podložky pod chladič (aspoň teda dle údajné české terminologie – prostě thermal pads od thermal grizzlyho) a od té doby neslyším nic