Před více než dvěma roky na herním veletrhu E3 Mojang oznámil, že Minecraft obdrží Super Duper Graphics Pack, jenž měl vyjít ještě téhož roku a měl do hry přidat podporu 4K textur a rozlišení na platformy, které 4K umožňují. Ale jak šel čas, situace kolem balíčku utichla a samotný Mojang se k němu odmítal vyjadřovat. Včera toto informační ticho bylo přerušeno, nikoliv však pozitivní zprávou.
Společnost totiž na svých oficiálních stránkách oznámila, že vývoj grafického updatu byl zrušen. Hlavním důvodem ukončení vývoje byly především technické problémy, kdy se studio potýkalo s obtížnou implementací balíčku na různé platformy a nebylo spokojeno s během hry.
Ačkoliv je tedy škoda, že se oficiálně nedočkáme Minecraftu ve 4K, tak nás autoři ujišťují, že se snaží najít nové způsoby, jak hru vizuálně vylepšit, což by rozhodně nebylo na škodu.
A kdyby jste náhodou s touto populární hrou stále neměli žádné zkušenosti, můžete si ji zakoupit na Xzone.cz na PC, PS4, Xbox One a Nintendo Switch, společně s doprovodným merchem.
Ultra HD rozlišení v Minecraftu ani není potřeba řekl bych. Ale viděl jsem video jak to vypadá s ray-tracingem a musim říct že jestli v Mojangu přemýšlí jak vizuál vylepšit tak ray-tracing je skvělá volba. S grafikou není nic potřeba dělat, je tady tuna texture packů, ale ze světlem se dají dělat divy.
Mnohdy jsem zamýšlel jaké by to bylo kdyby byl svět v minecraftu dynamický a působila by v něm veškerá realistická fyzika. Například veškeré stavby by musely být opravdu pečlivě stavěny, aby se nezhroutily apod., ale to je jen taková nesmyslná vize, protože si myslím že je nemožné aby takhle všechno ve hře fungovalo, a minecraft je postaven na určitých prvcích, které by musely jít v takovém případě stranou…