Je tomu jen pár dní, co jsme vás informovali o zrušení speciálního balíčku do Minecraftu, jenž měl do hry přidat podporu 4K textur. Tvůrci zároveň s touto nemilou zprávou ujišťovali fanoušky, že se pokusí najít jiné způsoby, jak hru zkrášlit. No a nyní tu máme první vlaštovku vizuálních upgradů, jelikož Nvidia oznámila, že pracují na oficiální podpoře ray traycingu pro tento kostičkový svět.
Tím se do hry dostane globální iluminace v reálném čase, což umožní přirozené nasvícení, které bude reagovat na veškeré úpravy světa, které ve hře vytvoříte. Zároveň například láva nebo glowstone budou vyzařovat přirozenější světlo. Taktéž se dočkáme přesných real-time odrazů ve vodě či sklu. Skvělou zprávou se pak stává i skutečnost, že hra zůstane plně módovatelná i s tímto vizuálním upgradem, což otvírá dveře zcela novým možnostem šílených a zajímavých staveb.
Ray tracing by měl do hry dorazit v průběhu příštího roku a osobně se již těším na to, až se projdu třeba takovým zrcadlovým bludištěm.
V Mojangu si asi přečetli můj komentář kterej je v novince na kterou odkazuje tenhle článek.
To je fakt divný, přijde mi to hak cpát na Ladu kola z Lamborghini.
Radsi bych Ray tracing videl v No mans sky nez tu…
Netuším proč, ale Optifine shader vypadá realističtěji než tohle. Zdá se mi že to nemají vůbec dotažené a půlka věcí tam nevrhá stín nebo je vrhá špatně. A to že je to jen na Bedrock edici je fakt vtip.
Fakt, že jo. Java + Optifine a potom si můžu najít shadery a docílím prakticky to samý.
Kto ešte náhodou nemá kúpenú tak kvoli minecraftu a jeho ray tracingu si už naozaj musí kúpiť GeForce RTX2080 Ti
Bylo by dobré dopsat, že tento ray tracing bude k dostání pouze v Bedrock verzi (to je ta win10 verze?) Pro Java verzi nebude. Asi.