Noční ilegální závody, denní oficiální závody, tuning (úprava vozu i své postavy), rychlá vozidla a policejní honičky. Need for Speed: Heat se ukázal na Gamescomu a rovnou v rámci první gameplay ukázky. Tak se mrkněte, ať víte, co na vás 8. listopadu 2019 ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One čeká. Zaujme například možnost upravit si automobil v mobilu přes aplikaci a přenést svůj výtvor do hry. Tato aplikace je už nyní dostupná na Google Play a App Store.
No koukal jsem na trailer a říkám si mhm ok, dobrý, tak snad to nevypadá a neovládá se jak ten příšernej a utřepanej NFS Payback a pak jsem viděl, že se dá tunit zvuk u aut!!! Omg EA! To kupuju
To není úplně tunění zvuku koncovkou ale celá výměna motoru jak ve FH. Nebo třeba překvapí a bude se tam měnit zvuk aji čistě jen výměnou výfuku ale tomu moc nevěřím že by se jim chtělo pro jedno auto dělat tolikrát zvuk.
EDIT: Tak jsem koukl znova na video a fakt se tam ladí zvuk aji bez výměny motoru tak že super.
Masakr, že? A navíc to můžeš i otestovat, takže víš jak to zní. NFS jako umí zvuky aut to jo a podle mě je to jedna z klíčových věcí co musí být ve hře perfektní. Tohle se jim povedlo. Jestli ještě půjde chcípnout motor jako minule, tak to bude super. Snad nepokazí ten jízdní model moc a nebo snad ho tam nedají z Paybacku nebo to byla katastrofa.
Zvuky v NFS jsou vždy super. Pokud bych nějak skousnul jízdní model tak jsou tam furt další 2 věci přes které nevím jestli bych se přenes a to špatnej pocit z rychlosti a neférovost AI že jim můžeš ujíždět jak chceš ale vždy tě dožene ( nějak se tomu říká ale nevím jak).
gumička
Gumička ale jo rubber banding
Problém posledních dílů je hlavně trapný příběh a trapné postavy. Nechápu proč do závodní hry pořád cpou nějaký příběh když to neumí a sráží tu hru na úplný odpad. Heat v tomto bohužel nebude jiný a už samotné trailery ukazují jak špatné a trapné to zase celé bude.
Z čeho by se asi měli EA poučit? Série NFS je od nepaměti, vyjma NFS Porsche, arkádová zábava a tím taky zůstane.
2 díly NFS Shift do toho nepočítám, to byl takový pokus zalíbit se i jiným než milovníkům arkády:)
Tak hnedka první díl The Need for Speed byl ve své době považován za simulátor. O to větší šok byl arkádový druhý díl. Porsche bych rozhodně za simulátor neoznačil. PC verze měla v té době k simulaci nakročeno, ale konzolová verze byla už tehdy čistá arkáda. První Shift by se měl počítat mezi NfS a je to klasická simkáda, tedy něco mezi oběma světy. Druhý Shift už vlastně NfS není a byl daleko více na stranu simulátorů (až stále je to simkáda) než díl první. K simulacím se blížila i simkáda Pro Street. Rozhodně nelze říci, že by série Need for Speed byly pouze arkády.
Arkáda by se měla v první řadě dobře ovládat a to se v posledních dílech vážně nedělo.
To teda.
Vypadá to zajímavě, jízdní model je jen o zvyku…
Jak je to od EA, každý na tom hledá čím by mohl hru schazovat.
Ta fyzika vypadá stejně otřesně jako v Payback, kde auta ani nepotřebovaly countersteering během driftu. No nic, další díl co si nechám rád ujít.
Souhlas, ty drifty jsou otřesný paskvil a nepochopím, kdo to kdy tak vymyslel, totálně neintuitivní a hloupé ovládání v driftu, který kazí celou hru. I když Hot Pursuit to měl již taky, ale ten byl ještě jakžtakž hratelný popravdě poslední hratelný NFS. Všechno další už byl jen odpad, zejména NFS 2015 bylo zklamání, protože to bylo něco fakt otřesnýho, v tý hře bylo špatně naprosto vše, vyhozený prachy.
2015 mě celkem bavily, ale příběh a cutsceny byly totální cringe a nad tím jak se auto někdy chovalo jsem musel zavírat obě oči. Co se mi líbilo byla atmosféra, grafika a zvuky. Tuning by byl taky fajn, jen u spousty aut vlastně nebylo co na nich vyměnit, takže ten potenciál taky nevyužili. Čekal jsem, že po 2015 a Payback už tu fyziku od základu změní, ale bohužel
A já si na sekundu myslel, že se EA zbavilo těch posraných lens flarů, bohužel od Battlefield 3 kdy přišel Frostbite jsou jejich hry nehratelné. Tohle hrát v noci? Však když tě nahání policie, tak nic není vidět… no děs
Lens flare efekty jsou asi dobrý způsob, jak zamaskovat jiné grafické nedostatky. Ono, když se to pak odráží od těch lesklých silnic, tak to vypadá hrozně „cool“ a nextgen…
Midder: Zase nepřeháněj. Frostbite je skvělej engine, takovej Battlefield V vypadá nádherně a i krásně jede v 60 FPS. Takových her moc není, teda aspoň na konzole. Tak jakýpak nehratelný. Ale ty NFS Heat opravdu vypadají divně co se týče grafiky. Toho jsem si taky všiml. Je to barevný jak omalovánky a tímhle efektem o kterým píšeš je to fakt nechutně přeplácaný. A co z toho plyne? Nemůže za to engine ale vývojáři.
No v hloubi duše jsem happy, že to vypadá už celkem pořádnějc, ale pořád tomu nevěřím. Pořád čekám na nějaký to „ale“ a hádám, že se jej dozvíme až hra vyjde. I tak ale jsem na hru zvědav a určitě ji hned neodepisuju.
Zkusím se postavit na druhou stranu barikády…no uvidíme.
Hru zatím nebudu nijak hájit, hlavně proto, že z trailerů nikdy člověk skutečné (ne)kvality nepozná, ale jen mi připadá strašně vtipné, jak celou dobu všichni křičí ať prostě předělají Undergroud, no a když už to teda udělají, akorát tomu dají jiné jméno, tak najednou každý říká jak je to debilní a přihřáté.
Přesně tohle jsem chtěl napsat, takže se pod to jen podepisuju
Tak tohle vypadá na průser. Ale stejně se najde někdo, kdo to hypuje (a že jich je, soudě dle liků a komentů pod videem na YT) a říkají, že se EA konečně poučili, že je to hrozně super atd atd.
Samozřejmě bych byl moc rád, kdyby se po těch x letech hra opravdu povedla, ale jenom blázen to může vyzdvihovat do nebes. Jediným kladem se zdá být podrobný tuning aut, ale zbytek vypadá stejně jako předchozí díly – tragicky.
Je ale pravdou, že poslední NFS jsem hrál za dob, kdy herní standardy byly výše položeny, takže na ty dnešní díly nejsem zvyklý a proto to vidím tak černě
Aha, takže zase to 10 let stejné, debilní řízení. Díky nechci.
všichni tu děláte, jako by nfs bylo někdy dobrý. hráli jste v poslední době nějaký ze starších dílů? je to stále stejně špatná arkádovka, co nikdy neměla dobrý jízdní model, realistickou fyziku, ani dobrou grafiku.
Já si užil NFS 1, NFS 2 SE, NFS III, NFS: High Stakes, NFS: Porsche Unleashed a NFS: Hot Pursuit 2.
Od Underground šlo celé NFS do kopru.
Také mi Underground nesedl a na mnoho let pro mě série NfS skončila s Hot Pursuit 2, než jsem ji znovuobjevil díky Shiftu a pak Hot Pursuit (2010), který mě zaujal hlavně díky vynikajícímu Burnout Paradise od stejných tvůrců. Ti taktéž dělali fyziku vozidla Nomad do Mass Effect Andromeda a ježdění s ním je pro mě nejzábavnější část hry.
Strašně málo se u závodních her opomíjí zmínka o pocitu z rychlosti a zrovna NFS má ten nejhorší. Když se u FPS her řeší gunplay tak je třeba u závodních her zminovat ten pocit z rychlosti.
Tohle je tak špatný… Všechno vypadá dobře ale ukazují auta co jezdí rovně protože vědí že jak zatočí tak jde celá hra do kopru. Auta nezvládají zatáčet což je u závodní hry docela problém. A ten hnus kde to předvedli si schválně nechali skoro až na konec. Tohle je prostě něco co nepřekousnu. Takže až možná v origin access.
Já teda žádné vrácení ke kořenům nevidím.
Pořád je to stejný recyklát s poldama, kteří se vám budu lepit skriptama na prdel.
Přesně
Je to pořád to stejné dokola. EA na to kašle, prostě nechtějí udělat dobrou hru.
A vsadím se, že se bude tunit za peníze.
A co mysleli tim návratem policajtů, to v paybacku jako nebyli?