Velikosti mapy, kterou nabídl třetí Zaklínač, je opravdu těžké konkurovat. Hráči klidně mohli strávit stovky hodin bloumáním po krajině a stejně zbyla spousta aktivit, které mohli dělat a míst, která mohli prozkoumat. Cyberpunk 2077 bude ale naprosto jiným druhem hry, a proto bude velikost mapy, po které se bude hlavní postava V pohybovat, o něco málo menší, než měl k dispozici zaklínač Geralt. Nezoufejte však, jelikož hrací plocha bude podle vývojářů mnohem více zahuštěna různými aktivitami.
V rozhovoru magazínu GamesRadar z letošního Gamescomu producent Cyberpunku 2077, Richard Borzymowski, pověděl, jak CD Projekt Red přistupuje k tvorbě herní mapy a přirovnal ji k předešlému projektu tohoto oblíbeného vývojářského studia.
„Pokud se budete čistě dívat na plochu a kilometry čtvereční, pak by mohla být mapa Cyberpunku 2077 o něco málo menší než ta, kterou jsme měli ve třetím Zaklínači. Hustota obsahu však nabídne to, co přinesl Zaklínač 3 a navíc vymaže divočinu, která v Zaklínači byla, ale do Night City se moc nehodí. Otevřený svět naší poslední velké hry byl plný obrovských plání a lesů mezi menšími vesničkami a velkými městy jako Novigrad, v Cyberpunku 2077 se ale nacházíme v Night City. To funguje jako naprostá součást celého uspořádání, můžete ho klidně brát jako dalšího protagonistu, a to je přesně ten důvod, proč musí být tak zahuštěné. Pokud by město nebylo uvěřitelné, tak bychom nedosáhli takového efektu, jaký chceme, a proto jsem jej naplnili životem.“
Cyberpunk 2077 s českými titulky vychází 16. dubna 2020 na PC, PlayStation 4 a Xbox One, později zamíří i na Stadii. Hru předobjednáte na Xzone.cz a GameExpres.sk.
Radši menší mapu plnou obsahu, než velkou a v podstatě prázdnou jako v AC: Odyssey. Zase aby ten obsah za něco stál, protože když si vzpomenu na otázníky na Skellige, tak se mi ježí chlupy na zádech.
Raději vezmu menší mapu plnou věcí jako u Yakuzy než obrovskou mapu s nudným sbíráním collectiblů ala Assassin’s Creed.
naopak konečně normální zpráva , žádný planý kecy jako : tohle bude ta největší mapa ever. A pak nevíš co na ní kvůli nudě dělat , za mě super info , jen bych rád 3tí osobu
v první osobě prostě nic nehraju nic mi to neříká a je mi to nepříjemné jak nemám přehled , nuž co se dá dělat .
Taky že se jedná o jedno velké město ( + by mělo být o trocha jeho okolí). Navíc často mluvili o tom, že se moc velikost nedá změřit, protože je i hodně do výšky. Raději menší mapu s kupou obsahu než velkou mapu alá AC: Odyssey
Určitě někde řekli, že Cyberpunk bude mít „mnohem“ větší mapu než Zaklínač. Teď je otázka jestli mysleli přesné rozměry nebo to jak moc se dá na daném místě dělat věcí. Pokud se bude moc lézt do různých velkých budov, kde bude co dělat, tak to velké plus. Taky je ale možné, že velikost plochy mysleli tenkrát vážně a museli mapu z nějakých důvodů zmenšit. Kdo ví…
Tohle bych moc nesrovnával. Nevědět to tak si toho třeba ani moc lidí nevšimne protože je přeci jenom rozdíl mezi lesem a městem. Hlavně když to dobře využijí. Ať to nedopadne jako Toussaint. Krásná a velká mapa ale kde nic tu nic na práci
Na velikosti nezáleží, hlavně že tam něco bude.
Nerikali nahodou, ze ma byt mapa vetsi?
Asi jak se to vezme.
Zaklínač byl velká placka, Cyberpunk bude krom toho mít i prostory do vertikálna (mrakodrapy apod.)
No mohla být větší, když se bude dát jezdit autem :\
V zaklínači byla mapa obrovská + DLC. Přeprava bez koně byla nemyslitelná s k tomu i vodní plochy, takže o velikost se moc nebojím. A to i když to o něco málo zmenší. Prostor, kde se prohánět autem určitě bude taky, hlavně aby to žilo.