V posledních několika měsících je obtížnost ve hrách často komentována. Obtížné hry mají ve světě vlastní místo, avšak najde se spousta hráčů, kteří požadují změny, aby se jim lépe hrálo a hru si tak mohli užít. Souls hry jsou jedním z hlavních tahounů tohoto typu her a Nioh 2 je také jedním z nich.
Sony Interactive Entertainment na Tokyo Game Show předváděli ukázku ze hry za zavřenými dveřmi. Během akce byl producent Fumihiko Yasuda požádán, aby se vyjádřil k obtížnosti hry a zda je zahrnut snadný režim.
Producent řekl, že chtějí aby každý hráč hrál na stejnou obtížnost a myslí si, že „Benevolent Grave“ (nová mechanika Nioh 2, kdy hráč může vytvořit NPC postavu sebe samého a ostatní hráči si ji pak mohou přivolat do svého světa) a multiplayer pro 3 hráče bude dost velká nápomocná ruka k dokončení hry.
Tohle mě vždycky dokáže vytočit ježiši.. Tak buď se tu hru naučim nebo jí prostě nehraju.
Ještě aby obsahoval 😠Nioh je soulovka a jak o soulovka se má hrát 👍