Na Tokyo Game Show, v rozhovoru se zahraničním herním webem VGC, se level designér CD Projektu RED Max Pears nechal slyšet, proč multiplayerová část hry Cyberpunk 2077 strávila tolik času ve fázi R&D (Výzkum a Vývoj).
Max Pears sdělil, že situaci nemůže podrobněji komentovat, jelikož nic ještě není hotové. Vývojářům CD Projektu RED jde o to, aby svět a celkový lore ve hře pro více hráčů správně seděl se světem ve hře pro jednoho hráče. Také jim jde o to, aby vše odpovídalo práci CD Projektu RED. Speciálně příběh a jak hry vytvářejí i vydávají. Proto multiplayer musel projít R&D, aby si CD Projekt byl jist, že mód bude opravdu vypadat jako dílo týmu CD Projekt RED, a že do něj jen tak „nehází vše co je napadne“.
Dále dodal, že před sebou mají ještě spoustu dřiny a proto se snaží najímat správné lidi pro správnou práci.
Teď jsou ale hlavně zaměřeni na singleplayer a doufají v souhlas hráčů, že svět Cyberpunku je příliš velký pro zpracování jenom do této části hry.
Cyberpunk 2077 vychází 16. dubna 2020 na PS4, Xbox One, PC a Google Stadia. Hru můžete předobjednat na Xzone.
Já nevím. Myslím si, že tohle není hra, která by multiplayer potřebovala. Od toho jsou tu jiné kousky. Ale třeba se jim povede vykouzlit něco originálního a dobře fungujícího, uvidíme
Taky si říkám kort když se tenkrát do každé hry musel cpát multiplayer za každou cenu, např. Spec Ops The Line který se tam doslova vůbec nehodil, ale ta vize od CD projectu vypadá zajimavě. Třeba to bude styl jako v Portal 2 kde co-op taky navazoval na konec příběhu v singleplayeru.