Není tomu asi dlouho, kdy se na stránkách ACB (Australian Classification Board) objevilo, že Red Dead Redemption 2 neprošlo klasifikací. Projekt, který pravděpodobně vystupoval prvně pod přezdívkou „Bonaire“ byl prý odmítnut, protože hra „Bonaire“ neexistuje. Ten samý den, 20. srpna, Rockstar Games hru přejmenoval na Red Dead Redemption 2 a o klasifikaci znovu zažádal, ale i to nevyšlo. O tom jsme psali před pár dny.
Před několika hodinami se na stránkách ACB znovu ukázal Red Dead Redemption 2. Už třetí pokus. Datum klasifikace je napsané také na 20. srpna, což asi znamená, že pokus č. 2 byl zamítnut již v den žádosti? Není to tak jasné, ale taky to není to nejdůležitější.
Hlavní je, že do třetice to vyšlo a třetí verze Red Dead Redemption 2 byla v Austrálii schválena. Co je ale zajímavé je, že má hodnocení M 15+. Po tolika odmítnutí by si člověk myslel, že tam bude něco co by si zasloužilo R rating. A nebo důvody odmítnutí byly naprosté prkotiny.
Samozřejmě nic není stále oficiálně potvrzené, ale jak řekl pod minulým článkem náš čtenář Ondrej_V:
Navíc, na tom webu nejsou klasifikace pro jednotlivá DLC do GTA Online a jsou tam „pouze“ plné hry. A vydání nového Launcheru tomu hraje do karet…
Je asi jasné, o co teda půjde a nemusí trvat dlouho a Red Dead Redemption 2 pro PC dorazí v následujících několika měsících. Třeba takové konzolové verze mají datum klasifikace na ACB 5. září, a měsíc a půl na to byla hra vydaná.
Teď ještě doufat, že to nebude exkluzivita pro Epic Games…
Podle mě šlo jen o ten R editor,kterej tu už zmínil Ondřej.Poslední update byl nezvykle velkej.A jak je známo R* ve svých updatech skrývá soubory pro budoucí aktualizace.
A proč vlastně tyto informace nejsou oficiální a do poslední chvíle to tutlají? To nepotřebujou včasnou kampaň, vždyť by se o tom dozvědělo mnohem víc lidí a pak větší prodeje. Tato reklama je sice zadarmo, ale neoficiálnímu info nedává spoustu lidí váhu, nedostane se k nim a nebo je ani nezajímá.. Pokud to mají vydat do konce roku, už to měli dávno oznámit..
Tipuji, že R* prostě žádnou reklamu nepotřebuje – ať oznámí nebo vydají cokoliv kdykoliv, celej herní průmysl na planetě se zastaví, zadrží dech a vytáhne peněženky.
Takže neřeší „včasný“ oznámení a hype, což jim umožňuje nic neslibovat a odložit případné datum vydání v klidu na později, když to budou potřebovat (:
Je jasný proč to zamítli. Protože tam nejde odmítnout toho žida co po vás chce vymáhat dluhy…
U GTA V byl problém s Rockstar Editorem, že zabíjení bylo vidět pěkně zblízka a proto v Austrálii měla hra před čtyřmi roky problémy získat klasifikaci MA 15+ na PC. Je dost možný, že u RDR2 je stejný problém…
https://twitter.com/TezFunz2/status/1167495232658784257
To by Epic stálo hooodně peněz, aby byl Redemption 2 exkluzivní na Epic Storu. A to se jim asi nevyplatí, protože by se prodalo málo a kdoví jestli by se jim to vůbec vrátilo.
A nepřehánějte to moc s tou natěšeností, aby jste pak nebyli zklamaní. Protože ikdyž je to masterpiece po techické stránce, tak na druhou stranu je to strašná nuda. Jasný, je to subjektivní a dost lidem ta hratelnost sedne, ale já jsem se musel přemlouvat abych to vůbec dohrál a to mám takový hry moc rád. Ale kvůli příběhu a až neskutečné propracovanosti hry, to za zahrání stojí. Pro mě je to ale bohužel zklamání, protože hratelnost je bída a to je na hře to nejdůležitější. No uvidíte až budete jezdit na koni kilometry pořád sem a tam jak idioti a ještě k tomu na klávesnici. xD
Já mám dohráno dvakrát na PS4 (skoro dvakrát, skončil jsem na Beaver Hollow) a stejně se těším na PC verzi jak malej kluk Takže jo, double dip zafungoval Navíc PC verze bude mít Rockstar Editor (nejspíš), mody… Podle mě by se vyplatilo později zkusit integrovat Red Dead Redemption do RDR2 jako datadisk / DLC za plnou cenu jako GTA IV EFLC. John Marston v obou hrách je,
Proto čekám na PC verzi. Tam si to hraní budu moct upravit a třeba nudné mechaniky se změní na zábavné.
Jestli vznikne mod že budeš moct jezdit autem, tak to může být sranda, ale jak to pak bude vypadat. Já radši hraju hry tak jak jsou a nemám potřebu nic upravovat. Vyjímka je ale GTA kde jsou fakt skvělý módy a vždycky jsem si rád zajezdil v nějakým tom reálným autě (přinejlepším ve Škodovce xD).
Tak auto zrovna nemusí být potřeba. Ale jestli ve hře je nějaký to starý vozítko, tak s tím by taky mohla být prdel.
Jo, jo do GTA San Andreas jsem vždycky cpal co nejvíc realistických aut šlo. Pak takový ty parkour mody, nebo úplně jiné handling mody pro auta a k tomu nějaké driftovací mapy. GTA SA bylo dost modovatelné. Ale bohužel GTA V to nemá až tak vymyšlené a navíc je to velké a stahovat 50GB každý den minimálně 2x protože tohle nebo tamto nefunguje… to fakt ne. Ale i tak třeba LSPDFR bylo velmi propracované.
Pak tu je samozřejmě multiplayer, který se taky povedl, FiveM. Prostě SA:MP. Parádní.
San Andreas na to bylo nejlepší, souhlas. Dokonce nebyl problém si nějaký vytvořit i sám. Já jsem dělal třeba paintjoby na auta, stačilo ze hry vytáhnout požadovanou texturu, upravit v grafickým programu podle libosti a hodit zpátky do hry. Bylo toho dost, hodně jsem si s tou hrou pohrál. Nejtěžší co jsem vytvořil byl herní mod v Pawnu do SA:MPu určenej pro natáčení videí, prostě aby se tam každýmu pohodlně natáčelo i bez admin levelu. Hodně byly v módě různý videa jako například stunty, nebo krátký příběhy všeho druhu. Tak jsem si říkal že by to chtělo takovej mód na můj server. A byl to docela i úspěch. Založili jsme komunitu lidí, zařídil jsem si vlastní web a všechno bylo super. Bohužel postupem času pochopitelně SA:MP začal upadat, respektive komunita kolem něho a všechno šlo do hajzlu. Byly to hezký časy
Hustý, tak to je cool. Já jsem maximálně dělal skiny (paintjoby) do German Truck Simulator a podle toho co popisuješ to asi je podobná práce. Vlastně asi to tak bude u většiny her. Dostat ven .dds, někde upravit, vrátit zpátky.
Pamatuju, že ty krátké filmečky byly velmi populární. V té době jsem sledoval i různé parodie. To byly blbosti Ale GTAčkem jsem v té době žil už několik let v kuse. San Andreas bylo prostě top.
Jo v té době, kdy to začalo upadat jsem taky hrál už pěknou dobu na jednom serveru. LiSF? Life in San Fierro. Myslím, že se tak jmenoval. Né moc extra populární, ale počet lidí stačil. Pak myslím majitel chtěl přejít na novou verzi modu, ale nějak se k tomu nakonec nedostalo a šlo to bohužel do kytek.
Pěkné zavzpomínání. 👍
Exkluzivitou na EPIC se nebojím, to by jinak nevydávali launcher na PC.