Tymon Smektala, vedoucí herního designu pro Dying Light 2 se v rozhovoru s prankster101.com vyjádřil k dotazu na herní dobu hry. Na otázku, zda je možné hru dohrát v 15 hodinách odpověděl, že ano, ale že je to obtížné změřit v open-world hře. Hodně to záleží na hráči a jak hru hraje. Při průchodu z jedné příběhové mise do druhé lze narazit na spoustu vedlejších situací, na které musíte reagovat. 15 – 20 hodin pouze pro dohrání hlavního příběhu. Pokud ale hráči budou chtít jít po celém obsahu hry, mají si prý připravit až 100 hodin.
Dále vývojář v rozhovoru například řekl, že hra běží na úplně novém enginu – C Engine. Důvod změny byl, že tento nový engine umožňuje například lepší implementaci parkouru do hry. Proto je ve hře až dvojnásobek parkourových pohybů. Jako příklad uvádí dynamicky se pohybující části světa, kterých se hráč může zachytit a třeba využít je ke změně směru či vyšplhání. Parkourový systém má tentokrát velikou hloubku, samozřejmě vám bude stačit pár tlačítek, ale pokud toužíte po zdokonalování, záleží i na přesném načasování stisku tlačítek a využití nově přidaných pohybů, které třeba urychlí váš přesun.
Přišlo slovo i na budoucí DLC, ke kterým vývojář řekl, že nehodlají nic měnit, a Dying Light 2 bude tak jako první díl dostávat DLC, updaty, patche, a nějaký další extra obsah po čtyři roky od vydání.
Neskutečně se těším. Šťavnaté ukázky mě nadchly. Prohloubení RPG systému, více parkouru, rozhovory, rozhodnutí, gunplay vypadá zatím skvěle (stejně jako v jedničce), do toho příběh od Chrise Avellona… Dying Light vypadá neskutečně našláple.
Tohle bude TOP hra, hned vedle Last of Us 2. Prej 15-20 hodin. Možná tak pro recenzenty. První díl mě bavil snad pár stovek hodin a tady to určitě nebude jinak. Ten nejnovější gameplay trailer byl luxusní! Konec zimy bude na hry o dost lepší jak podzim. Ještě totiž k těmhle dvoum 10/10 hrám vyjde Cyberpunk2077 u kterýho si nejsem úplně jistej jestli mě bude bavit, ale těšim se.