Dnes Ubisoft v Paříži aktualizoval své finanční cíle a data vydání her pro fiskální roky 2019-2020 a okomentoval své naplánované cíle pro roky 2020-2021.
Pro fiskální období 2019-2020 Ubisoft zmenšil očekávání pro zůstatkové hodnoty z 2,185mil. € na 1,450mil. €. Provozní příjem také klesl z 480mil. € na 20-50mil.€.
Důvody pro tyto změny jsou:
- velmi velká změna v očekávaných příjmech z her Ghost Recon Breakpoint a The Division 2
- prodloužení času pro vývoj her: Gods & Monsters, Rainbow Six Quarantine a Watch_Dogs Legion
Ubisoft v období 2020-2021 plánuje vydat až 5 AAA her. Zatím víme jistě o třech, výše zmíněných, a novém Assassin’s Creed.
Zakladatel Ubisoftu – Yves Guillemot aktuální situaci i okomentoval.
„V posledních několika letech, jsme vydali spousty vysoce kvalitních titulů, vytvořili portfólio různých herních sérií, a úspěšně zřídili digitální transformaci našeho obchodu. Významně jsme rozšířili naše činnosti na PC, v Asii, v E-sportu a více jsme vylepšili naši platformu Uplay.“
„Bohužel jsme nevyužili potenciál Ghost Recon Breakpoint. Ačkoliv se kvalita hry objevila na plánech, což jsme si vyvodili z pozitivních ohlasů z E3, Gamescomu, hratelných dem a posledního testování; obdržela hra velkou kritiku, a prodeje v prvním týdnu byly také velmi velkým zklamáním. Tak jako u jiných titulů, nepřestaneme hru podporovat a budeme nadále naslouchat její komunitě.“
„Zjistili jsme, že k této situaci došlo, protože:“
- „Je složité vytvořit zájem u pokračování „živé“ hry pro více hráčů, když vychází takhle brzo po předchozím dílu. Musíme se ujistit, že mezi těmito „živými“ hrami uběhne delší doba.“
- „Gameplay inovace Ghost Recon Breakpoint nebyly perfektní. Ačkoliv u některých hráčů byly změny přijaty, u většiny komunity byli velmi silně odmítnuty.“
- „A nakonec, Ghost Recon Breakpoint nepřinesl tolik rozdílných faktorů, a to zabránilo vyčnívání těch podstatnějších kvalit.“
Z těchto důvodů Ubisoft odkládá hry Gods & Monsters, Rainbow Six Quarantine a Watch_Dogs Legion na fiskální období 2020-2021 (toto období dle serveru Polygon, začíná v dubnu). Přesnější data neznáme.
Watch_Dogs Legion si můžete předobjednat na Xzone.cz. K předobjednání zde najdete i Gods & Monsters.
NO UBISOFT SE ASPON POUČÍ ZE SVÝCH CHYB!! A NASLOUCHÁ HRÁČŮM!
bethesda to neděla,ea to nedělá a proto dělají totalní sračky!
assasins creed je u mně srdcovka! moooc se těším na noví díl!
Poučí? Takový třeba The Division 2 ukazuje, že nepoučí. Hráčům naslouchá, ale až vidí jak jim po vydání hry roste bankovní účet, protože musí pracovat na těch „ŽiVýCh hRáCh“
Ubisoft rozhodně patří do skupiny korporátu, který stále umí vytvořit kvalitní hru.. hold ne vzdy vse vyjde, ale pravdou je, ze nikdy by nemela jiz nastavena latka kvalitativne klesnout.. je to skoda no.. velky ocekavani, tlak na uspech, strach pred kritikou, nutnost prekonat prekonane.. tohle neni sranda a je dobry, ze si ty chyby dokazi priznat a verejne reflektovat..
tlak na uspech, strach pred kritikou, nutnost prekonat prekonane..?
Ti prostě chtěli pracovat co nejmíň a vydělat co nejvíc.
Všechny zdravím a trošku přidávám do kotlíku:
Nevím, ale je to asi věc názoru, kdy konkrétně já spadám do té méně početnější a tedy spokojenější komunity. Hry od studia Ubisoft mě baví ze všech her nejvíc a poslednich 5 let se těším na každou hru co má vyjít. Rozhodně souhlasím s tím že skoro všechny hry mají víceméně stejné prvky, kde změní jen příběh, textury a objekty na mapě, dají rozdílné dovednosti v podobě skillpointu a je to… Je třeba si uvědomit, že pro některé hráče včetně mě, je právě toto klíčovou věci, proč mají tyto hry tak rádi. Je mi 35, mám rodinný život a hraní her je mým vedlejším koníčkem a tak, když zapnu novou hru, která je nabitá novým epickým příběhem a já se nemusím učit to, jak ji celou ovládat a zvykat si tak na spousty aspektů které jsou jinak namapovany apod. a to včetně podobného uspořádání jednotlivých záložek v menu. Pro mě obrovské +1. Další věci je česká lokalizace.U tak obsáhlých dialogu je to obrovským přínosem a říkat, jak někdo v komentáři přede mnou, že to není zásluha Ubi, pak či tedy? Jaké jiné studio dá zelenou ostatním developerum pro implementaci cs jazyka do jejich her? Rozlehlost map, úžasná grafika, spousty míst k průzkumu jen tak pro zábavu, či kochani se dronem, orlem apod., mi přináší spousty hodin zábavy a úžasu, kdy kolikrát nevěřícně kroutím hlavou a říkám si, jak je vůbec možné, že to ve hrách dokázalo zajít až takhle daleko? Jak se říká, se vším roste chuť a je mi jasný, že komunita především mladších generací má nároky na dnešní hry postavené trošku výš, než skupina „veteránů“
ale i tak je potřeba uvědomit si, co všechno nám za dané peníze hra přináší a zároveň je jasné, že ne každého baví to samé a má na věci stejný názor. Na tom zajisté není nic špatného, poukazuji jen na to, že určité názory jsou spíše útokem proti Ubisoftu a to jen pro to, že to psali jinde, nebo to říkal kámoš a nebo to není můj styl a tak přidám do kotle a hodím nějakou tu špínu. Abych jen nechválil, mně osobně na hrách všeobecně dnes vadí to, že se pro prachy vydávají nedodělané. Každá hra je dnes hratelné cca půl roku od vydání a bugů, které hru v začátcích hraní znepříjemňují, dost přibývá a „jediné“ studio, které se v tomto ohledu zachovalo správně, je dle mě rockstar, kde u Redemption online dali k názvu beta a tak to bylo až do chvíle, než splňovala kritéria plnohodnotně hratelné hry a hrač tak předem věděl, do čeho jde a místo stěžování si, dával spíše feedback na fórum ku prospěchu celé hry. Co se cen her od Ubisoftu týče, 100 hodin strávených na brekpointu za 1,7k oproti pátečnímu večírku v průměrné hodnotě 2k, si nemyslím že jsou hry předražené, to spíš hospody by se měly zamyslet…
To jen pro odlehčení situace…
Za mě tedy Viva_La Ubisoft!!
A všem ostatním přeji spoustu příjemných hodin strávených u jejich oblíbených her, ať už mají názor jakýkoliv.
S pozdravem Michal.
xbox one nick: phenomen4u
Pravdu díš,ale ber to i z té stránky,že třeba Far Cry,The Division nebo Assassin´s Creed nebo právě Watch Dogs jsou jejich vymyšlené IP,jejich příběhy,tudíž kdyby měl The Division prvky z AC nebo FC,taky by se tomu člověk nedivil,ale vem si jaké hry byly třeba Rainbow Six nebo Ghost Recon před deseti lety a jaké jsou teď? Úmyslně mění značku ,což není dobře.Místo inovací se svezou na vlně,kterou tady rozdmýchávají jiní hráči.Mě třeba Breakpoint bavil,jenže v půlce hry mi došlo,že hra má vlastně 10H a zbytek je jen grind,který už jsem viděl v Divisionu nebo AC.To samé Rainbow Six Siege nebo nově Quarantine- 5v5 only MP zápasy ve stylu Counter Strike,Quarantine zašel dokonce tak daleko,že prostě vydají 60€ mód do Siege zvlášť,stejně jako Skull and Bones.A při tom Rainbow Six patřil mezí špičku taktických FPS (do Vegas) s plánováním postupu,velením týmu a misemi,které tě držely přikované k židli a trestaly tě smrtí tvé skupiny,pokud jsi něco špatně naplánoval.To samé Ghost Recon. Neříkám,že jsou to špatné hry,ale prostě ne všemu sedne ten jejich model – Open World,MP,osvobozování území a odkrývání mapy a to celkově s tuctovým příběhem.A jestli tímhle stylem udělají i nového Splinter Cella,osobně Yvese navštívím a ukážu mu Definici šílenství 😉😂
Ano,velké plus Ubisoftu za to,že jsou pro něj lokalizace standard…ovšem tím to také celkem končí.
Hru od nich dohraju a za chvíli si na ně ani nevzpomenu,všechno generické a po chvíli nudné…chybí jim to hlavní,a tím je duše!
Jejich hry nesahaji PS exkluzivitam ani po kotníky
Tak epický příběh jsem u Ubisoftu neviděl už nějaký ten pátek lul
Ty jejich hry jsou jen o repetitivním hraní, o číslech a mikrotransakcích. Bezduché.
Kdysi, když jsem chtěl takovou hru hrát, tak jsem si zahrál F2P MMORPG.
Jako trošku to působí jako „Přiznáváme že naše hry jsou obrovské a plné té samé aktivity co po pár hodinách začne nudit… ale místo toho abychom zlepšili content tak to prostě vydáme později aby to hráčům nelezlo tak krkem..“
Ubisoftu dneska padly akcie o 20%, dobře jim tak.
Už 20%? Včera jsem četl 11%
Hoď do googlu „Ubisoft stock“ a můžeš sledovat jejich akcie sám
Uf, naposled na tom byli takhle před 2,5 lety. Ne že by mě to těšilo, ale snad se už proberou a přestanou vydávat jen ty jejich asset flipy.
Doufám, že brzo zkrachujou, stejně jako EA, nic jiného si tyhle pásové fabriky na prachy nezaslouží.
Tak snížení tržeb kvůli posunutí několika her, včetně Watch_Dogs 3, což měla být vlajková loď pro FY19… Není divu, že jim to šlo takhle do hajzlu. Když si vezmeš, že snížili očekávání o třetinu. To je strašnej ranec. Letošek si za klobouk moc nedají.
Ubisoft jsem si oblibil vydava hry v cestine respekt takovemu studiu…
To bohužel není díky Ubisoftu, ale díky místnímu vydavateli, tedy Playboyovi, který se stará o českou lokalizaci.
Playboy
Playman!
Je to i z části zásluha Ubisoftu, že to vůbec dovolí přeložit. Podívej se na R*, Cenega chce nechat každou hru o R* přeložit, ale R* o to nemá absolutně zájem.
Stačí se přestat honit za penězi a udělat zábavnou hru (ať klidně tvorba trvá jak dlouho chce). Jedině tím si získají hráče zpět.
Nevite jestli bude nové Far Cry ?
nemusíš sa báť, Far Cry im zarába dobré peniaze takže nikam nezmizne. Či bude budúci rok to už je niečo iné
Hlavně aby ta sebereflexe měla nějaký dopad na změnu některých aspektů tvorby her u Ubi (samá open-world RPG elementy naplněná hra s bžilionem otazníčků). Protože dneska jakmile jde o AAA od Ubi, je to jedno a to samý, jen Far Cry má jinou kameru :P. Na Gods and Monsters se mega těším, day1 koupě.
Ghost Recon Breakpoint jsem hrál ve všech alphách a betách a musím říct, že mě to tak nenadchlo, právě protože to je skoro to samé, nebo hodně podobné Wildlands (to samé platí pro mě o The Division 2), a ten fiktivní ostrov mě nechytl, raději bych nějakou reálnou lokaci (Just Cause může mít mega fiktivní ostrov, ale Clancyovka…). Na druhou stranu, nemám to s kým hrát, takže si člověk všimne víc té repetetivnosti a nebude ho to tolik bavit. Ale jsem rád, že jsem Breakpoint zatím nekoupil.
Na ten další FY tipuju z AAA her next-gen Assassin’s Creed Kingdom na podzimní nebo jarní (březen) blok, Beyond Good and Evil 2, Far Cry 6 jarní nebo podzimní blok (opačně vůči AC), na obou generacích, jako v případě FC4.
P.S. díky za návrat palečků :))
Asi konečně začínají chápat, že udělat na celé hře jenom velkou mapu posetou stereotypními 5ti činnostmi už nikoho nebaví.
At se nedivi. Vsechny jejich hry jsou jak pres kopirak, obri sandboxova mapa s RPG prvky. Ty hry si sou strasne podobny. Proc neudelaji vetsi rozdilly v seriich (krome zasazeni) jako tomu bylo driv…
Celkvoě herní série od ubisoftu mají teď krizi identity, dřív člověk viděl ty růtnorodé série a každý si měl co vybrat ale +- od roku 2013 to všecho začíná splývat do sebe.
Osobně jsme předobjendávku Breakpoint zrušil a jsem za to docela rád, ale nějak nechápu to tvrzení, že se hry odkladají protže potřebují být inovativnější a musí být větší časový skok mezi „živími“ hrami. To chcou dělat i z WD3 živou hru? A idkyby jo tak WD živá nebyla a Gods and Monsters jsou prnví sérii. Potom v tom muí být jiné důvody. Ať se endiví, že se Breakpointu nedaří, dkyž tu hru změní na Division 2.5 a ješte ji zahltí mikrotransakcemi.
Kdyby raději dali WD3 do nějaké jiné země. Siege neopravili ani po x letech. No nevím nevím. Jak chtějí živit Uplay+ když nic nevydají?
Zdar, a co na siegu by měli opravovat?
Návrat palců
. Díky
.
začínáme být více vybíravý a to se vyplací.