Nikoho asi nepřekvapí, že NVIDIA zkoumá a propaguje výhody i celkový vliv výkonnějšího HW na herní zážitek. To ale neznamená, že jejich pokusy a studie nejsou zajímavé. Posuďte sami.
Původní tisková zpráva:
společnost NVIDIA dnes představila již druhou detailní studii o vlivu výkonnosti grafických karet na výsledky v esportu a kompetitivním hraní počítačových her nesoucí název „Proč jsou pro soutěžní hraní důležitá vysoká FPS?„
V předchozí studii pojmenované „Plně odemkněte svůj potenciál – Jaké výhody poskytují vysoké počty snímků za sekundu v Battle Royale hrách“ vysvětloval produktový manager společnosti NVIDIA Gerardo Delgado, jak může rychlá GPU společně s G-SYNC monitorem disponujícím vysokou obnovovací frekvencí přispět k rychlejší reakční době a tedy i lepším výsledkům na virtuálních bojištích.
Při soutěžním hraní Fortnite, CS:GO nebo PUBG, hráči obvykle měří své schopnosti na základě jejich poměru zabití a vlastních úmrtí. Čím vyšší tento poměr je, tím častěji hráč vyhrává svá utkání.
Viceprezident technologického marketingu společnosti NVIDIA Tony Tamasi v novém článku a videu navazuje na výsledky první studie a podrobně je rozebírá. Zaměřuje se na korelaci mezi vysokými FPS a lepšími poměry zabití a úmrtí. Přichází také s detailním vysvětlením, proč počet snímků za sekundu vysoko nad 60 přináší jednoznačné výhody, mezi které patří:
- Plynulejší animace. Díky nim je snazší sledovat cíle.
- Redukce rušivých elementů jako trhání obrazu a ghosting.
- Nižší latence systému umožňující dříve spatřit cíl.
Dosažením vysokých FPS díky GPU NVIDIA GeForce RTX a monitoru s vysokou obnovovací frekvenci sahající až k 240 Hz získají hráči v kompetitivních hrách jednoznačnou výhodu.
Aha tak proto se na „profi“ scéně hraje na hw za desítky tisíc při ultra low nastavení… Viz csgo. Tohle není kompetetivni soutěžení, ale zneužívání nedokonalosti enginu na profi úrovni 💩💩💩
Tak ted uz zbyva jen koupit kartu RTX a monitor s G-Sync a mit v penezence tak cca 20 papiru.