UPDATE: Screenshot z italského GameStopu byl potvrzen jako nepravý, jelikož zobrazené produktové číslo hry se shoduje s číslem Watch Dogs Legion. Vytípnutý obrázek z německého Amazonu taktéž pravděpodobně reálný není, jelikož to vypadá, že se jedná pouze o upravenou nabídku již existujícího produktu pomocí nějakého programu.
O novém zářezu do stále poměrně populární série Assassin’s Creed se spekuluje v podstatě již od vydání posledního dílu s podtitulem Odyssey. Hlavní část spekulací se točila kolem jeho možného zasazení, kdy i poměrně mnoho leaků naznačovalo, že se tentokrát podíváme na sever do území drsných vikingů. Dokonce se na internetu objevily i nějaké údajné screenshoty (ale jsou považovány za podvrh, jelikož obsahují několik veřejně dostupných modelů z Unity engine).
Stále více to ale vypadá, že na informacích o hře bude přeci jen něco pravdy, jelikož se v oficiální nabídce německého Amazonu a italského GameStopu na chvíli objevila nabídka pro předobjednávku hry Assassin’s Creed Ragnarok, a to hned v několika edicích (Mjolnir, Valhalla, Gold a Standard). Titul se posléze nabízel pro platformy PlayStation 4 a Xbox One, což by značilo, že se tento kousek podívá ještě na nynější generací konzolí (s předpokládaným následným vydáním i na nové).
Ačkoliv tedy není zatím nic potvrzené a Ubisoft se k tomuto zatím nijak nevyjádřil, tak je třeba poznamenat, že zrovna německý Amazon má na svědomí již několik podobných úniků, mezi něž patří i třeba Fallout Legacy Collection.
Na skutečné potvrzení si nicméně musíme počkat až na oficiální zprávy přímo od francouzské videoherní společnosti.
Jeden z úniků naznačoval, že by k odhalení mělo dojít na údajné konferenci s odhalením konzole Playstation 5, která by se prý měla uskutečnit 12. února 2020 (žádná taková konference zatím nebyla oficiálně oznámena).
tvl vizual jak z prelomu milenia ((:
Odysea je náhodou super. Nechápu co mají lidi za problém. Má to krásnej svět kterej mě baví prozkoumávat. Je tam zábavnej soubojovej systém, funkční stealth, lezení po všem, dobře udělaný RPG prvky, přehlednej a intuitivní systém úkolů a na poměry posledních dílů Assassina i nějakej ten příběh , do kterýho jde tentokrát i zasahovat. Mě to teda baví. Sice je to dost zapomenutelná hra ale zážitek super. Teď to zrovna hraju, před pár dnama jsem koupil na PS Store ve slevě Atlantidu. Na další díl se těšim mega, ale nekoupim už na PS4, protože už to chce upgrade a věřim že vyjde i PS5 verze.
Zajímá mě nové AC, ale Odyssey mi nesedlo (stejně jako Syndicate, obojí od Quebecké pobočky) a skepse je velká. Ale pořád je to srdcovka
Nechápu proč někdo nadává na velikost mapy, hra nikoho nenutí všechno vysbírávat a lidé co chcou ve hře trávit více času mají aspoň po dohrátí příběhu co dělat.
Nejlepší jsou hry kde dostanete vysněné vybavení ke konci hry, ale už v té hře není co dělat.
„…hra nikoho nenutí všechno vysbírávat…“ – Tell that to my OCD.
Dobré je, že side questy se nachází většinou na těch otaznících. Ale všechny tábory nepřátel v Odyssey byly copy paste tří vzorů. Takže ten zážitek… Žádný zázrak
Pokud to bude jak Odyssey tak rozhodně kupuji
Na co si vlastně stěžují fanoušci původních AC her, když píší, že „už to není ono“?
Mě přijde, že je to pořád ta samá stealth-akční adventura, jen k ní NAVÍC přibylo nelineární RPG ve stylu nejlepších her od Bioware
Mně vadilo že assassinate už není 100% kill. Hra mě neskutečně bavila ale tohle mrzelo, že to na stealth killy moc hrát nešlo.
„Assassinate není 100% kill“ – tomu rozumím, ale stačí se držet v oblastech s odpovídající úrovní nepřátel a neděje se to
„nudné a stále stejné aktivity, špatný soubojový systém“ – na tom se neshodneme, já jsem si ohromně užíval každičký cíp Egypta i Řecka a boje mě hodně bavily. Ale chápu, že to má svůj styl a nemusí sednout každému.
Patřím mezi fanoušky původních her, avšak mám rád změny (proto mi přijde třeba Black Flag jako nejlepší AC hra). Nicméně musím říct, že Odyssey mi fakt nesedlo.
Ta hra má sice krásný, leč naprosto zbytečně velký svět, jenž je naplněn zcela nudnými a stále stejnými aktivitami. Soubojový systém má fakt divnou latenci a celkově na mě nepůsobil dostatečně „fyzicky“ (nehledě na to, že po levelu 40 můžete všechny směle headshotovat). O bitvách s těma mýtickýma potvorama raději ani nemluvím.
Lodní bitvy byla jen nutná výplň a na takový Black Flag (a vlastně i trojku) se vůbec nechytaly (což samozřejmě je hodně dané zasazením, ale pořád to šlo udělat zábavněji).
Ve výsledku tedy jediné, co mě u hry udrželo, byl fakt, že jsem za ni vyplajzl plnou cenu a docela ok příběh (pokud člověk hrál za Kassandru, protože Alexios byl prostě vocas) + fajn vedlejší questy.
Pár věcí
Za prvé se mi nelibí že to prostě zkopírovalo Zaklínače jen protože byl v té době originální (ale tak trošku zapomněli zkopírovat i tu propracovanost co Zaklínač má).
Co se týče už samotných mechanik, je na tom strašně vidět to „odfláknutí to hodnotím jako někdo kdo celou mapu dokončil na 100% (ale bolestivě)
1) Stealth – strašně mi chybí cokoliv co bylo se social stealthem,.. byt jeden z davu a zabíjet nepozorovaně, a i když jsem jel full stealth build tak přesto jsem nemohl na stejném lvlu v tichosti vyzabíjet celou pevnost,.. nakonec co stejně nutí do otevřeného boje
2) Kůň – Mapa je (asi) rozdělená na zony takže v některých kůň sám zrychlí a v městských naopak přejde do klusu (takže třeba u Athén kde je v městské zóně 1 km prostranství před branou je rychlejší běžet. Nulová propracovanost animací, nulová možnost vylepšení (však to je teď RPG ne? xD) jediné co můžeš je měnit skin.. (a to už ani nelze kupovat jak v Origins)
3) Parkour – udělanej pro causal hráče bez možností a animací
4) Ten systém když jsi hledanej – if (you_wanted() && you_spotted()) {spawn_enemy();} (tohle je hra od ubisoftu?)
5) Velká mapa – se stejnou aktivitou, dojdi do campu, spal zásoby, zabil velitele a jeho 3 stráže… a znova a znova…
6) Výběr pohlaví, možnosti, konce – Ehm? ví ten Ubisoft co je vůbec smyslem AC? že chodíme do vzpomínek našeho předka?
7) Game as service – tahle blbost tak strašně ničí celej Singlplayer zážitek že to ani není možný, ano nenutí tě to kupovat si boosty/skiny ale už celé jádro hy je na to vytvořeno (chceš full vylepšení na loď? tak se připrav na hodiny grindu…To bych čekal ve wowku ne tady)
8) Katakomby – Random generované chodby s random položenými pastmi (ty pasti ani nejsou na místě kde bys je nečekal, jako kdyby se tím ani nezaobírali, prostě je někam plácli a když některé na sebe souvisí tak jsou daleko od sebe ztrácí význam) a na konci tabulka s bodem dovednosti (Bravo Ubisofte, žádné skryté příběhy, žadné propracované možnosti jako třeba najít 6 klíčů které otevírají kobku s ultra super armorem (to by asi pak nemělo smysl vydávat za 5 euro set nějaké zbroje co?
) )
9) Orel – ok v Origins jsem to ještě docela chápal ale cpát to do každého titulu.. (to samé to ovládání zvířat)
10) Blacksmith – jako mohli udělat trošku propracovanější, čekal bych více postav se kterými jde interakce. ale místo toho prostě dají všude jeden typ postavy s random items a pár surovin aby se neřeklo
Tohle bylo jen pár věcí co mě právě napadlo. Nějaké malé studio? Ok jsem ok s tím ale tohle dělá Ubisoft… ani se nedivím že jím každej žačíná na ty hry sr*t,.. a že musejí odložit hry (žeby stejné hlouposti jak u současných her tak to musí změnit? Watch Dogs bude ještě sranda… )
Jestli chtějí dělat RPG? Ok jsem v pohodě s tím ale ať to dělají pořádně a kvalitně a ne jen kvanta nudného contentu. Přiznávám že jsem dříve přehlížel to jak AC bylo jednotvárné a bylo mi to jedno ale víte co? ta jednotvárnost tam zůstane, jen se to změnilo na RPG ale i tak to bude furt to samé akorát s RPG prvky a lidi se zase znechutí, problém není ve hře ale v Ubisoftu kterej radějí udělá casual mechaniky než jednu 10/10 propracovanou hru.
Wow… just wow.
Parádně sepsané a i když s řadou věcí nesouhlasím, moc díky za takhle poctivý rozbor.
Jinak mám takové tušení že oba poslední Asasíni byli hodně úspěšní.
Ty aktuální tituly Ubisoft odložil kvůli průšvihu s Breakpointem, kvůli směsici problémů se superambiciózní WD3, nešťastnou GAM a taky zřejmě aby měli větší manévrovací prostor v rámci nových konzolí,
Byli úspěšní, u Origins to chápu, to bylo zábavné (a vyvážené). A stejně tak to dokážu pochopit u Odyssey které je prostě průměrná hra která neurazí ale i nepotěší (většině hráčů to co jsem napsal na hoře je jedno, oni jsou rádi za hodiny hraní. Já to řeším tak moc protože jsem tuhle sérii miloval). A to je právě kámen úrazu, že Ubisoft vložil karty na to udělat 3.6 (
) hru místo toho aby se snažil tu laťku posunovat. Přitom firmy jako Rockstar a CDPR ukazují že vytvářet propracovanější hry se vyplatí.
Jinak s těmi prodeji jsem myslel hry z minulého roku (právě zmiňovaný breakpoint), protože to už je vrchol té šablony podle které Ubisoft ty hry dělá a jsme rád že už si to lidi uvědomují.
Jinak k tomu WD3… Moc tomu nevěřím. Ta mechanika hraní za každé NPC mi nesedí k hackerům. Pro mě je hacker někdo kdo ovládá dané oblasti (programovací jazyk,..) do takové míry že zná jejich slabé stránky a může jich využít a jestli tam prostě budeš hackovat za babičku tak to je prostě výsměch… A taky se bojím že to bude jediná zajímavost na celé hře.
Spíše jsem čekal že se to vydá cestou „moderní doby AC“ Bylo by super že by takhle vyřešili problém lidí co chtějí v AC hrat jen v minulosti a lidi kterým chybí přítomnost. Hackeři by byli assassíni a tohle spojení dvou světů by se vyplatilo i na prodeje.
Asi si mel spatnej build, ja pevnosti na daval jen stealth.
Odyseey byla zbytecne natahována grinděnim čili honěním za levelem abych mohl pokračovat dál v příběhu.. V Origins mi to tolik nepřišlo ale Odyseey uz jsem nedohrál ani
Tak hlavně, že tu máme trailery na filmy, ale že jistý moder vydal grafický mód do Mafie 2 jsem si musel přečíst u konkurence.
Toto je můj poslední komentář. Disfunkce zingu je už neúnosná.Pa.
Stejně ten mód nefunguje, tak co. Resp. nejsem jediný, komu hra padne při načítání misí.
pokud tě zajímaj modifikace pro hry, tak sleduj kanály k tomu určené.
co je na té modifikaci tak spešl, že o ni musí být článek?
Jako všiml jsem si ji na redditu, ale že by její efekty byly kulervoucí říct nemůžu. To bychom tu potom mohli psát o každé podobné pro jiné hry.
Nebo jde o to, že je to Mafie? Proč potom nezmínit i tu další stovku modifikací?
Ztráta každého jednoho čtenáře mě samozřejmě mrzí a omlouvám se, že jsme vás zklamali.
Mafia je srdcovka a chápu, proč je pro někoho vše, co se kolem ní šustne, důležité.
Sám jsem se podílel na výrobě obou jejích pokračování, takže k ní mám také vztah.
Na druhou stranu není realisticky možné stíhat psát úplně o všem a upřímně mi přijde docela dobře, že různé weby píšou o různých věcech, pro větší pestrost.
Na závěr uvedu na správnou míru tu „disfunkci“ Zingu: od září nám každý měsíc stoupá návštěvnost a zrovna před několika dny jsme měli vůbec nejúspěšnější den v celé zaznamenané historii webu.
sbohem, taky sem to četl na druhém webu a jako problém mi to nepřijde někde se ty články opakují jinde informují o něčem jiném a naopak, vůbec mi to neva že zrovna informace o modech tady není
Docela se na nový AC těším. U Odyssey jsem se, po letech, rozhodl dát franšíze další šanci a byl to první díl od Brotherhood, který mne bavil. Pokud bude pokračování v podobném duchu, tak budu spokojenej.
Proč ne. Bude to odpovídat novému hernímu stylu posledních dvou dílů a taky bude určitě na co koukat. Jen to bohužel bude pokračovat v odklonu série od původních hodnot.