V srbské filiálce Ubisoftu, jež se nachází v Bělehradě, proběhla interní vývojářská konference, na níž měl být přítomným účastníkům promítnut rychlý padesátivteřinový sestřih na příští léta připravovaných titulů z portfolia tohoto francouzského distribučního a vývojářského domu.
První hrou, která se ve videu objevila, byl Prince of Persia: Dark Babylon. Tento dvanáctý díl princátkovské série má příběhem navazovat na šesté dějství Prince of Persia: The Two Thrones z roku 2005 a má se odehrávat v alternativní dystopiánské verzi slavného starověkého města Babylónu, které reálně leží uprostřed dnešního Iráku.
Princ je nyní daleko starší a zkušenější, přičemž úhlavním nepřítelem má být jeho vlastní temná osobnost přicházející z jiné časové dimenze. Hra je vyvíjena na konzole PS4 a X1 s tím, že se později dostane i na novou generaci PS5 a XX (Xbox Series X). Nový princ je prý směrován na vydání až v příštím roce.
Naposledy předminulý rok sérii prozatím zakončila mobilní minihra Prince of Persia: Escape, zatímco poslední velký díl Prince of Persia: The Forgotten Sands vyšel již před deseti lety. Nový Prince of Persia: Dark Babylon se má oficiálně představit na letošní únorové akci Sony PlayStation Meeting 2020 věnované hlavně budoucí konzoli PS5.
Na stejné akci by se podle prosáknutých informací měl objevit také nový osmý díl Tom Clancy’s Splinter Cell. Jenže to také může být ta dříve oznámená hra pro virtuální realitu, jíž by měl Ubisoft připravovat pro platformu Oculus. Nicméně minulý rok se objevil jiný titul pod kódovým názvem Tom Clancy’s Splinter Cell: Echoes, jenž by měl být již plnohodnotným klasickým dobrodružstvím s kampaní pro jednoho hráče + online kooperací a multiplayerem.
Příběh by měl v tomto případě volně navazovat na poslední Tom Clancy’s Splinter Cell: Black List z roku 2013. Každopádně přídomek Echoes Ubisoft již jednou použil u své grafické novely, která doprovázela vydání black listu ve stejném roce. Nový Tom Clancy’s Splinter Cell má přikvačit znatelně dříve než Prince of Persia, a to v průběhu letošního roku. Opět by o něm mělo něco zaznít na akci Sony PlayStation Meeting 2020.
A nakonec na konferenci měl rezonovat také nový dvanáctý velký díl Assassin’s Creed: Ragnarok, jehož příjezd je i podle mnohých indícií letos prakticky jistý, a to na konzole PS4, PS5 a později X1 i XX. Opět by mělo dojít k oficiálnímu ohlášení na letošní velké PS5 prezentaci toho 12. února, přičemž jak jste jistě u nás již četli, je známo konkrétní datum vydání 29. září letošního roku. Když se tyto průsaky potvrdí, tak nový vrah vyjde jen dva roky od poslední dvojice titulů Assassin’s Creed: Odyssey a Assassin’s Creed: Rebellion.
Jestli se všechny ty zmíněné hry nakonec veřejně potvrdí a odprezentují, bude mít Ubisoft na příští dvouletku vskutku impresivní nabídku svých nejlepších AAA značek. Jelikož se ale mají všechny zjevit na akci PlayStationu, očekávám v jejich podání nějakou kulišárnu pro tyto konzole, např. určitou exkluzivitu, možná časovou, možná jen obsahovou.
Pokud se to bude hrát jako Sands of Time, Warrior Within a Two Thrones, tak jsem jednoznačně pro. Pokud do toho ale budou cpát open world, mikrotransakce, co-op a podobný nesmysly, tak dofuám, že jim to lidi omlátí o hlavu.
Možná ani raději nechci, aspoň ne od ubisoftu, stejně by to byl podělanej open world, ubisoft už neumí hry jako původní trilogii prince…
inb4 všechny tyto hry budou open world RPG, nejpravděpodobněji s podporou do nekonečna, či-li „live service“, se špetkou toho grindu a mikrotransakce jako třešnička na dortu. Uvidíme kdo nabídne konečně pořádný příběh. Pokud je to vůbec možné od Ubisoftu ještě čekat.
Presne! Zakladem je obri open world, mapa musi byt vetsi nez minuly dil. Nejvetsi duraz je na multiplayer, proboha hlavne zadny pribeh ten jen snizuje hratelnost. Misto toho hru prospikovat lootboxy a mikrotransakcemi, zkusil bych i reklamy (treba na Alzu). Grafika musi vytahnout z konzoli naproste maximum, na PC jeste lepsi, alespon 16K. Samozrejme s takovou optimalizaci aby se dalo spustit i na Comodore64.
Kdysi jsme se modlili za každou novou hru s otevřených světem, nyní začíná být absťák po lineárních hrách, naštěstí vyjde Hellblade 2.
Jo jo bejbbeeee ujeee kote a je to tady krásko!!!!

Takhle mluvíš se svým Xboxem? 😁
Aj s ním ale to ešte neni pro teba takéto témata,takže ostanme u neho synku…
Ty jsi neuvěřitelnej kius DEMENTA.
Fake or not?? Prosíím at je to real xD
Už bylo potvrzené že se jedná o fake.Bohužel.
Tak ale bylo hezký se po x letech zase pro něco nadchnout
Soubojový systém u Prince WW považuju dodnes za jeden z nejzábavnějších, co ubi vypustil do světa…snad to nebude jako ta klikačka Forgotten sands.
Tipuju že to bude stejný systém jako používají všechny nejnovější ubi hry, takže buď v klidu
Na tu akci se tedy ohromně těším. Koukam že to Sony hodlá odbouchnout ve velkém stylu.
A nespolíhají se jenom na svý hry, kterých tam bude určitě dost, i těch nových ale ukáží i third party hry.
A Ubisoft se očividně vrací na výsluní. Všechny tři hry si velice rád zahraji.
Konečně Princ a Splinter Cell.
Poslední léta si docela napravil reputaci tak snad nepovolí a vyhnou se přešlapům jako byl nejnovější Ghost Recon a kopírování obsahu z jedné IP na druhou, k čemu též směřovali.
To by na tý akci mohla povstat i Bethesda. Ti se trošku zasekli a místo aby dělali hry tak rejžují na čem mohou. Ale jestli se tam něco nezmění tak si myslím že Starfield, TES či Fallout nemají moc světlou budoucnost. Možná mají ještě šanci čistě jako Publisher.
I takové EA už se pomalu vzpamatovává (díky Respawnu). Ale to už jsem odbočil…
Doufám, že obě série udělají jako openworld
Nepodělat Sama Fishera !
Nového prince bych si zahrál rád,obzvláště pokud by byl v duchu WW
U AC mate chybu, nejedna se snad o časovou exkluzivitu.
Tak jestli bude novej princ, tak to má u mě přednost před ostatními hrami bez debat. Jen doufám, že se budou držet stylu Warrior Within a Two Thrones, ty novější díly mi prostě nesedly.
Pokud by to bylo jak 1 a 2 s podobným combatem jak v GoW tak by to mohla být zas silná značka. Spíš to bude ale tak že splácají všechny jejich hry do jedný