Každým dnem vyhlíží hráči sebemenší detaily a střípky, které čas od času vývojáři ze studia CD Projekt RED o svém nadcházejícím titulu sdílí. Nedávno moc hráčů zrovna nepotěšili odkladem Cyberpunku z původního data vydání 16. dubna až na 27. září. Hra je plně hratelná, ale je třeba několik dodělků a vyšperkování titulu k dokonalosti. Nicméně dnes tu máme poměrně pěknou zprávu od Johna Mamaise, jednoho z tvůrců, který vzkázal v nedávném rozhovoru, že Cyberpunk 2077 nabídne kolem 75 vedlejších příběhových misí.
Ty mají být jedinečné a mít svůj vlastní příběh, tudíž nejsou nijak náhodně generovány, ale poctivě vytvořeny. Doufejme, že se tak zcela vyhneme repetetivnosti. Pouliční mise, jak je nazývá, budou sloužit jako způsob pro prozkoumávání města Night City a vylepšování vaší vytvořené postavy. V současnosti jsou již všechny mise hotové a uvedl, že je mělo na starost okolo patnácti lidí. V případě Zaklínače 3 začali prvky otevřeného světa dělat velmi pozdě a k tomu všemu na vedlejších úkolech pracovali pouze dva nebo tři lidi, což při hře takových rozměrů není zrovna nejlepší.
Cyberpunk 2077 vychází 17. září 2020 na PC, PlayStation 4 a Xbox One s českými titulky. V současné době je vydání na Nintendo Switch ve hvězdách. Vývojáři mají obavy, že je pro Switch s aktuálními parametry příliš náročný, avšak stejné pochyby měli u portu Zaklínače 3, který ve finále byl downgradnutý, ale přesto na Switch vyšel. V neposlední řadě bych rád zmínil, že Cyberpunk 2077 má dle slov Johna Mamaise graficky převyšovat dnešní standardy. Zároveň se máme těšit na realistický zvuk a nasvícení v reálném čase.
Hru můžete zakoupit na Xzone.cz.
Vedlejších úkolů bude daleko víc, aby bylo jasno.
Těchto 75 úkolů je taková podkategorie vedlejšáků. CDPR tyto úkoly nazývá „Street stories“ nebo jak je v článku přeloženo – pouliční mise. CDPR tyto úkoly přirovnává k zakázkám na monstra v Zaklínači 3 (kterých bylo cca 26), takže v CP2077 to budou takové žoldácké zakázky, které budete dostávat od fixerů jako je Dexter DeShawn. Tyto mise slouží k vylevlování postavy a poznání města, jak bylo řečeno i v článku. Odměnou bude Street Cred – zvyšování reputace, čímž se vám budou odemykat obchody nebo nějaké zboží. Oproti normálním vedlejším misím se budou lišit také v tom, že nebudou obsahovat nijak extra pokročile cinematické sekvence. Prostě jsou k vylevlování, ale kvalitní příběh i tak budou mít.
Hra celkově bude obsahovat hlavní mise, vedlejší mise, tyto pouliční mise a krátké vedlejší úkoly.
Tak to zní dost dobře. Vypadá to že hra vydrží o dost déle než Witcher 3 i přesto že má být hlavní příběh kratší.
Jelikož má Witcher 3 vedlejší mise kvalitnější než ty příběhové z her od EA nebo Ubisoftu tak se ani tady nebojím o kvalitu.
„V neposlední řadě bych rád zmínil, že Cyberpunk 2077 má dle slov Johna Mamaise graficky vybočovat z dnešních standardů.“ To jako že CP 77 bude mít hnusnější grafiku než je standart dnešních her ? Podle gameplay videí mi ta grafika nepřišla nijak oslnivá.
Souhlas, graficky mě ta hra zatím moc nepřesvědčila, navíc grafiku i dost kritizovali novináři co viděli celý Gameplay. Upřímně sám jsem zvědav, jak ta hra bude nakonec vypadat.
A proto je Minecraft takovej propadak. Amen
Co do toho pleteš maincraft 😂😂😂
Tady jde přeci o to, že tu hru prezentují jako graficky orgie ,ale to co zatím ukazali tomu neodpovídá tot vše,
zapni mozek, než něco napíšeš 😉
Věta je opravená, nebyla pojatá tak jak jsem ji já psal.
Well, taky je ta hra ve vývoji nejmíň od 2013.
menší překlep v článku, nevychází 27 září ale 17.
Máš pravdu. Díky. Opraveno