The Walking Dead: Saints & Sinners je již velmi úspěšný akční titul pro virtuální realitu podle licence tištěného komiksu The Walking Dead od Roberta Kirkmana, Tonyho Moora a Charlieho Adlarda. Hra pochází od americké filmové producentské společnosti Skydance Media z Kalifornie, resp. její herní divize Skydance Interactive, v níž pracuje i zkušená vývojářka Amy Hennig (série Legacy of Kain, Uncharted či Battlefield: Hardline).
Nyní tvůrci oznámili své plány pro příští měsíce. Velmi pozitivně přijatou hru (90% příznivých recenzí na Steamu, ∅ 81/100 na Metacritic) sužují nějaké chyby, takže se pracuje na jejich odstraňování, když již byly vydány čtyři opravné balíčky. V současné době titul podporuje pouze PC VR platformy HTC Vive, Oculus Rift, Valve Index a Microsoft Windows Mixed Reality. Dobrou zprávou je, že se nyní hra převádí také na Oculus Quest a hlavně na PlayStation VR. Na tyto sady by hra měla vyjít ještě v tomto roce.
Akční hra z pohledu první osoby obsahuje 20 hlavních misí na minimálně 15 hodin hraní v plně otevřeném světě New Orleans a nemá nic společného s nedávnými sériemi podle stejné licence The Walking Dead: The Telltale Series a Overkill’s The Walking Dead. Hru koupíte za 33,99 EUR (cca 855,-) na Steamu.
Oh… já doufal v nějaké DLC nebo něco co prodlouží herní dobu. Fakt topka hra, ale sere mě, že jsem ji do 15 hodin dohrál.
Pro me tech 15h bude akorat – stejne vetsinou u tech VR her nevydrzim stat dyl nez 1-1,5 h
a i vzhledem k cene to podle me ujde.
Ono to byla celkem velká zábava pobíhat okolo s katanou jak nějaký ninja, sekat zombíkům hlavy a tak. Jen prostě jsem už byl tak blízko konci, že jsem si to moc dlouho neužil. Surovin nasbíráno tuny, ale co s tím?
Mě napadlo, že by mohli přidat některé prvky co mají normální hry v survival žánru. Třeba base building a rekrutování přeživších.